Onko kestävä paketti tuo 4.0 R6 moottori ja jatkeena manuaaliloota, tai jeepin manuaalilaatikot yleensä ? Tahtoo useimmissa olla tuo automaattivaihteisto joten jos jollakulla olisi kokemusta manuaalista niin kuulisin mielelläni...
Jeepin manuaalilaatikko ?!
4
2011
Vastaukset
- Onnellinen Jeeppi mi
Vanha jeeppi, mutta mittarissa vasta 310 000km, joten ei mitään vikaa ollut 4.0 moottorissa, eikä manuaalilaatikossa.
- manuaaliloota
minkämoinen kulutus tuossa autossasi !? maantie/kaupunki/sekalainen?
- glygufvbhuy
Miinuksena, että manuaalin perässä näyttäisi olevan aina NP-231 jakolaatikko jossa siis ei ole jatkuvan nelivedon kytkentää. Eli keskitasauspyörästöä. Jos siis kysymys koski XJ cherokeeta.
- Anonyymi
Jeep Cherokee 1999 XJ TDi:ssä on japanilainen Aisin AX-15 manuaalivaihteisto, josta Yhdysvalloissa käytetetään mm nimitystä ”million miles gearbox”. Omassani tuo on toiminut moitteettomasti 420 th/km. Öljyjä saa vaihtaa, vaikka manuaalivaihteisto, niin toimii jouheasti kovilla pakkasilla. Dieselmoottori on Italiasta VM-dieselin erilliskansimoottori, joka toimii hienosti ja on suhteellisen kevyt muihin verrattuna. Koko Jeeppikään jäykillä maastoauton askeleilla ei paina kuin 1600 kg ja rapiat, eli vajaan tonnin vähemmän kuin perus Land kruiseri. Pakuna kevyt verotus ja käsivaihteisena 2.5 TDi ohjekirjakulutus on 7,1-10,5 L/100. Hyvä peli maastoon ja muualle, jos tilantarve ei ole pääasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233867
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232932Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122471- 462031
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451650Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441585- 321547
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201376- 281370
- 951201