Missä muualla kuin lentokentän toimistossa voi ostaa lentoja ylibuukkaus-voucherilla, vai voiko missään (Helsingissä)? Lentoyhtiöiden sivuilla ei sanota tuosta oikein mitään, vaikka luulisi että noita ylibuukkaamisia tapahtuu lähes jatkuvasti.
SAS/Blue1 ylibuukkaus-voucher, missä voi lunastaa?
8
1316
Vastaukset
- 11 + 5
Finnairilla ainakin puheklinmyynnistä sai ostaa. Kannattaa myös puhua virkailija ympäri, ettei peri ns. palvelumaksua tästä varauksesta, sillä yleensähän puhelimitse tehty varaus on kalliimpi kuin netistä suoraan varatessa.
- Lentoon!
Selvisikö sulle jo missä niitä voi lunastaa? Mulla sama tilanne. Ainoa numero jonka olen saanut ongittua selville maksaa 1,75min ppm (eli helposti yli pari kymppiä puhelu) ja toimisto sijaitsee hki-vantaalla. Myöskään minkäänlaista asiakaspalvelun sähköpostiosoitetta en ole löytänyt.
- Ponhh
Käykääpä vaan siellä lentokentällä lunastamassa voucherinne. Ei kai se nyt ylitsepääsemätön ongelma ole jos pääkaupunkiseudulla asuu.
- gdshfh
Hyvä vitsi. Vai missä ajattelit voucherin lunastaa ja millaisella palvelumaksulla? Ei nyt puhuta mitään siitä, että lentokentälle matkustaminen taatusti maksaa enemmän kuin puhelun hinnan (ellei halua elämäntarinaansa kertoa puhelimessa), vaan ihan siitä, että lentokentältä ostaminen on tehty kaikkein kalleimmaksi vaihtoehdoksi.
- No more Blue 1
Taitaa olla Blue 1:lla enemmän sääntö kuin poikkeus että buukataan ihmisiä sinne miten sattuu....
- Arvelijax
Todennäköisesi Blue1:llä ei ole omaa henkilökuntaa lentokentällä ja sen vuoksi ostaminen maksaa niin paljon. Aina kun käytetään ulkoistettuja työntekijöitä, joutuu firma maksamaan siitä ja sen kautta loppupelissä asiakas.
- Alba-Trossi
Tietääkö kukaan, käykö SAS:sin travel voucher (yht. 300€) maksuvälineenä myös Blue1:n lennoille ja Blue1:n toimistossa? Tiedän, että ovat samaa lafkaa, mutta voucherissa ei selvästi mainita, että myös ns. tytäryhtiöt hyväksyisivät voucherit maksuvälineiksi. Kas kun saamassani voucherissa lukee, että "The voucher can be redeemed at all SAS Sales Offices but not at travel agencies" ja "The holder of the voucher can also use it to pay for SAS services for third parties."
- 12+13
Jokatapauksessahan sun täytyy soittaa jonnekin puhelinmyyntiin / puhelinpalveluun voidaksesi käyttää voucherin, sillä esim. netissä varatessa sitä ei pysty käsittääkseni mitenkään käyttämään. Joten silloin asia selviää. Vähintäänkin jos Blue1 lennollasi on myös SAS:n lentonumero, niin lento on silloin SAS:n (vaikka siis Blue1:n kone kyseessä) ja ainakin tällä tavoin niitä voinee käyttää.
Omia kokemuksia ei ole näistä SAS vouchereista, vain Finnairista, joten en takuuseen voi mennä. Mutta helpointa aina aloittaa selvittäminen soittamalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904