Siis miten saan kuvat jotka olen muokannut nettiiin? Käytän lightroom 3 ja siellä on jokin web juttu? Mikä se on ja miten sitä käytetään? Osaisiko joku kertoa?!
Lightroom 3
3
332
Vastaukset
- uiVXR
Vahinko ettei ohjelmien mukana tule enää kunnon käyttöoppaita kuten ennen vanhoina hyvinä aikoina. Kai siitä nyt edes jokin sähköinen opas löytyy.
- tyoi
Siis haluaisin vain tietää miten saan muokkaamani kuvan vaikka työpöydällä olevaan kansioon, ilman että kuva muuttuu matkalla alkuperäiseksi?
- uiVXR
tyoi kirjoitti:
Siis haluaisin vain tietää miten saan muokkaamani kuvan vaikka työpöydällä olevaan kansioon, ilman että kuva muuttuu matkalla alkuperäiseksi?
Lightroom pelaa niin ettei alkuperäisiä kuvia muuteta vaan kaikki muutokset tallennetaan tehtävinä kunne kuva tuodaan ulos ketjun toisesta päästä. Eikö Export kohta toimi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?871724- 851232
- 1101123
- 68915
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56818- 47731
- 36722
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663