on 13 ja 16v pojat mitä hotellia voisitte suositella
ollaan ekakertaa matkalle menossa
ja tjäreborg pitäs olla valmismatkajärjestäjä
kiitti:))))
murkkujen kans lomalle turkkiin
3
358
Vastaukset
- hoh hoijaa
meinasit heittaa muille päätettäväksi....et siis itse osaa päättää ja kuitenkin kaikkiin hotelleihin voi viedä murkkuja....valitettavasti...
- Vastaamisen ilo
Tietenkin voi viedä, mutta aloittaja toivoi saavansa vinkkejä muilta, kenties kohteessa käyneiltä, missä tuon ikäisille olisi kenties jotain kivaa ajanvietettä tarjolla. Ehkä mahtavia vesiliukumäkiä tai muita murkkuja kiinnostavia aktiviteetteja. Samoin murkkujen kanssa matkustava arvostaa ehkä väljiä huoneistoja, runsasta ja asiallista ruokatarjontaa jne. Joillekin on vaikea ymmärtää, että murkkujen kanssa matkaava on kiinnostunut vähän erilaisista jutuista, kun sellainen, jolle riittää se baari, tai vastaavasti pienten lasten kanssa matkustava. Itsekin olisin kiinnostunut ihmisten suosituksista, vaikken pelkästään niiden perusteella päätöksiä tee. Toivottavasti jollain on ihan oikeasti jotain hyödyllistä tietoa aloittajalle, minulla valitettavasti ei, kun en ole koskaan Turkissa käynyt.
- tietoa kaipaava äiti
kylllähän mä nyt osaan ite päättää minne menen, mutta ehdotuksia vain turkista
katselin long beach hotellia
ja mutsi oli mennyt jo varaamaan perhehotellin jossa on noin 3-12v joita
noi mun pojat heh nyt ei tosiaan jaksa katsoa eikä yhtään vesiliukumäkiä
hotelleja on niin pirusti et hulluksi tulee kun seilaa netissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1832284
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1722030Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I441973- 1281670
Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia661602Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1931509Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771241Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P321124Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni801120- 711083