veneeseen mistä saa mitä maksaa . Löytyykö patterilla käyviä kuten palohälyttimet vai täytyykö liittää akkuun?
kaasuhälytin
6
1184
Vastaukset
- minor700
veneliikkeistä häkä- ja kaasuhälyttimet. Häkähälytin on jotain 35- 40 €.
- minor700
ovat paristokäyttöiset
- Matkaveneilijä
minor700 kirjoitti:
ovat paristokäyttöiset
Kaasuhälytintä ei saa paristokäyttöisenä. Kuluttaa sen verran paljon virtaa. Clas Ohlssonilta ostin, muistaakseni vähän yli 30 euroa.
Tietysti kaikki sammutinliikkeet myy. Paloco ym.
- pepponen
Kaasuhälytin kuluttaa melkoisesti virtaa. Unohda siis patteriviritykset, kytke suosiolla akkuun. Lisäksi katkaisin, että saat tarvittaessa kytkettyä pois. Muuten saat olla kokoajan pattereita vaihtamassa.
Katsele karavaaniriliikkeistä sopivaa, ovat kohtuullisemmin hinnoiteltuja kuin veneliikkeiden samat. - Hajusintti
Ostin kaasuhälyttimen, koska veneessäni on kaasuhella. Autotarvikeliikkeestä ja siinä on sekä paristo että akkuliitäntä, molemmat pitää olla kytketty. En nyt muista hälyttääkö se CO -kaasustakin.Hinta oli noin 50 ökeröistä.
- muualta ei löytynyt
Kytkin akkuun päävirtakatkaisijan jälkeen. On huomioitava että hälytin asennetaan alas kaasuvehkeitten läheisyyteen sillä nestekaasu on ilmaa painavampaa ja laskeutuu alas. Savuhälytin laitetaan kattoon.
Testasin kaasuhälyytintä sytkärillä ja pirun herkkä se on. Maksoi n. 60 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232