Venäjän vankilassa on kuria!
17
1785
Vastaukset
- "vanhanajanvenkula"
ja kieroutunut oikeuden taju. Mene venäjälle. Täällä ollaan suomessa. Psykiatrinen hoito saattaisi ehkä sinua auttaa, ehkä? Tai ei sittenkään.
- Erkki Eräs.
Oikein venkula. Miehen puhetta. Me eletään Suomessa. Ei missään venäjällä eikä Kiinassa.
- perhenan
homostelu kuin seinään!!
- hyvää kaikille
talousrikollisille.
- ennen kaikkea!
Tuo yks joka kyykkii tota verkkoaitaa vasten näyttäs käyneen jossaki.. ja kuviakin on sekin merkki jostakin...
- hahahahahaha!!!!
Ai saatana! Paras video pitkiin aikoihin. Juuri näin noita ihmisjätteitä tulisi kohdella Suomessakin! Saisivat hakata ja kiduttaa niitä vitun aivovammaisia narkkeja, juoppoja, taparikollisia sun muita vitun liivi-homoja niin kauan, että paskantaisivat psyykelääkkeensä verisenä ulos. Ostetaan vankipalvelut Venäjältä!
- psykologi Horsma
Hra.hahahahahah!!! on taas jättänyt ottamatta lääkkeensä, ettekö pysty pitämään huolta, että hän nielisi lääkkeensä? Määränkin, että tästä päivästä lääke tulee injisoida herran pakaralihakseen, jotta saisimme hänet parannettua, hän on jo ollut meillä suljetussa hoidossa yli 12 vuotta ja parannusta ei ole havaittavissa.
Mutta emme luovu toivosta. Toistaiseksi annamme hänelle taas kiellon olla käyttämättä sairaalan nettiä. - Venkulamies...
Ei mutta sä et tajua että venäjällä on toisin.. noi joita piestään on pamppuja ja sit noi kypärä-maastohousu-miehet on venkuloita..
- i.77
jA KUOLEMAA.
- syökää paskanne
pitäisi syöttää ne psyykenlääkkeet lekureille ittelleen, työntää vaikka peräsuolen kautta.
- justud
Just tollasta sen pitäs suomessa olla. Suomesta on tullu helevetinmoine nynnymaa ei oo miehestä armeijaan ja tollasee vankilaan jos joutuis nii sillo varmaa pyttäin vartijalta että ammu mua päähä.
Kyllä olis itänaapurin pojat nii ilosia jos vaig´hettas suomalaisia vankiolosuhteita venäjän vankiolosuhteieden kanssa.
Ei haluis veli venäläinen lähtee pois. - asdflkjsadöofksjk
Ryssälässä on roskaväkeä paitsi vangit myös lähes kaikki muutkin ihmisett presidenttiä myöten. Siksi niiden touhuista ei tule koskaan mitään, oli siellä sitten vallalla¨kommunismi, sosiaalidemokratia tai oikeistolaisuus. Aivan samantekevää. Miksi sitten Suomessa ja Ruotsissa kohdellaan vankeja eri tavalla? Koska suomalaisilla ja ruotsalaisilla on inhimillisyyttä ja myötäelämiskykyä.
Jos teitä miellyttää Ryssälän touhu, niin olkaa hyvä ja menkää sinne. Huomaatte ehkä, ettei siellä kohdlela junttejakaan hyvin. - pas,kon turak
niinpä,minä kunnioitan lakia.huom.suomen.menkää,joutukaa koko pska sakki narkit,varkaat,tappajat siperiaan,en minä valita kohtalosta kun olen linnassa,koska en ole mikään paska pikku nilkki tai teidän mielestänne kova kundi kun tapoin jonkun alkoholistin,te ootte aivan paskaa porukkaa mutta luulette että ootte hiton kovia äijiä,siviilissä kaikki kovimmat on vapaalla ja kunnioittavat lakia
- h hh th
Kyllä siinä pahimmankin motoristijengiläisen tai muun yhteiskunnan syövän naama muuttuisi harmaankalpeaksi kun tuollaiseen paikkaan suljettaisiin pariksikymmeneksi vuodeksi ja turpaan tulisi harva se päivä.
Joka ihan oikein olisikin. - pravda shostakovitzh
Vai sairas ja kieroutunut oikeudentaju? Tuokin on liian lepsua. Mieti enemmän niitä kärsimyksiä jotka rikollinen paskasakki aiheuttaa kaikille muille. Potkitte mummoja, ammutte ja tapatte, lyötte, kidutatte, valehtelette, varastatte, petätte, kavallatte, rikotte, tuhoatte armotta mitä hyvänsä. Ja sitten niin kauan kunnes jäätte kiinni olette heti itkemässä mamman tissin puutetta. Onneksi moniymmärtäjä on rantauttanut Teheranilaisen torin jo tänne kotosuomeenkin. Ehkä asiat vielä muuttuvat. Miksi pitäisi noudattaa rikollisten oikeustajua? On eri asia jos syyttömiä kohdellaan noin kuin te itse teette lähimmäisillenne.
- khb
Tollasta sais olla suomen vangeillekkin..etenkin raiskareille..pedofiileille..tappajille
- pöhkö-tuovetti
Ilmankos ne änkee sieltä suomeen tekemään rikoksia,kun suomessa vaan taputellaan ja lässytetään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845277Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.283508Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j402864Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin252065Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.581840Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861616- 471596
- 941392
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441366Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71155