minkä merkkisiä revolvereitä on?
onko jotain linkkiä
mistä voi katsella ja tutustua revolvereihin?
3
325
Vastaukset
- ei tyhmä
Yksinkertaisinta on laittee Googleen hakusana "revolveri" tai "revolver". Saat katseltavaa päiväkausiksi.
- edellineee
onhan nyt niitä 357 38".
mutta tarkoitan että jos nyt olen lupahakemuksen kimpussa, ja minun pitäisi päättää, että minkä revolverin haluan.
niin tarkoitan vaihtoehtoja.
että onko jollain tiedossa ok linkkiä, itse en löytänyt, mutta yritän jotenkin nyt etsiä, kiitos.. - ei tyhmä
edellineee kirjoitti:
onhan nyt niitä 357 38".
mutta tarkoitan että jos nyt olen lupahakemuksen kimpussa, ja minun pitäisi päättää, että minkä revolverin haluan.
niin tarkoitan vaihtoehtoja.
että onko jollain tiedossa ok linkkiä, itse en löytänyt, mutta yritän jotenkin nyt etsiä, kiitos..Lupahakemukseen ei tarvitse kirjoittaa muuta kuin pistoolin kaliperi ja toimintatapa eli lippaallinen kertatuli. Asetta ei tarvitse yksilöidä tarkemmin.
Et tosin tule saamaan ostolupaa, jos et ole asiaan tuon enempää perehtynyt. Asetta ei osteta nykyjään hetken mielijohteesta vaan perustelut käyttötarkoituksesta ja harrastaneisuudesta täytyy olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958726- 1743812
- 533309
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2582621- 492227
- 422055
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?292010- 481922
- 191803
- 601788