Muutaman päivän vuoto, alavatsakivut sekä selkäkivut

hämmästelee..

Elikkäs, muutama viikko sitten menin vesssaan ja huomasin että tuli ruskeaa vuotoa. Mietin että munasarjat jotakin sekoilevat tms. että mennee varmaan ohi. No, seuraavana päivänä tuli punaista vuotoa sekä jotain kalvomaista ulos. Tässä vaiheessa aloin jo vähän hätäillä, koska pillereistäni pitämästä tauosta oli vain 2 viikkoa, ja koskaan aiemmin ei tällaista ollut tapahtunut. Tästä alkoivat jo nyt toista viikkoa kestäneet alavatsakivut, välillä alaselkä oli muutaman päivän kipeänä. Kävin lääkärissä, jossa ottivat sukupuolitauti testit sekä tulehdusarvot. Näytteet olivat normaalit (eli puhtaat) ja eikun lääkärille. Lääkäri sattui olemaan nuori mies henkilö, joka teki gynekologisen tutkimuksen pika-pikaa ja katsoi koneelta: "sinulla on ollut alavatsa vuosi sitten kipeä ja tulehdusarvot koholla. Eli sisäsynnytintulehdus. Määräänpäs sinulle nyt samat kaksi antibioottikuuria kuin silloin ja jos ei parane, niin tule takaisin". Mietin kyrpä otsassa,kuinka lääkäri voi tehdä diagnoosin vuotta aiemman tehdyn diagnoosin pohjalta,kun kaikki oireet saati testitulokset eivät täsmää? Onko kellään olllut samanlaiset oireet, ja jos on, niin mikä oli teillä lääkärin diagnoosi? Itse olen antibiootti kuurin kohta syönyt loppuun ja ei ole vatsakivut kadonneet, vaikka antibioottien vaikutuksen pitäisi alkaa n. 4-5 päivän kuluttua kuurin aloittamisesta....

2

6795

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jooo...

Mulla on ollut melkein vuoden verran saman tapaista oirehtimista. Söin noin neljä vuotta Yasmineita eikä mitään ongelmaa ollut. Vähän vajaa vuosi sitten alkoi tulla vatsakipuja, jotka painottuu vasemmalle. Kesällä myös tuli vuotohäiriöitä, vaikka aiemmin ei ole ollut. Kesällä ultrattiin sisäkautta kohtu ja munasarjat, kaikki näytti normaalilta. Lääkäri käski lopettaa pillerit, että josko johtuisi niistä.... Olen ollut puolisen vuotta syömättä pillereitä, kuukautiset on tulleet säännöllisesti, mutta ovat oudot. Vuodot saattaa kestää parikin viikkoa, mutta ovat vähäiset. Alussa pillereitten lopettamisen jälkeen oli runsaammat kuukautiset, mutta nyt vaikuttais olevan menossa vähävuotoiseen suuntaan, tosin pitkäkestoisiksi. Vatsakipuja edelleen on ja juurikin vasemmalla puolen. Säteilee välillä selkään ja lonkkaan, ja jatkuvasti melkein on pientä jomotusta tai kivun tunnetta mahassa, mutta ei sieltä vain syytä ole löytynyt. Lääkäriin olisi taas tarkoitus ottaa yhteyttä parin kuukauden päästä, jos kuukautiset eivät ole normalisoituneet. Talvella myös oli verisekaista vuotoa yhdessä vaiheessa, tai ruskehtavaa kuukautisten välillä, ja silloin katsottiin kaikki sukupuolitauditkin, mutta mitään ei löytynyt. Olisin kyllä minäkin huojentunut, jos joku muu jolla on saman tapaista ollut ja on syyn saanut tietää kertoisi, että mistä hänellä oli kyse. Mulla se kai oirehtii lähinnä niin kuin olisi munasarjassa jotain vialla, mutta kun ei sieltä mitään siis löytynyt.

• ap

itsekkin olen juuri noita yasmin pillereitä syönyt. pitänee käydä lääkärissä vielä että tutkivat minutkin ultralla jos sieltä jotain löytyy. tuntuu,että munasarjoista ole tällä vauhdilla mitään jäljellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3225
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3087
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2447
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      2180
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1903
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1800
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1616
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1405
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1290
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      81