Onko ketään 17 tammikuuta syntyneitä?

Maanvaltiatar

Niin,olisi kiva vaihdella ajatuksia samaan aikaan syntyneiden kanssa....

13

873

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaniska

      Moi! Vahingossa löysin tuon sun "ilmoituksen" kun irkkailen tekemisen puutteessa. Mä oon myös 17.tammikuuta syntynyt vuonna 1984 ja kello aika 03.30 eli aamuyöllä. Laita mulle mailia niin olis kiva vaihtaa ajatuksia kauriin elämästä:)

      -kati-

      • Aurora

        kiva:)Melkein luulin jo olevani uniikki:)Olen kyllä aika rutkasti sua nuorempi,mutta ei kai se haittaa...Osaan kyllä kuulostaa aika paljon ikäistäni vanhemmalta.Ja näyttääkin osaan:) nimittäin kerran yksi nainen kangaskaupassa kysyi,että omiin ylioppilas juhliinko tämä on tulossa:) olin silloin 12 vuotta(nyt kolmetoista)Mistäs aiheesta nyt aloitettaisiiin...?Vaikka vaan luonteesta.Minä olen ainakin ihan kamalan jääräpäinen.Astrologia kirjoissa puhutaan että kauriit ovat kamalan kunnianhimoisia,mä en ole mitenkään erityisen,johtuen varmaan siitä kun olen niin nuori vielä...Ootko sä kovin kunnianhimoinen?Mä olen aika sosiaallinen ihminen.Mulla on paljon pinnalisia ystävyys-suhteita,mut ei kovin paljon todellisia ystäviä.Lempi aineitani koulussa ovat Enkku,historia ja musiikki.Ystävien seurassa olen tosi puhelias ja vitsikäs(ainakin omasta mielestäni:D )mutta vieraitten ihmisien seurassa saatan näyttää tylsältä ja vakava mieliseltä...Että sellaista:) olisi nyt kiva vaihteeksi kuulla sinusta.


      • Gwyn
        Aurora kirjoitti:

        kiva:)Melkein luulin jo olevani uniikki:)Olen kyllä aika rutkasti sua nuorempi,mutta ei kai se haittaa...Osaan kyllä kuulostaa aika paljon ikäistäni vanhemmalta.Ja näyttääkin osaan:) nimittäin kerran yksi nainen kangaskaupassa kysyi,että omiin ylioppilas juhliinko tämä on tulossa:) olin silloin 12 vuotta(nyt kolmetoista)Mistäs aiheesta nyt aloitettaisiiin...?Vaikka vaan luonteesta.Minä olen ainakin ihan kamalan jääräpäinen.Astrologia kirjoissa puhutaan että kauriit ovat kamalan kunnianhimoisia,mä en ole mitenkään erityisen,johtuen varmaan siitä kun olen niin nuori vielä...Ootko sä kovin kunnianhimoinen?Mä olen aika sosiaallinen ihminen.Mulla on paljon pinnalisia ystävyys-suhteita,mut ei kovin paljon todellisia ystäviä.Lempi aineitani koulussa ovat Enkku,historia ja musiikki.Ystävien seurassa olen tosi puhelias ja vitsikäs(ainakin omasta mielestäni:D )mutta vieraitten ihmisien seurassa saatan näyttää tylsältä ja vakava mieliseltä...Että sellaista:) olisi nyt kiva vaihteeksi kuulla sinusta.

        tässä olisi vielä yksi 17. päivän tyttö :J


    • Annie

      ..minäkin olen syntynyt 17.1....

      voi kirjoitella osoitteeseen [email protected],
      saas nähdä onko meissä samoja piirteitä..

      • ja vielä 17.1.-

        ja tämmöinen vähän vanhempikin naiskauris ilmoittautuu samalle päivämäärälle....

        Jos haluatte tietää millaisia teistä tulee nelikymppisenä, meilailkaa!

        [email protected]


    • ihanainen

      Vihdoinkin te 17.1 syntyneet olette kiinnostuneet itsestänne. Olen vm. 52 syntynyt ja nouseva leijona. Minulla on elämänkokemusta ja olen ylpeä persoonastani.Näytän ja tunnen olevani 10 vuotta nuorempi kun ikä osoittaa. Olemme lapsena vanhoja mutta pysymme nuorekkaana eikä ikä näy ulkomuodossamme.

      • elisa

        minäkin olen syntynyt 17.1. tosin vuonna -76.

        Mutta löydän itsestäni tyypillisiä kauriin piirteitä mitkä vain vahvistuvat vanhetessani =)Mutta päälimäisin olotila on se että pysyn varmasti aina mieleltäni nuorena,pilke silmäkulmassa =)))


    • tiina

      minä myöös. :P

    • BMW 12 LT

      Minäkin olen 17.01 syntynyt..... Ja meitä on täällä Mikkelissä kaksi hemmoa
      jotka viettävät joka vuosi merkkipäivää yhdessä....

      • 19+10=?

        Minäkin olen 17.01 syntynyt....ja Virossa on monta kenel on samalla päivällä syntäri,


    • zzzzzz

      Jo vain. Synttärit 17.1, kuulemma ennen aamun valkenemista syntynyt.

      Kun pimeästä ja lämpimästä pimeän keskitalven aamuun putkahtaa, niin eipä ihme, että taivaankappaleet, Aurinko, Kuu ja tähdenlennotkin kiinostavat.

    • ani4

      Minäkin syntyny 17.1 -90 :) laittakaa mailia ! [email protected]

      olis kiva tietää millasia persoonia ootte? :)

    • kaurimunnas

      Minäkin olen syntyny 17.1.2006.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1846
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1628
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe