Hei,
Kysymykseni koskee siis otsikonmukaisesti Ginin mangaa. Nämä uudet suomenkieliset mangat eivät itseäni erityisemmin kiinnosta. Liekö siinä sitten se epäaitouden tunne tms. (älkää takertuko tuohon).
Olen lukenut netistä näitä englannin kielisiä Ginin mangoja aina 28 kappaleeseen (Legend of the Sea Beast) saakka. Mistään ei kuitenkaan tunnu löytyvät seuraavia kappaleita (29->), vai enkö vain osaa etsiä? Googlettamalla esim. "Ginga Nagareboshi Gin manga chapter 29" ei löydy mitään.
Torrenttilinkkejä on turha laittaa kun ei kukaan järkevä niitä kuitenkaan lataa...
Toivottavasti joku osaa neuvoa, tai ihan vain vaikka kertoa, ettei missään ole luettavana noita puuttuvia kappaleita.
Thanks!
Ginga Nagareboshi Gin Manga
3
823
Vastaukset
- IwmMap
Miks aloit lukemaan englanin kielistä GnG:tä?
Jostaki kuulin että GnG:ssä pidetään taukoa eli tarkoitan sitä että "ne" ,jotka käänsi englaniksi sen niin ne pitää taukoa. Kait ymmärsit. Itse olen lukenut kaksi englanin kielistä gng mangaa, mutta sitten kuulin että tulee suomeksi niin olen ostanut tähän asti kaikki. Toivon, ettei tulisi minnekään sivulle suomeksi gng mangaa eikä tulisi englaniksikaan. Haluan, että Punainen Jättiläinen jatkaa kääntämistä ja se kääntäisi Weedin, Orionin ja Rikin ja sen yhden. Eli toivon, että ostajia olisi. Itselläni on Kaikki leikatut hopeanuolet, leikkaamattomat hopeanuolet, weedit, sitten on joku koiste weedistä, joku kirja weedistä ja mangat (suomen kieliset GnG). - englishisbetterchoic
Eipä löydy vieläkään chapter 29
- ghggtfg
Mistä näitä mangoja löytää tampereella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3017624Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855969Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673538Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321987Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921875Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san191678- 361559
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan651398