Beckin masennustestin tulokset

gooseberries

78

2299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E-87

      56. Noussut näköjään taas yhdellä viime kerrasta :/

    • ttupää

      Tästä on aiempikin viestiketju täällä jossain. 35 oma tulokseni tällä kertaa, sekin näköjään jopa vaikeaksi luokiteltava. Olen käynyt kuntoutuksessa seitsemän vuotta, ja tämä on tulos, jihuu.

    • 429seyfhsiugdfuqghr0

      29.

    • jujutin

      Käytit testin tekemiseen 5 minuuttia 51 sekuntia. Testipistemääräsi on 41.

      Olen toipumassa vaikeasta masennuksesta ja huomaan itsekin lääkkeiden auttaneen, kuitenkin pisteet vielä tota luokkaa. Ehkä olen luonteeltani pessimisti

    • Lal lal lala

      >>Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 21 sekuntia. Testipistemääräsi on 13.

      >>Testin suorittaneet ovat saaneet keskimäärin 20 pistettä.

      Eli lievää masennusta ilmassa. Itselläni diagnisoitiin muutama vuosi sitten keskivaikea masennus, silloin sain kai jotain 30-40 pistettä, en muista enää tarkalleen. Verrattuna niihin aikoihin, nykyään tuntuu jo melko hyvältä, enkä voisi sanoa itseä enää varsinaisesti masentuneeksi, vaikka masennukseen liittyviä oireita onkin hieman.

      • Lal lal lala

        Eikun hups, ei ollutkaan enää masennusta tuon tuloksen mukaan. Katoin, että mulla on 20, vaikka olikin 13 :) Hehe, sattuu ja tapahtuu.


    • ¤¤¤¤¤

      45 oli tällä kertaa.

    • _untam0

      25. Paljon vähemmän kuin alkusyksyllä! :)

    • omat tulokseni:

      "Käytit testin tekemiseen 4 minuuttia 14 sekuntia. Testipistemääräsi on 38."
      Ei ole kyllä luotettava testi, kysymykset erilaisia kun oikeassa testissä. Aika outoa myös, että ruokahaluun liittyvässä kysymyksessä on vain laihtumisesta, voihan masentuneena lihoakin kun syö suruunsa, myös psykologini on näin todennut. Hmm...

      • lwppäkwrrw

        21.
        Johtuu varmaan laiskuudesta ja huonoista yöunista tämä masennus... :/


      • massssssss

        Mitä muuta erilaista siinä testissä oli? Siitä on jo pari vuotta kun sen tein niin en muista muuta kun just tuon että siinä vaihtoehtona oli myös lihominen.


    • !!!!!

      Voinkin nyt oikein hyvin. Olen saanut joskus yli 50 pisteitä.

    • nobodyh

      26... Tein tuon viimeksi noin vuos sitten ja sillon oli reippaasti alle tuon 17, mitä ihmettä..

    • 9eyg8s9xgh2qj

      Mie en ole masentunut enää!!! =)=) 12.

    • Tyttö 93

      Sain 46 pistettä.

      Ollut jo puolitoista vuotta samanlaista. Terapia sun muut ei oo auttanu. :S

    • mävaan..

      26 p.

    • E-87

      55. Yhden laskenut tällä kertaa, mutta ei tässä nyt mitään selvää muutosta parempaan huomaa. Ja miksi uskoa jotain numeroita.

      Mitähän ihmettä tässä tekis. Vaikeassa masennuksessa on jumitettu jo vuosia, eikä tämä tästä miksikään tule muuttumaan ;/ Ei jaksais enää. Mä vaan en sovi tähän maailmaan. On se mulle monesti sanottu ihan suoraankin... Jos alan kuvitella miten tappaisin ihmisiä (tai erään yhden tietyn ihmisen), niin parempi äkkiä tappaa itsensä ettei muille aiheuta harmia. Mutta siinä on aina se yksi suuri MUTTA. Vaikka luulishan tuota että vanhemmat vaan helpottuis kun vihdoin pääsisivät tällaisesta eroon. Vaan ei.

      Enkä mä oikeasti ketään tappais, mutta nämä ajatukset vaan jumittaa mielessä vaikka miten yrittäis saada ajatukset muualle. En saa näitä inhottavia kuvia mielestä pois. En ikinä pystyis toteuttamaan näitä mitä mun mielikuvitus laittaa näkemään. Mutta jos yhtäkkiä sekoankin ja.. Tai jos unissaan... Pitää olla nukkumatta tämä yö.
      Ei tässä elämässä ole enää yhtään mitään järkeä!

      • kisuouoli12

        Sehän on hyvä että vihaa jotain ihmistä niin että haluaisi tappaa tämän, Mielestäni se on terveiden tunteiden merkki että pystyy vihaamaan ja rakastamaan. Pahinta on täydellinen eristäytyminen ja kyynisyys.


    • ageZeus

      Voimia kaikille! t:41 pistettä

    • tööött

      23.p

    • wd

      Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 20 sekuntia. Testipistemääräsi on 34.

      Että näin tänään eikä eläkkeelle päästetä.

    • pimpelipomm..

      53 oli tulos.. Eläkettä ja lääkettä. Sinänsä aika paha, kun ikää 23 vuotta.

    • Mä saan aina tosta 63 pistettä.Vakava masennus,sosiaalisten tilanteiden pelko ja yleistynyt ahdistuneisuushäiriö on todettu.Kolmella psykologilla oon käynyt mutta yhdenkään kanssa ei mikään onnistunut.Lääkityksellä mennään.

    • Kreisiiiiiii.....!

      "Käytit testin tekemiseen 5 minuuttia 48 sekuntia. Testipistemääräsi on 33."

      Vähän oon hidas vastaamaan. Oiskohan pitäny synkistellä vähän enemmän, ni ois tullu paremmat pisteet.

      Hauskaa juhannusta, te kauniit pikkulinnut. Sirk sirk.

    • joomoi

      17 pistettä. Luulin että olisin saanut paljon enemmän.

    • notBeckthx

      Beckin masennustesti on lääketehtaita varten ja se ei anna aivojen todellisesta serotoniinipitoisuudesta eikä elimistön muistakaan toiminnoista minkäänlaista lääketieteellistä kliinistä tietoa mustaa valkoiselle. Se ei ole lääketieteellinen kliininen masennustesti.

      Se testi on kehitelty niin, että kaikki masennusta valittavat saavat testin eteensä ja kaikilla alakuloa tai masennusta valittavilla tulee sellaiset pistemäärät, jolla lääkäri aloittaa masennuslääkkeen. Eli lievätkin alakulot saavat lääkettä vaativat tuloksen ja kaikille siis lääkettä.

    • V ain 52 ja testiin meni alle 2min

    • AntiMarionetti

      Käytit testin tekemiseen 2 minuuttia 5 sekuntia. Testipistemääräsi on 40.

    • alone_ in_ the_ dark

      30. Vuosi sitten oli yli 40. Ja en ole ikinä pystynyt hakemaan mitään apua, syytä varmaan olisi. Mutta jos tähän asti on selvinnyt omin voimin, miksei myös eteenpäin? Kai se raja joskus vastaan tulee.

    • hhhhh....

      58. taidan olla tällä hetkellä se joka on paskimmassa kunnossa. ei ole kyllä ylpeilemisen aihe.

    • Huutoa Senaatintoril

      Nm:lle E-87:

      -Oikeastaan se järki onkin juuri tuossa, että on tajunnut tuon asian. Tai oikeastaan on oikemmin sanottuna niin, että -tässä maailmassa-, siis ihmisten rakentamassa ja ahneuden masinoimassa, ei juurikaan ole järkeä. Ja ne jotka sen tajuavat, ovat sitten yleensä juuri niitä jotka masentuvat.

      Mutta se järki on siinä, että meidän kaikkien jotka olemme masentuneita ja tajuamme sen järjettömyyden, pitäisi alkaa HUUTAMAAN TÄLLE MAAILMALLE: "JÄRKEÄ!". No, se ei nyt ihan tässä tilanteessa ole aivan helppoa totetuttaa, mutta kannattaa odotella sitä päivää, kun saamme huutokuoron huutamaan, vaikkapa Senaatintorille Helsinkiin...!

    • killa

      56 tai 58 muistaakseni viimeksi kun tein viikko sitten. Tosin masennusta en usko itselläni olevan, kiellän sen ja myönänn sen silti. Niinsanotusti hoidossa ollaan, terapeutilla käydään, unilääkkeet kourassa ja psykoterapia alkamassa.
      Onneksi sairasloma pian.
      Nyt on sen verran voimia että jaksan katsoa tvtä tai tulla koeneelle ja kirjoittaa ja syödäkkin jaksan. Olen kateellinen ihmisille jotka sanovat saaneensa vain pari pistettä, en kykene uskomaan ettäs e on edes mahdollista lainkaan.
      Huoh

    • asdasdd

      46 tuli 4 ja puolessa minuutissa. Taisi olla reippaasti alle 40 vielä puoli vuotta sitten. En jaksa hakeutua edes hoitoon...

    • Ei paha!

      Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 10 sekuntia. Testipistemääräsi on 25.

      Olen juuri toipumassa vakavasta masennuksesta ja olen onnellinen testin tuloksesta. Viimeksi sain jotain 39 pistettä. Ja oon siis 16v tyttö..

    • Bowow.

      23. 6 pistettä enemmän ku kaksi viikkoa sitten. Pitäskö huolestua, haha.

    • heraldine

      tein just testin ja sain 58
      kai tulos oli arvattavissa,ku oon masentunut,nyt pitäis vielä odottaa viikko ennen kuin pääsis juttelemaan, pitää vaan jaksaa yksin!!!!

    • Haluanjopois

      55. Huonoin ikinä!

    • JumalaOnRakkaus

      Tässä teille toivonpilkahdus.Joskus ollu pistemäärä huikea nyt 3 eli vaikeasta masennuksesta voi selvitä! Monta vuotta sairastin ja nyt elämä alkaa kirkastua. Syyt jotka on varmasti vaikuttaneet parempaan oloon on: Usko Jumalaan ja siihen että Hän parantaa Hänellä ei ole toivottomia tapauksia, työkyvyttömyyseläke, hyvä avioliitto ja nyt viikon päästä saan koiran pennun josta uskon saan ihanan ystävän ja perheenjäsenen. Matka on ollut pitkä ja vaikea mutta masennuksesta voi selvitä! Rukoilen että te muutkin saisitte terveyden takaisin. Älkää luovuttako turvatkaa Jumalaan.

    • yksi isä

      28. Pitäisiköhän sitä käväistä lääkärissä?
      Toisaalta mitä väliä. Vielä muutaman vuoden kun jaksan niin on tärkeimmät velvollisuudet hoidettu ja voin vaikka juoda itseni hengiltä. Se olisi suunnitelma.

    • huoooooooh

      31 pistettä.. lääkäriin menoa odottelen..
      Mutta eikö ole ristiriitaista jos kysytään vaikka onko laihtunut ja huolissaan terveydestä? onko se sitten masennusta?

      Tai voiko stressi ja masennus laihduttaa tahtomatta, vaikka mättäisi pitsaa sun muuta niin että oikein tulee huono olo? voiko masennus aiheuttaa tuollaisia fyysisiä oireita? Lisäksi väsyn helposti, mitään ei jaksaisi kun on niin voimaton olo..

      • silvia86

        Siis oot laihtunu vai häh vaik oot ahminu kamalia määriä? Öö, kuulostaa aika oudolt, jos ni meinasit, mut nyky-BDI:ssä, jonka saa vastaanotolla, kysytään myöski mm: Oletko lihonut viime aikoina? ja Syötkö normaalia enemmän sen lisäks, et kysytää, onko laihtunu tai syökö normaalia vähemmän.

        Noi testit on muuttunu vuosie saatos siis hiukan, mikä on hyvä, koska joillain, kuten esim. minulla, masennus onkin ns. epätyypillinen eli laihtumisen sijasta lihoo ja ruokahalun vähenemisen sijast ruokahalu kasvaa. Lisäks esim. nukkuu liikaa eikä liian vähän, mistä myöski on vastaanotolla nykyään saatavas BDI-kaavakkees molemmat vaihtoehdot.

        Tossa muodossa ku xestias on, BDI oli kai viimeks joskus >5v. sit, muistelisin. Nykyään voi esim. laihtumisen ja liian vähäisen unen sijalle niide vaihtoehtoje lisäks noin niinku karkeesti kuvitella et ko. sanojen sijaan olisiki lihominen ja liika uni. Vastaanotol kaavakkees on siis esim. liian vähäinen taikka liika uni vaihtoehdot ja molemmat nostavat pisteit.


      • huoooooooh
        silvia86 kirjoitti:

        Siis oot laihtunu vai häh vaik oot ahminu kamalia määriä? Öö, kuulostaa aika oudolt, jos ni meinasit, mut nyky-BDI:ssä, jonka saa vastaanotolla, kysytään myöski mm: Oletko lihonut viime aikoina? ja Syötkö normaalia enemmän sen lisäks, et kysytää, onko laihtunu tai syökö normaalia vähemmän.

        Noi testit on muuttunu vuosie saatos siis hiukan, mikä on hyvä, koska joillain, kuten esim. minulla, masennus onkin ns. epätyypillinen eli laihtumisen sijasta lihoo ja ruokahalun vähenemisen sijast ruokahalu kasvaa. Lisäks esim. nukkuu liikaa eikä liian vähän, mistä myöski on vastaanotolla nykyään saatavas BDI-kaavakkees molemmat vaihtoehdot.

        Tossa muodossa ku xestias on, BDI oli kai viimeks joskus >5v. sit, muistelisin. Nykyään voi esim. laihtumisen ja liian vähäisen unen sijalle niide vaihtoehtoje lisäks noin niinku karkeesti kuvitella et ko. sanojen sijaan olisiki lihominen ja liika uni. Vastaanotol kaavakkees on siis esim. liian vähäinen taikka liika uni vaihtoehdot ja molemmat nostavat pisteit.

        Hei.. kävin sitten lääkärissä ja minulla todettiin masennus ja aloitettiin lääkitys.. kyselin laihtumisesta, mutta sanottiin että varmaan unohdan sitten syödä? Ja että stressi kuluttaa kaloreita tai jotain...... En tiedä sitten.. lisäksi kun aloitin lääkityksen tuli pientä pahoinvointia ja lievästi vatsasekaisin, niin laihduin taas 1-2pvssä jonkun 1kg:n? liekö normaalia.. en tiedä sitten.. kai se joskus sitten selkiää, ihan sama..


    • Vaikea masennus

      58 ja se tuntuu :,(

    • voiei...

      Huoh, näitä testejä! Omalla kohdallani pistemäärä ja todellisuus eivät kohtaa toisiaan. Useissa kohdissa oloa joutuu vertaamaan aikaisempaan. Mihin aikaisempaan? Entä jos on ollut pahasti masentunut jo vuosia? En ole huolissani tulevaisuudestani, ulkonäöstäni tms. Ei kiinnosta. En jaksa välittää.

      Minulla on diagnosoitu vakava masennus. Kun masennus oli pahimmillaan, tein testin ja sain siitä noin 20 pistettä. Äsken sain 34 pistettä, vaikka koen olevani paljon paremmassa kunnossa kuin aikaisemmin.

      Testin tulosta selittää todennäköisesti pitkälti se, että minulla on masennuksen lisäksi persoonallisuushäiriöitä.

    • huoh

      40 pistettä.. pitäis varmaa hakeutuu hoitoo.

    • satuusa

      hmm.. 16v ja sain 47 pistettä. mut mitään ei kyl paljoo oo tehtävis..

    • help

      58 pistettä, osastolle haluasin mut tuntuu, et pettäisin taas mun läheiset, jos sinne menisin...

      • silvia86

        Ennemmin petät läheisesi, jos vaikkapa vahingoitat itseäsi ja jätät itsesi vaille hoitoa. Kannattaa jutella kunnolla lääkärin ja terapeutin kanssa asiasta ja kenties jo mennä suoraan hakemaan osastolle. Itse hain sinne kesällä, mutten päätynyt sillä kertaa, koska osasto oli niin täynnä ja levoton ja minä herkkä, enkä kuitenkaan aikonut tosissani tappaa itseäni. Hoidon hakeminen ei ole kenenkään pettämistä vaan hoidon laiminlyöminen!


    • silvia86

      60. aivan sama. en jaksa välil ku maata sängys tekemät yhtään mitään ja kuitenkin hereillä. Haluisin aivojen sähköhoitoon. Ei pelota ajatus sellasest ku ei tunnu olo muutenkaa helpottavan. Lähes 11v. kroonist masennust takana. En edes muista, miltä tuntuu todella voida hyvin. Nyt avohoidos, ja muutama laitosjakso aiempina vuosina ollu. Itsarii en o läheiste takii yrittäny viime aikoina ni pysyny avohoidos, mut muuten noi tuntuu pelkält realismilt noi maksimipistemäärän vastaukset lähes joka kysymykses. En ole tätä pohjimmiltani, ja muistan vielä sen verran, että oloni oli selvästi helpompi silloin, kun masennuksenikin luokiteltiin "vain" keskivaikeaksi.

      Vinkkinä kaikille: hakekaa apua masennukseenne välittömästi oireiden alettua, ettei se pääsisi kroonistumaan! Vaikkei itse itsestään välittäisi, on jokaisella joku, joka välittää, vaikka vain vähänkin ja sekin merkitsee (Itse mm. näen yhä painajaisia yhdestä itsemurhan tehneestä pojasta, kehen olin teininä ihastunut hetken aikaa, vaikken häntä edes tuntenut. Juuri siitä itsemurhasta näen painajaisia, vaikken oikein sitä ymmärrä itsekään, kun tapahtuneesta on muutenkin jo lähemmäs 10v.)

    • Näin tänään...

      Jee, tulos 50.. Vuosi sitten oli 53. Edistystä.

      Lisää eläkettä ja lääkettä. Jos vaikka joskus saataisiin ihminen kasaan tästä sotkusta?

    • epätoivoinen

      mulla on 36. Pitäisi ehkä jutella jollekkin, mut ei uskalla. Esim. Jos menisin puhumaan kuraattorille, ja se laittais mut jonnekkin eteenpäi ja siellä taas todettaisiin, ettei mulla oo mitään... Mut kuitenkin tulevaisuus tuntuu synkältä.. Huoh.. Mulla oli n.3 kk yks jakso, ja se tuntu vuodelta. Voisiko joku sanoa, mitä mun pitäis tehdä? Ps. Täytin tässä kuussa vasta 12. Pääsin hetkeksi masennuksesta eroon, mut nyt se tuli takasin.. Help!

    • jokkuvaa

      Itellä tuloksena oli 59 pistettä. Testin tekemiseen käytin 4 minuutia ja 25 sekuntia

    • uskomatonta :D

      / pistettä, kun vielä syksyllä oli 26, tää ei voi olla totta :)
      On noi lääkkeet ja terapia jottai saanu aikka.

      Tästä siis voi toipuakin, luulin et peli on menetetty jo lokakuussa

      Jaksamista muillekin toipujille

      • uskomatonta :D

        Siis 7 pistettä


    • moto-panija-sh, Tre

      Yli 40 pistettä ja luokittelemme sinut huijariksi, koska "ne ovat ylivoimaisesti korkeimmat pisteet mitä kukaan on meillä täällä saanut"

    • Mies-87

      Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 33 sekuntia. Testipistemääräsi on 45.

      Ja mitään väliä. Kunhan vaan jaksasi päivä kerrallaan mennä.

    • onsevaahemmetinkivaa

      Käytit testin tekemiseen 3 minuuttia 2 sekuntia. Testipistemääräsi on 50.
      Onsekiva ku oon käyny terapiassa 5 vuotta elämäni aikana. Ikää on 14, kesäl 15. Koko elämä on ollu enemmän tai vähemmän pelkkää paskaa.

    • varmistuskuvaaaaaa

      49

    • emmaulah

      Yllättäen *vain* 26. Olen kuitenkin täysin aloituskyvytön omassa kuplassa murjottava luuseri ja ajattelin saavani suuremman luvun, muiden tuloksia katsellessa. Voimia teille pahemmin masentuneille...

    • tuulahdus89

      48p rapsahti meikäläiselle. olisin odottanut vielä isompaa lukua :P ikääkin vasta 23 vuotta no sen siitä saa ku sulkeutuu itteensä eik puhu kelleskää

    • jokupoku

      26

    • ek3890

      Tällä kertaa 49. Tulevaisuus tuntuu toivottomalta ja vihaan itseäni, mutta enää en suunnittele itsemurhaa. Ainakaan tällä hetkellä, vaikka olo onkin välillä ihan sietämätön.

    • ottolapsi

      47. Ei jaksaisi enää elää...

    • wd

      Käytit testin tekemiseen 1 minuutin 34 sekuntia. Testipistemääräsi on 44.

    • mrigerh

      Sain 37. Masennus jatkunut n 5 vuotta ja oon 18v. Kannattaisko mun hakee apua?

    • Boyka86

      39. Hurjaa että joillain on yli 60...näköjään tämä ei ole vielä kummonen siihen verrattuna...

    • Kuolema lähestyy!

      Täydet pisteet. Olen oikein onneni kukkuroilla.. Kaikki päivät ovat yhtä iloisuutta..

      Olen 23 vuotias ja tapan itseni kohta.

    • ttupää

      "Vain" 38 nyt, siinäkin näemmä 3 nousua puolentoista vuoden takaisesta. Masennusta takana yhteensä vasta kymmenisen vuotta, hyvin näkyy paranevan, eli ei varmaan sitten tässä elämässä enää. Itsemurhaa tulee kyllä mietittyä joka saatanan päivä, välillä ei paljon muuta mielessä enää liikukaan.

    • DeathComesToUsAll

      50. Pari-kolme vuotta sitten muistan sen olleen jotai yli 30... Huonommaks vaa menee. Oon 18 ja itelläki kuolemantoiveita joka ikinen päivä. Mut sen verran aattelen mun äitiä (jolla kans masennus) etten nyt itsarii tee, teen sitten kun hän on poissa. Koska mun mielestä läheisen kuolema on kamalin tuska, mitä ihminen voi kokea. Ja en halua mun äidin kokea enää mitään tuskaa... Tää on yhtä kitumista. Yritän paeta sitä alkoholin ja pillereiden avulla. Hautausmaalla käyn angstaa monesti. Toivon, että kuolema tulisi pian... Se on mun ainoo toive. Mul on niin paljon traumoja ja muutenkin oon ihan nolla, että ei tästä elämästä parempaa enää voi tulla.

    • wqgr

      40, vakava masennus päällä ja siihen lääkitys.

    • w.d..

      Käytit testin tekemiseen 1 minuutin 43 sekuntia. Testipistemääräsi on 49.

    • efqrg

      uppia.

    • ttupää

      39, olen nousussa koko ajan. Luulin kyllä että olisi vähän lieventynyt viime ajoista ja tunsin täytteleväni "positiivisesti", mutta tuossahan oli yksi piste nousua viime kesästä näemmä. Hyvin ainakin vuosien terapia näyttää toimineen, ne vuodet kai pilasivat lopullisesti tämän elämän.

    • eewrwerwrwer

      30, teinpäs tuon tänään nyt kun lopulta tajusin todella olevani masentunut enkä vain tavanomaisen kyllästynyt... Juuri mikään ei innosta, olen tavallista väsyneempi, en saa aikaan kuin sen mitä on täysin pakko ja kouluunkin tulee suorastaan raahauduttua, kuolemaa tulee ajateltua melkein päivittäin vaikken kyllä itsemurhaa olen tekemässä, siinä kun ei olisi mtn pointtia ja menettäisi mahdollisuudenkin paremmasta tulevaisuudesta. Tunnen hyvin vähän tunteita, olo on täysin tyhjä.

      Enpä tiedä olisinko elossa enään ilmansuhteellisen hyvin menevää koulunkäyntiä joka antaa toivoa paremmasta tulevaiduuseta ja lomamatkoja joihin perheelläni on luojan kiitos varaa, niistä saan jonkinlaista iloa irti sentään.

      Vielä en ole kenenkään nettikavereita lukuunottamatta puhunut tästä, varmaan joululomien jälkeen voisi käydä tästä kertomassa, josko sitten saisi lääkityksen tai jotain muuta apua.

      • eewrwerwrwer

        Ja ikää oli 17.


    • Jaahas taas

      54. Parissa kysymyksessä mikään vaihtoehto ei tuntunut sopivan minuun joten valitsin lähimmän. Vaikea masennus anyway, lisäksi vaikea ahdistuneisuushäiriö todettu.

      • joojoonainen

        Siis saitko linkin auki? Itse en saa.


    • Anonyymi

      Tietääkö joku mitä käy jos lääkärissä teki masennus ja ahdistustestin ja sai niistä molemmista täydet pisteet? Ei siis keritty puhuu mistään noista kun käynti just sillon loppu. Ja tää lääkäri vaikutti muutenkin siltä ettei kyllä tajua mistään mitään ja koko käynti oli tosi sekava. Tein ton jälkeen netissä uudelleen masennus ja ahdistustestin ja niissä tuloksena oli vaan kohtalainen masennus tai ahdistus ja en itekkään usko et mul ois paha masennus tai ahdistus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe