Ongelmana on vuotavat peräpukamat, jotka vuotaakin sitten tosi paljon. Hemoglobiinikin oli laskenut nyt jo 88:een. Vessa on usein kuin teurastuksen jäljiltä, kun olen siellä käynyt.
Edellisen kerran pukamat hirtettiin viime kesänä, jolloin tähystettiin myös koko suoli. Suoli oli ihan ok.
Nyt sain uuden ajan uuteen operaatioon, mutta se on vasta keväällä.
Vuodanko mahdollisesti kuiviin sitä ennen?
Onko enää mitään vippaskonstia, jolla tämän vaivan saisi rauhoittumaan?
Traneksaamihappo estämään vuotoja?
Kaikki mahdolliset voiteet ja peräpuikot on jo kokeiltu.
Olis kiva myös, jos pukamat ei olis tuohon hirttohoitoon mennessä ihan tajuttoman kipeinä.
Välillä on niin kipeät, että hyvä jos pystyy itse niihin koskemaan.
Viime kerralla hirttohoidon jälkeen meinasin pyörtyä.
En saanut etukäteen mitään lääkitystä, vaikka pyysin.
Vuotavat peräpukamat
siis ihan hillitön
1
1396
Vastaukset
- hyväaloevera
Oletko kokeillut aloe veraa?
Itse sain veriset pukamat rauhoittumaan niin, että joka wc-käynnin yhteydessä sormin työnsin pukamat peräaukkoon ja laitoin aimoannoksen aloe veraa peräaukon suulle ja työnsin peräaukkoonkin.
Aikaa kyllä kului kuukausia ennenkuin rauhoittui, laitan edelleen aloe veraa vaikka ei pukamat verestäkään, varmuuden vuoksi.
Toivon että saat pukamat hoidettua, ne on todella ikäviä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan2236935Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää401231Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka271032- 75891
Katseestasi näin
Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a61827Hävettää muuttaa Haapavedelle.
Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal47824Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä
Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.93794Toinen kuva mikä susta on jäänyt on
tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.38781Tietenkin täällä
Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.14746- 43723