Mitähän ne Ladan

Kanto.

arvostelijat nyt miettivät kun ovat monta päivää olleet hiljaa. Kuhan ei vain käynyt niin kuin olen povannut että ne loppuvat ennemmin kuin Ladat ja niiden omistajat tästä maasta.

36

621

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näkynyt

      Ei Ladoja eikä niillä ajelevia hörhöjä. Vanhainkodissa ei autoa tarvitse.

    • ladamiäs

      Eiköhän niillä saa houkuteltua jonkun kertomaan totuuksia. Valehtele aluksi jälleen vaikka miten olet ajanut Ladalla eilen 1000km ilman, ettei se kertaakaan hajonnut. Matkan varrella olet voinut siiten auttaa "länsiautokuskeja". Eihän sitä kukaan usko mutta tuo vähän vaihtelua jokapäiväiseen Ladasi korjaamiseen kuitenkin.

    • Samara-mies

      Testasin jo viime vuoden puolella muutamaan otteeseen 98:a ja kyllä se 112 kulkee paremmin.

      • Kanto.

        olen minäkin ajellut 98:lla. Vaikka on toisellaista tietoa että kestäis Lada sitä etanolibensaakin.


      • Samara-mies
        Kanto. kirjoitti:

        olen minäkin ajellut 98:lla. Vaikka on toisellaista tietoa että kestäis Lada sitä etanolibensaakin.

        Ja auto kulkee paremmin 98:lla. Säästetään alkoholi itsellemme. Annoin Lada 112:lleni raittiin joulu juomalla kaiken viinan itse.


      • K28
        Samara-mies kirjoitti:

        Ja auto kulkee paremmin 98:lla. Säästetään alkoholi itsellemme. Annoin Lada 112:lleni raittiin joulu juomalla kaiken viinan itse.

        Taitaa se viina kelvata muiden automerkkien omistajillekkin.


    • ex ladisti

      En ymmärrä sanaa arvostelija. Ei kukaan ole Ladasta mitään arvosteluja kirjoittanut. Mutta kaikki eivät voi sulattaa Ladasta kirjoitettuja valheita. Siksi minäkin entisenä omistajana ja käyttäjänä olen rehellisesti kertonut millainen Lada oikeasti on.

      Ladaa on hyvin vaikea kehua koska siinä ei ole juuri mitään kehuttavaa, silloin kun vertailukohteena on nykyaikainen eurooppalainen tai japanilainen auto. Eikä ole mikään salaisuus sekään, että kiinalaiset autot ovat jo vuosia olleet Ladaa edellä niin muotoilussa kuin laadussakin. Tärkein ero Ladan ja kiinalaisten välillä on se, että kiinalaisia kehitetään jatkuvasti.

      • Kanto.

        Minulla alkaa olla tylsää, kun ei tänne palstalle ei kukaan ei kirjoita. Mikä mättää? Alkaa olemaan tylsää, kun ei ole mitään tekemistä.


      • Kanto. (se oikea)
        Kanto. kirjoitti:

        Minulla alkaa olla tylsää, kun ei tänne palstalle ei kukaan ei kirjoita. Mikä mättää? Alkaa olemaan tylsää, kun ei ole mitään tekemistä.

        Hä??


      • Runko.
        Kanto. kirjoitti:

        Minulla alkaa olla tylsää, kun ei tänne palstalle ei kukaan ei kirjoita. Mikä mättää? Alkaa olemaan tylsää, kun ei ole mitään tekemistä.

        Eiköhän tässä jotain juttua saada aikaan.


      • ladafever
        Runko. kirjoitti:

        Eiköhän tässä jotain juttua saada aikaan.

        tällä palstalla on että sienihöyryiset lapset slummeista yrittävät sepustaa negatiivista hölynpölyä Ladasta. Lada on niin monissa testeissä todettu laadukkaaksi merkkien merkiksi että on aivan turha yrittää täällä muuta väittää. AvtoVaz hakkaa mennen tullen ns.länsipökäle autotehtaat. Änkyrä lönsipösilöt täältä kyllä aikanaan häviävät paskaa jauhamasta ... antaa heidän nyt täällä kuitenkin hiukan mellastaa kun omilla palstoillaan eivät minkäänlaista vastakaikua enää saa. Usko näihin ns. tietäjiin on mennyttä tälläkin palstalla ... valehtelevat että korvat heiluu muka jotain Ladasta tietävänsä ... huutakoon tuuleen paskaansa ... kuka heistä piittaa. Me Ladailijat tiedämme lopullisen totuuden ... Ladaan me luotamme aina sen arvokkuuden ja lujan laadun/arvostuksen ansiosta.


      • ladanever
        ladafever kirjoitti:

        tällä palstalla on että sienihöyryiset lapset slummeista yrittävät sepustaa negatiivista hölynpölyä Ladasta. Lada on niin monissa testeissä todettu laadukkaaksi merkkien merkiksi että on aivan turha yrittää täällä muuta väittää. AvtoVaz hakkaa mennen tullen ns.länsipökäle autotehtaat. Änkyrä lönsipösilöt täältä kyllä aikanaan häviävät paskaa jauhamasta ... antaa heidän nyt täällä kuitenkin hiukan mellastaa kun omilla palstoillaan eivät minkäänlaista vastakaikua enää saa. Usko näihin ns. tietäjiin on mennyttä tälläkin palstalla ... valehtelevat että korvat heiluu muka jotain Ladasta tietävänsä ... huutakoon tuuleen paskaansa ... kuka heistä piittaa. Me Ladailijat tiedämme lopullisen totuuden ... Ladaan me luotamme aina sen arvokkuuden ja lujan laadun/arvostuksen ansiosta.

        Tuossa oli oikein vanhan ajan kommunistihurmosta Stalinin tyyliin. Ja pönttökin näyttää olevan sekaisin kuin apinalla. 4 pistettä.


      • Mafianetti

        Hei katsokaas kuinka huonosti Lada on selviytynyt Suomen talvesta Automafia.netin testissä.
        On tarvittu jopa lumilapiota auton kaivamiseen esiin kinoksesta! Eikä auto ollut edes kovin vanhakaan.


      • Kanto.
        ladanever kirjoitti:

        Tuossa oli oikein vanhan ajan kommunistihurmosta Stalinin tyyliin. Ja pönttökin näyttää olevan sekaisin kuin apinalla. 4 pistettä.

        tyytyväisiä ei kai silloin voida sanoa että pönttö on mennyt sekaisin. Tunnen montakin erimerkkisten auton omistajia jotka ovat tyytyväisiä omaan autoonsa eikä minulla ole mennyt pönttö sekaisin. Minä kun olen Ladaani tyytyväinen niin muun automerkin omistajilla sekuaa pönttö heti. On muuten aika kiemuraisia nämä ihmisten ajatusmaalimat. Sen huomaa kun lueskelee tänne Lada-arvostelijoiden kirjoittamia sepustuksia. On vaikka minkalaisia kirjoitus virheitä täynnä olevia satuja.


      • ladasta eroon
        Kanto. kirjoitti:

        tyytyväisiä ei kai silloin voida sanoa että pönttö on mennyt sekaisin. Tunnen montakin erimerkkisten auton omistajia jotka ovat tyytyväisiä omaan autoonsa eikä minulla ole mennyt pönttö sekaisin. Minä kun olen Ladaani tyytyväinen niin muun automerkin omistajilla sekuaa pönttö heti. On muuten aika kiemuraisia nämä ihmisten ajatusmaalimat. Sen huomaa kun lueskelee tänne Lada-arvostelijoiden kirjoittamia sepustuksia. On vaikka minkalaisia kirjoitus virheitä täynnä olevia satuja.

        Ei kukaan normaali ihminen ole Ladaan tyytyväinen. Ladalla ajetaan vain ideologisista syistä, naama häpeästä punaisena.


      • ladamiäs
        Kanto. kirjoitti:

        tyytyväisiä ei kai silloin voida sanoa että pönttö on mennyt sekaisin. Tunnen montakin erimerkkisten auton omistajia jotka ovat tyytyväisiä omaan autoonsa eikä minulla ole mennyt pönttö sekaisin. Minä kun olen Ladaani tyytyväinen niin muun automerkin omistajilla sekuaa pönttö heti. On muuten aika kiemuraisia nämä ihmisten ajatusmaalimat. Sen huomaa kun lueskelee tänne Lada-arvostelijoiden kirjoittamia sepustuksia. On vaikka minkalaisia kirjoitus virheitä täynnä olevia satuja.

        Kirjoitusvirheet palstallamme näyttävät olemaan Ladan omistajien ongelma. Syykin siihen on selvä. Koulutus on jäänyt kierto- ja rippikouluun.


      • Kanto.
        ladamiäs kirjoitti:

        Kirjoitusvirheet palstallamme näyttävät olemaan Ladan omistajien ongelma. Syykin siihen on selvä. Koulutus on jäänyt kierto- ja rippikouluun.

        ajavan autollani punaisena hehkuen niin se johtuu varmasti muusta kuin häpeästä. Kuuleppa ladamiäs sinulle ei sattunut nyt ollenkaan kirjoitusvirheitä siitä syystä kun olit sen takia hyvin huolellinen kun juuri kirjoittelimme siitä asiasta.


      • äidinkielen opettaja
        Kanto. kirjoitti:

        ajavan autollani punaisena hehkuen niin se johtuu varmasti muusta kuin häpeästä. Kuuleppa ladamiäs sinulle ei sattunut nyt ollenkaan kirjoitusvirheitä siitä syystä kun olit sen takia hyvin huolellinen kun juuri kirjoittelimme siitä asiasta.

        Sinultakin onnistui tällä kertaa hyvin. Vain välimerkit puuttuivat.


      • äidinkielen opettaja

        Jos lukisit jälleen oman kirjoituksesi läpi.


      • ladamiäs
        ladamiäs kirjoitti:

        Kirjoitusvirheet palstallamme näyttävät olemaan Ladan omistajien ongelma. Syykin siihen on selvä. Koulutus on jäänyt kierto- ja rippikouluun.

        No nyt tein sitten itsekin kirotusvirheen. Syykin siihen on selvä. En läpäissyt apukoulua.


      • se siinä
        ladamiäs kirjoitti:

        No nyt tein sitten itsekin kirotusvirheen. Syykin siihen on selvä. En läpäissyt apukoulua.

        käyttää muiden nikkejä kun ei oikeinkirjoituksessakaan pärjännyt


      • Kanto.
        se siinä kirjoitti:

        käyttää muiden nikkejä kun ei oikeinkirjoituksessakaan pärjännyt

        kyydistä!!! Se näkyy olevan niin että kun on yhden illan ja yön poissa täältä niin kaikki paikat menee sekaisin. Minun tapana ei ole kirjoitella muiden nimimerkeillä. Sen sijaan minun nimimerkki näkyy kelpaavan muillekkin.


      • ex ladisti
        Kanto. kirjoitti:

        kyydistä!!! Se näkyy olevan niin että kun on yhden illan ja yön poissa täältä niin kaikki paikat menee sekaisin. Minun tapana ei ole kirjoitella muiden nimimerkeillä. Sen sijaan minun nimimerkki näkyy kelpaavan muillekkin.

        Pihalla kuin lumiukko.


      • selvän_näkijä
        ex ladisti kirjoitti:

        Pihalla kuin lumiukko.

        olikin niin että ladamiäs huomasi alakoulumaisen kirjoitusvirheensä samalla kun arvosteli nimimerkkiä Kanto. Hän halusi näin pyytää anteeksi ja samalla myöntää että apukoulukin tuotti hänelle itselleen kohtuuttoman suuria vaikeuksia nuoruusvuosina ? Tämä on tietysti arvailua mutta näinhän tämä on joka tapauksessa helposti tulkittavissa.


      • jälleen.
        selvän_näkijä kirjoitti:

        olikin niin että ladamiäs huomasi alakoulumaisen kirjoitusvirheensä samalla kun arvosteli nimimerkkiä Kanto. Hän halusi näin pyytää anteeksi ja samalla myöntää että apukoulukin tuotti hänelle itselleen kohtuuttoman suuria vaikeuksia nuoruusvuosina ? Tämä on tietysti arvailua mutta näinhän tämä on joka tapauksessa helposti tulkittavissa.

        Kanto, kaikkien apukoululaisten äiti, joka varastaa muiden nikit!


      • Kanto. (Se Soikea)
        jälleen. kirjoitti:

        Kanto, kaikkien apukoululaisten äiti, joka varastaa muiden nikit!

        En kuule ole varraastanut yhtän nikkeliä ja osaain kirjoittaa oikkein ilman äidinkieden opettajaakin. Olen nimittäion kouluni käynyt ja ole melkein ylioppilas, mutta en päässy lukioonb, kun oli silloin lukuhäirio.


      • Kanto. (Se oikea!)
        Mafianetti kirjoitti:

        Hei katsokaas kuinka huonosti Lada on selviytynyt Suomen talvesta Automafia.netin testissä.
        On tarvittu jopa lumilapiota auton kaivamiseen esiin kinoksesta! Eikä auto ollut edes kovin vanhakaan.

        Toi edellinen Kanto en ollut minä, vaan se oli mun kaksoispersoona ja se ei oikein osaa kirottaa oikein.
        Minä ole oikea Kanto ja toi äskeinen kirottaja oli se lukihäiriöinen häirikkö, koska minä ole oikea Kanto. Piste. Ps tarkoitin kirjoittaja, kun vahinkosaa kirjoitin kirotin, mutta siis tarkoitin kirjoitin, siis siinä aikaimemmassa tekstissä, missä luki kirotin tarkoitin kirotin, eikun kirjoitin, siinä kohtaa siis missä luki kirotin tarkoittaa teksti siis kirotin, ekun siis kirjoitin. ohhoh, kun jäi levy pyöriin... Siis siinä missä luki kirotin, piti olla kirjoitin tuliko selväx?


      • Runko.
        Kanto. (Se oikea!) kirjoitti:

        Toi edellinen Kanto en ollut minä, vaan se oli mun kaksoispersoona ja se ei oikein osaa kirottaa oikein.
        Minä ole oikea Kanto ja toi äskeinen kirottaja oli se lukihäiriöinen häirikkö, koska minä ole oikea Kanto. Piste. Ps tarkoitin kirjoittaja, kun vahinkosaa kirjoitin kirotin, mutta siis tarkoitin kirjoitin, siis siinä aikaimemmassa tekstissä, missä luki kirotin tarkoitin kirotin, eikun kirjoitin, siinä kohtaa siis missä luki kirotin tarkoittaa teksti siis kirotin, ekun siis kirjoitin. ohhoh, kun jäi levy pyöriin... Siis siinä missä luki kirotin, piti olla kirjoitin tuliko selväx?

        Ku niin sekavasti kirottelee!


      • Pölkky
        Runko. kirjoitti:

        Ku niin sekavasti kirottelee!

        Sekavia juttuja aikaan saavia ja ne kirjoitus virheet viellä pääle.


      • Ladamiäs
        Pölkky kirjoitti:

        Sekavia juttuja aikaan saavia ja ne kirjoitus virheet viellä pääle.

        vaan sekalaisten kerhoon.


      • äidinkielen opettaja
        Ladamiäs kirjoitti:

        vaan sekalaisten kerhoon.

        Hirveesti kirjoitus vireitä teilä näkyy olevan,ettekö osaa ennää kirjoittaa suommen kieltä oikein??
        Minä opettajana huomaan kaiki kiroitusvirhet koska olen opettaja koullussa.


      • renko
        Kanto. kirjoitti:

        Minulla alkaa olla tylsää, kun ei tänne palstalle ei kukaan ei kirjoita. Mikä mättää? Alkaa olemaan tylsää, kun ei ole mitään tekemistä.

        tylsää tylsempää kun ei kukaan esitä mitään edes provoja.


    • -LADAMIES

      MEIDÄN PAPPA OSTI TEIJÄN PAPPOJEN LADA T JA SUUNNITELEE JUSTIIN TEIDÄN MUMMOJEN LADA KAUPPOJA. ON KUULE LATOJA PITKÄ RIVI MEIDÄN TAKAPELLOLLA...

    • LadaNainen

      No,niinpä näkkyy olevan laatu autoja pelto täynnä,vilkasin just ikkunasta pellolle.

      • -LADAMIES

        Montako huonolaatu-Ladaa siellä oli?


      • (:)
        -LADAMIES kirjoitti:

        Montako huonolaatu-Ladaa siellä oli?

        ei yhtään näkyny.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe