ZyXEL p-660hw-d1 ei yhdistä nettiin

jumalanseläntakaa

Tänäänhän sitten kävi niin, että isukki lykkäs mulle modeemin kouraan ja kerto että se ei toimi. Hetken kyselyn jälkeen selvisi että modeemi toimi vielä 30 min sitten ihan normaalisti, muodosti yhteyden nettiin, langattomasti koneeseen. Mutta ei enää. Jostain mulle tuntemattomasta syystä rakas isäukkoni ja uusi vaimonsa oli päättänyt resetoida koko vehkeen. Resetillä ei saavutettu kuitenkaan toivottua tulosta. Nyt ainoa valo koko vehkeessä on power.

Eikö resetin pitäis palauttaa laite tehdas asetuksille? Jos kaikki OLIS menny oikein laite pitäis vaan asentaa uudestaan ja that's it. Käyttövalmis. Jotenkin tällänen mielikuva mulle on jääny. Onko kellään ideoita mistä ongelma vois johtua?

Mitään ajuria CDltä ei ilmeisesti tälle laitteelle tarvita, mutta millä mä sen asennan jos en sillä? Jossain sanottiin että kun laittaa verkkokaapelin modeemiin kiinni ja internet yhteys toimii, asennus ohjelman voi avata verkkoselaimella. Mut jos en see netti yhteyttä miten saan asennettua? Osaisko joku kertoa mikä menee vikaan.

6

1525

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asetuksiin

pääsee käsiksi,kun laitat siihen modeemiin virran päälle,ja siitä piuha koneeseen.
      kirjoitat http://192.168.1.1.
      sitten vaan painat enteriä,niin asetuksiin pitäisi päästä.

• jumalanseläntakaa

mutta kun ei niin ei. Kokeilin nyt vielä uudestaan mut mitään ei tapahdu... Kiitos kuitenkin.

Onko mitään hajua miks modeemi ei yhdistä nettiin? Eikö sen automaattisesti pitäis yhdistää kun tehdasasetukset on palautettu?

• ewew
        jumalanseläntakaa kirjoitti:

mutta kun ei niin ei. Kokeilin nyt vielä uudestaan mut mitään ei tapahdu... Kiitos kuitenkin.

Onko mitään hajua miks modeemi ei yhdistä nettiin? Eikö sen automaattisesti pitäis yhdistää kun tehdasasetukset on palautettu?

Semmosta kokemusta on soneran verkossa, että jollan softalla zyxelit ei osaa valita itse oikeita protokollia, ne piti vaihtaa itse. En nyt muista mitä ne oli, jotain kapsuleita.
        Yksi mahdollisuus on että päivität softan uusimpaan, se toimi

• jumalanseläntakaa
        ewew kirjoitti:

Semmosta kokemusta on soneran verkossa, että jollan softalla zyxelit ei osaa valita itse oikeita protokollia, ne piti vaihtaa itse. En nyt muista mitä ne oli, jotain kapsuleita.
        Yksi mahdollisuus on että päivität softan uusimpaan, se toimi

No sonerahan se täältäkin löytyy.

Uus ongelma, tälle kertaa käyttäjässä. Olen ilmeisesti niin käsi etten osaa edes päivittää. Mitä tarkoittaa kun tää ohjelma sanoo

" Set IP-address 192.168.1.33/255.255.255.0 for your computer before you begin

Steps
        1. upload new firmware
        2. program firmware to unit
        3. upload new configuration file
        4. program new configuration file
        5. Done"

Siis aseta IP-osoite? Wtf? Jaaaa, mikä on configuration file?

• 12
        jumalanseläntakaa kirjoitti:

No sonerahan se täältäkin löytyy.

Uus ongelma, tälle kertaa käyttäjässä. Olen ilmeisesti niin käsi etten osaa edes päivittää. Mitä tarkoittaa kun tää ohjelma sanoo

" Set IP-address 192.168.1.33/255.255.255.0 for your computer before you begin

Steps
        1. upload new firmware
        2. program firmware to unit
        3. upload new configuration file
        4. program new configuration file
        5. Done"

Siis aseta IP-osoite? Wtf? Jaaaa, mikä on configuration file?

http://shup.com/shup!/459852/ottoe.png
        Noin ekaks toki soveltaen.
        Uuden firmiksen pvitys tarvittaessa menemällä reitittimeen manuaalin mukaisesti.

• jumalanseläntakaa
        12 kirjoitti:

http://shup.com/shup!/459852/ottoe.png
        Noin ekaks toki soveltaen.
        Uuden firmiksen pvitys tarvittaessa menemällä reitittimeen manuaalin mukaisesti.

Miljoonasti kiitoksia nro 12. Hyvät ohjeet oli, vaikka en yhtään tajunnutkaan mitä tein. Kun kaapeli oli kiinni, valo vilkkui siihen malliin että jotain siellä siirtyy, ja osoite oikein, yritin alkaa päivittämään mutta ohjelma herjasi:

“Cannot locate your P-660HW-D1, please check the connection”

Mistähän mättää tällä kertaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3970
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2071
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      549
      1647
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      86
      1323
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1107
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1038
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      215
      909
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      828
    Aihe