ZyXEL p-660hw-d1 ei yhdistä nettiin

jumalanseläntakaa

Tänäänhän sitten kävi niin, että isukki lykkäs mulle modeemin kouraan ja kerto että se ei toimi. Hetken kyselyn jälkeen selvisi että modeemi toimi vielä 30 min sitten ihan normaalisti, muodosti yhteyden nettiin, langattomasti koneeseen. Mutta ei enää. Jostain mulle tuntemattomasta syystä rakas isäukkoni ja uusi vaimonsa oli päättänyt resetoida koko vehkeen. Resetillä ei saavutettu kuitenkaan toivottua tulosta. Nyt ainoa valo koko vehkeessä on power.

Eikö resetin pitäis palauttaa laite tehdas asetuksille? Jos kaikki OLIS menny oikein laite pitäis vaan asentaa uudestaan ja that's it. Käyttövalmis. Jotenkin tällänen mielikuva mulle on jääny. Onko kellään ideoita mistä ongelma vois johtua?

Mitään ajuria CDltä ei ilmeisesti tälle laitteelle tarvita, mutta millä mä sen asennan jos en sillä? Jossain sanottiin että kun laittaa verkkokaapelin modeemiin kiinni ja internet yhteys toimii, asennus ohjelman voi avata verkkoselaimella. Mut jos en see netti yhteyttä miten saan asennettua? Osaisko joku kertoa mikä menee vikaan.

6

1458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asetuksiin

      pääsee käsiksi,kun laitat siihen modeemiin virran päälle,ja siitä piuha koneeseen.
      kirjoitat http://192.168.1.1.
      sitten vaan painat enteriä,niin asetuksiin pitäisi päästä.

      • jumalanseläntakaa

        mutta kun ei niin ei. Kokeilin nyt vielä uudestaan mut mitään ei tapahdu... Kiitos kuitenkin.

        Onko mitään hajua miks modeemi ei yhdistä nettiin? Eikö sen automaattisesti pitäis yhdistää kun tehdasasetukset on palautettu?


      • ewew
        jumalanseläntakaa kirjoitti:

        mutta kun ei niin ei. Kokeilin nyt vielä uudestaan mut mitään ei tapahdu... Kiitos kuitenkin.

        Onko mitään hajua miks modeemi ei yhdistä nettiin? Eikö sen automaattisesti pitäis yhdistää kun tehdasasetukset on palautettu?

        Semmosta kokemusta on soneran verkossa, että jollan softalla zyxelit ei osaa valita itse oikeita protokollia, ne piti vaihtaa itse. En nyt muista mitä ne oli, jotain kapsuleita.
        Yksi mahdollisuus on että päivität softan uusimpaan, se toimi


      • jumalanseläntakaa
        ewew kirjoitti:

        Semmosta kokemusta on soneran verkossa, että jollan softalla zyxelit ei osaa valita itse oikeita protokollia, ne piti vaihtaa itse. En nyt muista mitä ne oli, jotain kapsuleita.
        Yksi mahdollisuus on että päivität softan uusimpaan, se toimi

        No sonerahan se täältäkin löytyy.

        Uus ongelma, tälle kertaa käyttäjässä. Olen ilmeisesti niin käsi etten osaa edes päivittää. Mitä tarkoittaa kun tää ohjelma sanoo

        " Set IP-address 192.168.1.33/255.255.255.0 for your computer before you begin

        Steps
        1. upload new firmware
        2. program firmware to unit
        3. upload new configuration file
        4. program new configuration file
        5. Done"

        Siis aseta IP-osoite? Wtf? Jaaaa, mikä on configuration file?


      • 12
        jumalanseläntakaa kirjoitti:

        No sonerahan se täältäkin löytyy.

        Uus ongelma, tälle kertaa käyttäjässä. Olen ilmeisesti niin käsi etten osaa edes päivittää. Mitä tarkoittaa kun tää ohjelma sanoo

        " Set IP-address 192.168.1.33/255.255.255.0 for your computer before you begin

        Steps
        1. upload new firmware
        2. program firmware to unit
        3. upload new configuration file
        4. program new configuration file
        5. Done"

        Siis aseta IP-osoite? Wtf? Jaaaa, mikä on configuration file?

        http://shup.com/shup!/459852/ottoe.png
        Noin ekaks toki soveltaen.
        Uuden firmiksen pvitys tarvittaessa menemällä reitittimeen manuaalin mukaisesti.


      • jumalanseläntakaa
        12 kirjoitti:

        http://shup.com/shup!/459852/ottoe.png
        Noin ekaks toki soveltaen.
        Uuden firmiksen pvitys tarvittaessa menemällä reitittimeen manuaalin mukaisesti.

        Miljoonasti kiitoksia nro 12. Hyvät ohjeet oli, vaikka en yhtään tajunnutkaan mitä tein. Kun kaapeli oli kiinni, valo vilkkui siihen malliin että jotain siellä siirtyy, ja osoite oikein, yritin alkaa päivittämään mutta ohjelma herjasi:

        “Cannot locate your P-660HW-D1, please check the connection”

        Mistähän mättää tällä kertaa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2693
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2480
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2101
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1737
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1429
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe