Pitkät tytöt jäävät ikuisesti ilman poikaystävää

totuus pojan suusta

Miesnäkökulmasta voin sanoa sen, että totuus on, että pojat tykkäävät ainoastaan lyhyistä tytöistä. Pitkät tytöt ei poikia kiinnosta. Ei kukaan poika nyt ota itsellensä jotain 175cm-180 cm pitkää tai jopa yli olevaa hujoppia kun on lyhyitäkin tyttöjä tarjolla. Lyhyet tytöt ovat paljon kauniimpia, söpömpiä, seksikkäämpiä ja naisellisempia, kuin pitkät tytöt. Pitkät tytöt ovat myös rumia, varsinkin heidän kasvonsa ovat usein rumat. Lisäksi pitkät tytöt ovat vähemmän naisellisia ja enemmän miesmäisiä, kuin lyhyet tytöt. Pitkillä tytöillä on vähemmän naissukupuolihormoneja ja enemmän miessukupuolihormoneja. Tämän huomaa esimerkiksi siitä, että pitkillä tytöillä on miesmäinen ääni. Lisäksi pitkät tytöt ovat lyhyitä tyttöjä vähemmän hedelmällisiä, joten he eivät synnytä niin kauniita eikä niin terveitä lapsia, kuin lyhyet tytöt. Pitkillä tytöillä on yleensä myös pienemmät rinnat, kuin lyhyillä tytöillä, tosin rintojen koolla ei itselleni ole mitään väliä.

Jos poikien eteen laitettaisiin kaksi pienintä yksityiskohtaa myöten täsmälleen samannäköistä tyttöä, mutta toinen heistä olisi 160 cm pitkä ja toinen 180 cm, niin kummankohan pojat valitsisivat? (Tosin tällä 180 cm pitkällä olisi enemmän painoa, kuin tällä 160 cm pitkällä, ettei näyttäisi tikulta. Lisäksi tällä 180 cm pitkällä olisi hieman isommat tissit, kuin 160 cm pitkällä, jotta ne näyttäisivät muuhun kokoon nähden samankokoisilta.)

Aivan varmasti jokainen poika valitsisi tuon 160 cm pitkän tytön.

Lyhyiden tyttöjen ei kannata olla huolissaan, te kyllä tulette varmasti saamaan itsellenne poikaystävän.

186

7673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • girl : DD

      ymmärrän et jokasella on omat mielipiteensä mut tuo ei kyllä pidä paikkaansa....

      että kiitos vaan... taidan jäädä sit yksin. enkä ikinä saa poikaystävää,ton teorian mukaan... Ja voi ihan ite tyttönä sanoa oon ehkä jtn 183cm pitkä, että mulla ei todellakaan ole mikään miesmäinen ääni ja tietääkseni oon ihan saman näkönen kun muutki tytöt(siis silllai etten ny mikää ruma mutten omasta mielestä kauniskaa,mut ulkonäköä on kehunu pojat).

      Ja sitten vielä,tuo EI pidä paikkaansa et pitkät tytöt jäis yksin!! sillä mun serkku on jotain 185cm pitkä,kaunis ja sillee ja se seurustelee,on jo naimisissa, ja lapsia on kaks kappaletta,ja muutenki hän on tosi mukava ihminen. ja samaten mun sisko on tosi pitkä(musta vähä pidee) ja silläkin on poikaystävä ja niillä on lapsia ja menevät pian naimisiin...

      • samaa mieltä!

        Kuule, mä olen ihan samaa mieltä sun kanssa! Ite oon n.185cm pitkä, ja en nyt kyllä tosissani usko että jäisin ikuisesti ilman poikaystävää :O Tosin ei sillä ettäkö mä poikaystävän haluaisin vielä tässä vaiheessa, mutta kunhan ilmoitin. :)

        Ja sitten ei tosissaan kannata ettiä Suomesta ketään poikaa, jos se kerran on noin vaikeeta! Ihan kuule vaikka Italiasta vois löytyy joku joka arvostaa pituutta "pikkusen" enemmän, kun eräät... Enkä kyllä usko että Suomessa se ois noin vaikeeta. Nimenomaanhan pitkät tytöt ovat kauniita, ja naama itellä ainaki ihan "normaali". Pituus ei siihen vaikuta millään tavalla. Eikä ketään oikeestaan pitäs valita pituuden tai pelkästään ulkonäön takia. Pituudelleen ei kukaan voi mitään, mullakin on geeneissä. Jos aloittajan mielestä lyhyet saa aina poikaystävän....No, siinä tapauksessa Suomen pitäs laissa kieltää pitkien ihmisten lasten saanti. Ja se vois olla vähän vaikeeta... Nykyään aika monet alkaa olla pitkiä.


      • Anonyymi
        samaa mieltä! kirjoitti:

        Kuule, mä olen ihan samaa mieltä sun kanssa! Ite oon n.185cm pitkä, ja en nyt kyllä tosissani usko että jäisin ikuisesti ilman poikaystävää :O Tosin ei sillä ettäkö mä poikaystävän haluaisin vielä tässä vaiheessa, mutta kunhan ilmoitin. :)

        Ja sitten ei tosissaan kannata ettiä Suomesta ketään poikaa, jos se kerran on noin vaikeeta! Ihan kuule vaikka Italiasta vois löytyy joku joka arvostaa pituutta "pikkusen" enemmän, kun eräät... Enkä kyllä usko että Suomessa se ois noin vaikeeta. Nimenomaanhan pitkät tytöt ovat kauniita, ja naama itellä ainaki ihan "normaali". Pituus ei siihen vaikuta millään tavalla. Eikä ketään oikeestaan pitäs valita pituuden tai pelkästään ulkonäön takia. Pituudelleen ei kukaan voi mitään, mullakin on geeneissä. Jos aloittajan mielestä lyhyet saa aina poikaystävän....No, siinä tapauksessa Suomen pitäs laissa kieltää pitkien ihmisten lasten saanti. Ja se vois olla vähän vaikeeta... Nykyään aika monet alkaa olla pitkiä.

        Oon itse 11 ja pituutta löytyy 170 cm niin tällee nuorempana tyttönä voin sanoa että ei ollut kauheen mukavaa luokea tuota tekstiä että pitkät tytöt on rumia ja ei tule koskaan saamaan poika ystävää niin ehkä se on vaan niin että jätkät on nykyään ohan sika lyhyitä ja tytöt nykyään pitkiä mutta kyllä se niin on että pitkätkin tytöt ovat kauniita!


    • todista nuo

      "Pitkät tytöt ovat vähemmän naisellisia ja enemmän miesmäisiä, kuin lyhyet tytöt. "
      "Pitkillä tytöillä on vähemmän naissukupuolihormoneja ja enemmän miessukupuolihormoneja."
      "Pitkillä tytöillä on miesmäinen ääni."
      "Pitkät tytöt ovat lyhyitä tyttöjä vähemmän hedelmällisiä, joten he eivät synnytä niin kauniita eikä niin terveitä lapsia, kuin lyhyet tytöt."
      "Pitkillä tytöillä on yleensä myös pienemmät rinnat, kuin lyhyillä tytöillä."

      Laitas sitten todisteita noille väittämille, pikku provoilija.

      • semmosta@@

        No kerroppas sitte että jos se jätkä onki vaikka yli 2 m pitkä. Silloha tommone 1,8m ei oo mitää tytön pituudeks vaa just sopiva. Kato jokaselle on joku. Näyttäis aika huvittavalta yli 2m ja 1,6m yhdessä, mitenkään tällaisia pareja loukkaamatta.


      • totuus poja suusta
        semmosta@@ kirjoitti:

        No kerroppas sitte että jos se jätkä onki vaikka yli 2 m pitkä. Silloha tommone 1,8m ei oo mitää tytön pituudeks vaa just sopiva. Kato jokaselle on joku. Näyttäis aika huvittavalta yli 2m ja 1,6m yhdessä, mitenkään tällaisia pareja loukkaamatta.

        "Näyttäis aika huvittavalta yli 2m ja 1,6m yhdessä"

        Eikä näyttäisi, vaan juuri hyvältä.

        http://www.iltalehti.fi/viihde/2011011513013376_vi.shtml

        Totuus on se, että myös pitkät miehet tykkäävät lyhyistä naisista.


      • ifdomrthitjngng
        totuus poja suusta kirjoitti:

        "Näyttäis aika huvittavalta yli 2m ja 1,6m yhdessä"

        Eikä näyttäisi, vaan juuri hyvältä.

        http://www.iltalehti.fi/viihde/2011011513013376_vi.shtml

        Totuus on se, että myös pitkät miehet tykkäävät lyhyistä naisista.

        Pituudel ei oo välii, sen mä tiedän. (=


      • Semiläinenennen
        ifdomrthitjngng kirjoitti:

        Pituudel ei oo välii, sen mä tiedän. (=

        No kyllä mulle kelpais pitempikin tyttö jos vaan luonne natsaa, mut oon jättänyt nuo kattelut ja haaveilut vähemmälle, koska enemmän se nykyään tyttöjä poikien lyhyys haittaa, eli syytä lajitovereitasi jos ei lyhyemmät pojat ota kontaktia!


      • okiuy
        Semiläinenennen kirjoitti:

        No kyllä mulle kelpais pitempikin tyttö jos vaan luonne natsaa, mut oon jättänyt nuo kattelut ja haaveilut vähemmälle, koska enemmän se nykyään tyttöjä poikien lyhyys haittaa, eli syytä lajitovereitasi jos ei lyhyemmät pojat ota kontaktia!

        väitteesi pitää todella hyvin paikkansa..olen 180 pitkä tyttö ja seurustelen 175cm pojan kanssa..pituusero ei kovin suuri, mutta hyvin olen pitkänä kelvannut


      • jaa
        okiuy kirjoitti:

        väitteesi pitää todella hyvin paikkansa..olen 180 pitkä tyttö ja seurustelen 175cm pojan kanssa..pituusero ei kovin suuri, mutta hyvin olen pitkänä kelvannut

        jaa


      • Pitkiä!
        semmosta@@ kirjoitti:

        No kerroppas sitte että jos se jätkä onki vaikka yli 2 m pitkä. Silloha tommone 1,8m ei oo mitää tytön pituudeks vaa just sopiva. Kato jokaselle on joku. Näyttäis aika huvittavalta yli 2m ja 1,6m yhdessä, mitenkään tällaisia pareja loukkaamatta.

        2 m pitkä mies ja 1,8 metrinen vaimo..... aika pitkiä lapsia kyllä tulee.....


      • Anonyymi
        Pitkiä! kirjoitti:

        2 m pitkä mies ja 1,8 metrinen vaimo..... aika pitkiä lapsia kyllä tulee.....

        ja mitä sitten vaikka tulisikin?


      • Anonyymi

        Ei hemmetti oikeesti ehkä se nyt vaan on niin että te jätkät ootte ihan vitun lyhyitä ja sanotte vaan siks noin koska pitkiä ja kauniita tyttöjä ei noi 160cm pojat oikee kiinnosta että juu u


    • terveisiäkukkamaasta

      mulla on kurveja ja säärtä enempi, mitä monella ikäisellä. Joku tutkimuskin siitä oli et pitkät jalat kertoo miehelle terveestä kasvusta ja hyvistä geeneistä. teinipojilla on vaan huono itsetunto, ja mulla silti vientiä vaik oonki yli 170cm.

    • ?

      ööh... onkohan nyt kuule ihan näin? En kauheesti usko, et pojat kauheesti sitä pituutta kattoo, koska itsekkin tunnen toosi monta paria joissa on tyttö paljo poikaa pisempi. Ja no voin myöntää, että mulla on pitkään jo ollu ajatus et haluisin, et mun poikaystävä olis mua pitempi, mut mitäs väliä sillä pituudella loppupeleis ees on? :o Ja se, että pitkät naiset ois rumia, niin mietippäs kaikkia naisia jotka ''työskentelee'' kauneus-alalla esim. mallit ja missit yms. onko ne kaikki sun mielestä sitte rumia? vai onko ne sitte lyhyitä jollei rumia?

    • M90

      No mä olen yli 190cm pitkä jätkä ja itselleni tytön pituus ei kyllä ole se ensimmäinen asia joka merkitsee. Pituusrajat. Aika huvittavaa...

    • -.-

      ei pituudel oo välii... ite oon 170cm tyttö ja mua lyhyempi poika on kiinnostunu musta, sitäpaitsi kun ihastuu niin heti ei kyl oo varmas mieles toisen pituus...et kiitti vaa näist perättömist puheist...

    • Pitkän huiskea

      Ei ole vielä sellasta kävelly vastaan. Omasta mielestäni (huom. omasta) paras pituus naiselle on yli oman pituuteni ja mittaa minulla on 187cm. varsinkin jos vastaa tulee 190 punatukka niin tämä poika on täysin myyty....

      • että silleen

        Yli 190 cm pitkiä naisia ei kyllä taida Suomessa kovin montaa olla.

        Mutta ei minullekaan ole kyllä pituudella mitään väliä. Rakkaus on pääasia.

        Ja sitten vielä siihen, että "pitkät naiset eivät ole niin naisellisia ja niin hedelmällisiä kuin lyhyet". Tämä kyllä sanoo jotain aivan muuta.

        http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=3994/type=1


      • Vierasvain
        että silleen kirjoitti:

        Yli 190 cm pitkiä naisia ei kyllä taida Suomessa kovin montaa olla.

        Mutta ei minullekaan ole kyllä pituudella mitään väliä. Rakkaus on pääasia.

        Ja sitten vielä siihen, että "pitkät naiset eivät ole niin naisellisia ja niin hedelmällisiä kuin lyhyet". Tämä kyllä sanoo jotain aivan muuta.

        http://www.laakarilehti.fi/uutinen.html?opcode=show/news_id=3994/type=1

        Täällä ainakin yksi 192 cm pitkä tyttö suomesta ;) eikä ole kyllä pituudesta mitään haittaa ollut ja miehet juoksevat enemmän perässä kuin haukkuvat pituuttani, joten en oikein ymmärrä tämän keskustelun aloittajaa :D


    • nouuu

      Jes!! Oon 174!!

    • afddstgaer

      Jaa taitaa olla ihan omas ajattelu toi! Ite oon pitkä poika ja tykkään pidemmistä tytöistä enkä mistää kävelevistä " suihin ottajista" joita saapi halata polvillaa melkee!!

    • poi_ka_mies

      afddstgaer, sama juttu paitsi mulle kelpaa pitkä tai lyhyt..

    • kiimanenpoika

      Pitkät likat on jees.. ;)

    • pidempi kaveri

      mistä kirjoittaja tällästä paskaa o repiny :O kyllä mä ainakin tunnen pitkiäki tyttöjä jotka on iha kauniita, eikä niillä ole miesmäistä ääntä
      toki kyllä mielestäni tytön tulisi olla lyhyempi kuin pojan, ja itseni kohdalla se että tyttö olisi pidempi on kyllä hyvin epätodennnäköistä :D

    • pitkä lady

      niin, eihän kukaan pidä malleja kauniina, ne onki sillä alalla koska ne on niin rumia ja miehekkäitä XD

    • 179 cm

      jaaa mä en sit näköjää tuu saamaa koskaa sitä poikaystävää ku oon 179 cm pitkä : DD hei oikeesti mitä välii jollaki pituudella on? eikä mul kyl mikää .. miesmäinen ääni oo : D

    • totuus tytön suusta

      "Pitkät tytöt jäävät ikuisesti ilman poikaystävää"

      Sinä jäät ikuisesti ilman tyttöystävää. Karu totuus, mutta totta se on. Koska kuka sinut haluaisi? ei kukaan. Kukaan ei halua yhtä tyhmä järkistä poikaa kuin sinä.
      Otan osaa

      • keskipitkä (170cm)

        Täysin samaa mielt. Kuka haluis olla tollasen rajoittuneen jätkän kanssa? En ainakaan minä, ja tuskin moni muukaan!


    • voihyväluoja

      harvinaisen paska provo.

    • dfjsiver

      Ei tää voi olla totta. Oikeesti. Ite oon 14 v ja 145 senttinen, ja kaikki vaa tönii ja sanoo sen jälkee et oho sori en huomannu sua ja kävelee pois. Tai sit haukkuu kääpiöks yms. Tätä on mun elämä, ja jatkunu ekaluokasta asti.

    • totuus pojan suusta

      Oletteko huomioineet sitä, että pitkät tytöt eivät painonsakaan puolesta ole yleensä kovin naisellisissa mitoissa. Jos pituutta alkaa olemaan 180 cm tai yli, niin silloin on yleensä painoakin 65kg-70kg tai jopa enemmän, jos on kyse normaalipainoisesta henkilöstä. Toki tikkulaihat alipainoiset ovat asia erikseen Onko teidän mielestänne muka 65kg-70kg naisellinen paino? Eipä taida olla.

      • pitkä & "suht.laiha"

        Kuule, minä olen alle 60kg ja silti ihan normaalipainoinen (suhteessa pituuteen, yli 180cm, lääkäri voi todistaa!).


    • Mun mielipide

      Kerroppas mikä on ''naisellinen paino''. Ei naisellisia muotoja omaava naisen kuulukkaan painaa mitään 40-50 kg..Ja jos esim 165 cm pitkä nainen on muodokas niin painoo varmaan yli 65 kg..

    • 162cm eli ei pitkä

      "naisellinen paino", voi jeesus sun kanssas. Ilmesest oot jokasta naista vaa'alla vastassa, josset ole aivan varma siitä kumpaan kategoria-laatikkoon naisen pistät?

      Hyvä homma, jatka samaan malliin.

    • pitkät tytöt <3

      Pitkät tytöt kiihottaa. Haluaisin olla pitkän tytön kaa.

    • -

      oon pitkä ja aivan VITUN YLPEÄ SIITÄ ;)

      • pitkä tyttö

        hei kasvakaa aikusiks jo.............................: DDDDDDDdddddd


      • Anonyymi

        Sulla on hyvä itsetunto


    • Mä vaa

      No kiitosta vaa paalljjjooonnnnnn!...mee sika karsinaas......oon kuule 12w ja oon 170cm pitkä.......ja kaikilla pitkillä on jo meijän koulussa ollu ainaki jotain 4 exää!!!!!!ja lyhyet on jotain saamarin lautoja ja niillä ei oo rintoja ollenkaa...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!LUULETKO TIETÄVÄS JOTAIN!!!!!!!!!!! oot joku 8-10 w poika!!!!!!!!..=P....REVI SIITÄ!

      • Mä vaa

        Mul on jo karvoiki alapääs vaik oon ala-asteel ja tissit on melkee A kupit. REVI SIITÄ


    • nyljettykersa

      pituudella ei ole mitään tekemistä sukupuolihormonien kanssa sillä pituutta määräävät geenit tulee sillai jännästi eikä liity sukupuolihormonien tuotantoon mitenkään O__o?
      Pituudella ei ole myöskään rintojen koon kanssa mitään tekemistä sillä rinnat ovat rasvakudosta.

      Ootte outoja kaikki :O Eikä pituudella ja kasvonpiirteilläkään taida olla mitään yhteyttä toisiinsa? Ja kyllä meiän enkunope (nainen) ainakin on naimisissa ja sillä on lapsia ja kaikkee vaikka on 183cm :(

    • Kittyyyyyh

      lol kaikki pitkät tytöt joita tiedän ovat kauniita/nättejä ja musta ittestäniki tulee aika pitkä ku mun äitiki on jtn 180 cm pitkä ja mä varmaa kasvan vielä vaikka menkaktki on alkanu puol vuotta sitte oon mä ainaki tähä asti kasvanu ja oon kai jtn 170cm :D

      • whataa?

        joo ja paljon kinosti toiki tieto


      • meowww
        whataa? kirjoitti:

        joo ja paljon kinosti toiki tieto

        Ihan aiheeeen liittyvä kommenttihan tuo oli?


    • pitkä ja hoikka

      Olen tosiaan 183cm ja korkareita käytän. miehiä ollut turhankin monta. :)

    • hehahahe

      Aloittaja on aivan oikeassa. Tytön pitää olla lyhyt. Pitkät tytöt vaan on tyhmännäkösiä laihoja luikkuja . That's true

      • vai niin

        sanoo lyhyt paksu jätkä ;-P


    • Voi huoh..!!!

      Tuon on vain yhden pojan mielipide! Vai onko siitä tehty joku kansainvälinen tutkimus?? Ja millä perusteella pitkät tytöt ois rumia jne.?? Oot kuiteski joku 7v, joka ei tajuu mistään mitään, mutta yittää esittää (mitä kaikki "nykyajan" 7v pojat (yleensä) tekee)... Ihme, et oot ees osanni laskee ton laskun, mikä pitää laskee, ku et kerta tajuu, et pituudella ei oo mitään merkitystä rintojen kokoon, painoon tai rumuuteen!

      • lapsellista

        Vaikuttaa juuri siltä, arvioisin aloittajan iäksi...höm....7-8 vee?


    • hehahahe

      Voi huoh...!!! . Ai et mä oon 7v hyvä läppä , jos sul on jtn asiaa nii hyvä on. Veikkaan et oon vähä vanhempi ku sinä. Iha jees muute.

      • vai niin

        taidatki olla joku vanha perverssi pappa, jos oot paljonki vanhempi.. @-P


      • OonHetero

        Kuule mulle se olis unelma saisin 170-180naisen joten sinä urpo pidä turpaskii mielummin ku jaat sun vammasen mielipitees muille


    • JL

      Kuka on puhunut maailman kauneimmista naisista hehahahe? On puhuttu vain seksikkäistä ja kauniista. No , lukihäiriö ei ole kuolemantuomio.

      • ???

        eikös pitkillä oo seksikkäämmät jalat ku lyhyillä? pitkillä ku on pitkät ja laihat jalat (yleensä) ja lyhyillä lyhyet ja usein vähän pyöreemmät.. XD


    • hehahahe

      Rotta aukoo päätään koneella , mutta naamakkain pitäisi päänsä ihan kiinni veikkaisin näin. Kerro jos oon vääräs. Onks jäbä vähä puuttees ku pitää seksikkäistä koneella hokee.Eipä sille mitää voi , jos ei naista saa. Kiitos ja kumarrus

    • HEHAHAHE

      Joojoo en jaksa enää vääntää ja en ole muija. Enkä nyt itteeni tyhmäks väittäis, mut menkööt nyt sitte. Leikkii kovaa netissä haha vuoden läppä:)

    • :D

      ei vittu otatteks te tän noi tosissaa :D:D:D ähähää tol asenteel ette kyl tuu samaa ikin poikaystävää... kasvakaa aikuisiks !

    • HighQqQ

      oon ite 190cm poika ja omat tyttöystävät ollu 150-170 väliltä. en väitä että esim 180 olisivat rumia mutta tunnen yhden tytön joka on varmaa n. 185 ja en ite oikei tykkää :/
      mutta jokasella on omat mieltymyksensä :)

    • Sniffersen

      -Pojat tykkäävät ainoastaan lyhyistä tytöistä.
      -Pitkät tytöt ei poikia kiinnosta.
      Viestissäs oli muitakin ihan pimeitä kohtia, mutta nää ekat nyt pisti eniten silmään!
      ANTEEKSI VAAN, MUTTA MINÄ OLEN 180CM PITKÄ TYTTÖ JA MINULLA ON POIKAYSTÄVÄ!
      Niin että tunge noi naurettavat väittees, että pitkillä tytöillä ei voi olla poikaystävää ja että pojat ei tykkää pitkistä tytöistä perseesees *******!!!!!!!!!

    • jdfjdjfdyhs

      Nyt on kyllä geenitutkimuksesi päin vittua. Pitkillä tytöillä muka miesaukupuoli hormoneja :D

    • 15vuotiass

      Tuli heti mieleen, kun luokallamme on yksi 179 cm pituinen tyttö. Painaa jtn 45 kiloa ja rintojakaan ei ole. Kasvot ovat myös aika rumat. Tyttö ei ikinä pukeudu muuhun kuin verkkareihin ja vanhaan t-paitaan. Hän ei myöskään pese hiuksiaan, kuin kerran viikossa, ei sheivaa, ei pese kasvoja, käyttää vain lenkkareita, ei syö, ei käytä rintaliivejä, ei omista farkkuja hameita tai mekkoja, ei meikkaa, ei harjaa hiuksiaan. Kuvittelee lopuksi vielä, että kaikki pojat pitävät.

      • 123391

        Ja tuoko todistaa, että kaikki pitkät tytöt olisivat rumia? Itse tunnen yhden 189cm tytön joka on todella kaunis ja joka liikkuu lähes pelkkien poikien kanssa,
        Itse olen 50kg painava ja 167cm pitkä likka ja kaikki tyttöjä olevat kaverini ovat minua lyhyempiä, mutten näytä siltikään miltään hujopilta kavereideni jotka ovat poikia vieressä.


    • alle 150-cm girly

      No vittu ei 160 ny mikää hirmulyhyt oo!

    • Troll Spotter

      Trolli näytti onnistuneen hyvin asiassaan. Pisteet sille. Mielipiteelle haistatetaan paskat, vaikka se ei olekaan oikea.

    • rtyi7o

      :D!

    • ty5uy

      tjaaaa

    • t0megle

      Sinähän tunnut kovasti tietävän ulkonäön osalta, millaisista tytöistä pojat pitävät.

      Ethän sitten unohda tyttöystävääsi kukkakeppien seuraksi?

    • 170cmjoojep

      Pitkät tytöt ovat järjettömän seksikkäitä ainakin omasta mielestäni! Kauniit pitkät (karvattomat) jalat ja sitä seuraa aina tiukka kaunis peppu, jota varten tarttee jo jakkaran (ainakin itte), pitkä kroppa ja ai jai kuinka namia!

      Suosin kuitenkin ehkä pituisiani tyttöjä, 170cm, ihan selvistä syistä :D

      • hi you

        oon 170 cm, aika pitkä siis, laiha blondi... kelpaisko? :-P


      • äijä syyskuulta
        hi you kirjoitti:

        oon 170 cm, aika pitkä siis, laiha blondi... kelpaisko? :-P

        ...tietysti. xd


    • Tällaista tänään

      Olen 165cm pitkä, ja luultavasti jään ikisinkuksi. Taidan sitten olla samaan aikaan sekä liian lyhyt, että liian pitkä.
      Kuitenkin, kaveripiirissäni on monia, jotka ovat 170cm-180cm välillä ja he ovat monien miespuolisten mielestä kauniita (kyllä, he ovat sanoneet sen ääneen) ja monella riittää miehiä vaikka joka päivälle. Mielipiteet vaihtelevat, joten yksikään mies (eikä sen puoleen nainenkaan) voi sanoa, mitä mieltä suurin osa/kaikki samaa sukupuolta olevat ovat.

      Joten kenenkään ei tarvitse huolehtia, koska se ei ole pituudesta/muusta ulkonäöllisestä seikasta kiinni, kuka saa kenet ja milloin. :)

    • 24vee

      Ai huhhuh taidan minäkin jäädä yksin, 160.7 kun olen, koska en myöskään ole pitkä enkä lyhyt.. Miten joku voi olla tuota mieltä että pitkät naiset ovat rumia? Kaikki tuntemani naiset ovat 165-185 cm mittaisia, yksi menossa naimisiin, toisella on jo lapsiakin, ja olen ainut kenellä ei ole (eikä koskaan ole ollutkaan) edes miesystävää. Joten ei se pituus vaikuta miehiin paskaakaan. Kiitos.

      • kkhflkhfkjsdhrnmjbtn

        Mitä 24vee oikeen duunaa NUORTEN palstalla... ihmettelen.


    • ihmettelijämyös

      sitä samaa minäkin mietin :D

    • Pitkä JA ylpeä SIITÄ

      Vittu mitä paskaa!!! Itse olen 175 cm pitkä tyttö, ja vientiä ois niin sairaasti. Koulussa kun vertaan itseäni kavereihini, olen kaikista pisin ja keikkein suosituin poikien mielästä. Nyt jos lasken nopeasti... niin saan mieleen 6 poikaa jotka on kiinnostunu, ja yks niistä on ihan vakavissaan rakastunu muhun... Toisin kun lyhyet ystäväni, voi niitä ketkä jäävät minun ryhdikkään pituuden varjoon. Pitkä tyttö=kaunis tyttö. Ei tosin aina... pituudella ei ole miään tekemistä naaman ulkonäön kanssa... haist v**** -.-

    • Päivän naurut

      Hieno trolli pakko sanoa... Mutta jos kirjoittaja olisi tosissaan, hän olisi ruma poika joka on yli 170cm pitkä, painaa semmoset 72 kiloa, ja käyttää aikansa trollaamiseen täällä rakkaus palstalla. Totuus on, että pituudella ei ole väliä. Ainoastaan luonteella!

      • yleistäjä

        joo taitaa olla pentä yleistystä mukana. Vähän sama jos määkin sanoisin: kaikki autoilijat ovat rattijuoppoja tiedän yhen joka juo ajaessaan autoa


      • yleistäjä

        joo taitaa olla pentä yleistystä mukana. Vähän sama jos määkin sanoisin: kaikki autoilijat ovat rattijuoppoja tiedän yhen joka juo ajaessaan autoa


    • senkin sonni

      Aika provosoivaa :DD !

    • ijfhkadvkjxzc

      oon ite 142 pitkä nyt ja tuun olemaan noin 147-154 pitkä aikuisena !! ekaks se mua vähä haittas et ei oikeesti miks musta pitää tulla noin lyhyt aikuisena mut sitku aloin miettii asiaa nii pituudella eioo oikeastaan yhtään välii =)

    • voi luojaa

      ''Miesnäkökulmasta voin sanoa'' = pikkupoikakäsitykseni kertoo minulle, että

    • tiesitkö et NAUROIN!

      Ja näin sanoo 11-vuotias pikkupoika, joka on pyytäny isoveljeään kirjottamaan pelottavalle suomi24-palstalle jutun siitä, kuinka pikkupoikaa pelottaa itteään murrosiässä pitemmällä, kasvupyrähdyksen JO kokeneet tytöt. Huihui.

    • höhööpitkäää

      Oonn 180cm, serustelen samanpitusen pojan kanssa :___DD
      ps. Provo

    • 5gg

      Ite oon 190cm pitkä ja ihastunu tyttöön joka on 190cm-193, en oikeen tiiä onko se pitempi kuin minä, mutta mun mielestä vaan niin söpö

      • minä vain :)

        Mene hyvä ihminen, mene! haaveilulla et edisty :)) itse olen 183 cm pitkä tyttö (16v myöskin, ja lukiolainen :D) ja itse olen niin uskomattoman ujo poikien suhteen, että toivoisin että poika lähestyis eka..

        Mutta, kerää rohkeutta ja mene puhumaan, ei se ole kamalaa :))

        p.s. Siinäpä oiva vanhojen tanssipari, olisitte näyttävä pari :PP iha näin vinkkinä. Mistähän mä saan parin :O :D


    • tyttö yli 180cm

      miksköhä mua sit piiritettii laivallaki koko ajan? :DD

    • 18+18

      Niin, no kaikki te alle 170cm pojat...turha toivo. Ootte ihan samalla viivalla ku noi yli 175cm tytöt. Mietityttään vaan että miten niitä lyhyitä pokia ja pitkiä tyttöjä syntyykään tähän maailmaan? Heidän vanhemmat ovat sitten varmaan ''normaalin'' kokoisia, tai hei, ehkä nämä vanhemmat ovat neitsyita ja nämä ''väärän'' pituiset lapset toi haikara!?! :D

    • pitkät on OK...

      Olen 16v poika ja mielestäni ihanne pituus naisella on 170-175cm

    • SCATG

      Olen itse 175 senttiä pitkä poika. Olin viisi vuotta syvästi, syvästi rakastunut lähes saman mittaiseen tyttöön.

      Rakkaus hiipui, kun tyttö torjui minut toistamiseen. :'(
      Mutta tosi asia on, että pituudella ei ole väliä, vaan pitkäänkin voi ihastua, sillä minusta rakkauteni kohde oli kaunein ihminen koko maailmassa.

    • dwdwdwd

      no kyl 180cm tyttö on kiinnostava varmasti monelle 185-200cm pojille.

      ite oon melko lyhyt pojaks mut en sano että 180cm tyttö olis ruma, ei ei mut ei vaan sovi niin pitkä mulle

    • girl96

      miks monet yleistää ja dissaa ja kaikkee. Musta on ihan ok että on eripitusia ja kokosia ja kukaan ei oo täydellinen. mut ite oon lyhyt 158cm, ja ne jotka on pitkiä voi olla onnellisia ja lyhyenäkin voi. (:

    • jihihihi

      joo onha ne 180 cm mallitki ihan vitun rumiii eiks vaa :))

    • girl96.

      mun fendi on 180 cm ja ex malli, ja tosi kaunis,ei mikää tikku oo (:

    • huhhu

      oon 165 pitkä ja kaikki tytöt on musta pidempii evvk!

    • aslkgshfdksl

      Oli ihan mukava kyllä lukee tätä, ite oon 14v 176cm tyttö (: oon siis forever alone? Mukavaa kuulla. Vähimmäispituus malleilla on kyllä 174, että ei siinä mitään. Oon aina ennen halunnu olla lyhyempi, mut sit luin yhen blogitekstin jossa sanottiin
      "Pitkät naiset häpeävät pituuttaan
      - I just don't get it. Oon koko elämäni tykännyt mun 160 cm koosta, mutta viimesen vuoden aikana oon tullut toisiin aatoksiin. Ja, vaikka haluisinki olla lyhyt olisin silti tätä mieltä. Pitkät naiset olkaa ylpeitä, että olette saaneet pitkät sääret! Mä oikeesti vaa kadehdin. Ja pahin moka mitä voi tehä on se ettei halua käyttää 10 cm korkoja sen takia, että näyttää muita pidemmältä. En tiedä mitään niin upeaa, kuin pitkä, hyväryhtinen nainen. Jos Minä olisin 180 cm voitte olla varmoja siitä, että kävelisin kouluun joka päivä superkorkokengissä!"
      ^tosta mulle tuli ihan helvetin hyvä mieli, enkä oo sen jälkeen juurikaan pituuttani harmitellu. Ei se meidän vika kuitenkaan oo? Tietenki olis ihan kiva jos olis sillee 190cm jätkä, nii vois käyttää korkkareitaki ja jätkä olis silti pidempi (; ja omasta mielestäni mulla ja mun pitkillä kavereilla ei kyllä hirveen miehekäs ääni ole, et en todellakaa tiedä mistä vitusta oot nääki vetäny?

    • yli 170 cm ja risat

      Pidemmät naiset ovat parempia synnyttäjiä, joten jos teinipoika aikoo joskus saada terveitä jälkeläisiä, kannattaa katse kohdistaa pitkistä sääristä ylöspäin. :P

    • troolololollool

      Oli ihan mukava kyllä lukee tätä, ite oon 14v 176cm tyttö (: oon siis forever alone? Mukavaa kuulla. Vähimmäispituus malleilla on kyllä 174, että ei siinä mitään. Oon aina ennen halunnu olla lyhyempi, mut sit luin yhen blogitekstin jossa sanottiin
      //Pitkät naiset häpeävät pituuttaan
      - I just don't get it. Oon koko elämäni tykännyt mun 160 cm koosta, mutta viimesen vuoden aikana oon tullut toisiin aatoksiin. Ja, vaikka haluisinki olla lyhyt olisin silti tätä mieltä. Pitkät naiset olkaa ylpeitä, että olette saaneet pitkät sääret! Mä oikeesti vaa kadehdin. Ja pahin moka mitä voi tehä on se ettei halua käyttää 10 cm korkoja sen takia, että näyttää muita pidemmältä. En tiedä mitään niin upeaa, kuin pitkä, hyväryhtinen nainen. Jos Minä olisin 180 cm voitte olla varmoja siitä, että kävelisin kouluun joka päivä superkorkokengissä!//
      ^tosta mulle tuli ihan helvetin hyvä mieli, enkä oo sen jälkeen juurikaan pituuttani harmitellu. Ei se meidän vika kuitenkaan oo? Tietenki olis ihan kiva jos olis sillee 190cm jätkä, nii vois käyttää korkkareitaki ja jätkä olis silti pidempi (; ja omasta mielestäni mulla ja mun pitkillä kavereilla ei kyllä hirveen miehekäs ääni ole, et en todellakaa tiedä mistä vitusta oot nääki vetäny?

      • forever and ever

        No, katsos avaaja on itse joku alle 170 cm pitkä pojantumppi, jota pitkät naiset katsoo alaspäin.
        Hän etsiköön itselleen pariksi pienen naisen ja tehköön 160 cm pitkiä pojantumppeja tähän maailmaan valittamaan kuinka maailma murjoo ja on epäreiluu, kun on niin pirun piäni ja kaikki naiset on pidempii.
        Mitäs me pitkät heistä piitataan. Onhan näitä kaapin kokoisiakin miehiä. ;)


    • läski pukki

      joo oon 160cm ja mun muija 177cm ja hyvin on pärjätty

      eiks nii et toi alotus on trolli, ett...

    • Yleistetään reilusti

      Taidat kulkea silmät kiinni kadulla?
      Avaa silmät, niin huomaat, että jokaisen pitkän tytön käsipuolessa on komea mies.
      Lyhyet tytöt liikkuvat laumoina ..... ja ilman miestä. :)

    • lkdjtnbkiklnhbfnbgv

      Yks meidän koulun yli 175cm tyttö haukkuu mua kääpiöks vaikka ite on ruma naamastaan ja kaikki pojat välttelee sitä ja nauraa sille! Oon alle 160cm tyttö ja monet pojat on sanonu mua söpöks, ne pisimmätkin.

    • ..

      Sanonpa nyt vain,että sillä pituudella ja ikäerolla ei ole mitään merkitystä! niitä on rumia ja kauniita. Se on katsojan silmissä! Seurustelen 180cm pitkän miehen kanssa ja itse olen 155cm. Ikäeroakin on 14-vuotta! Eikä ole ollut mitään ongelmaa. Kaikki ystäväni ovat 160-170cm ja kaikki seurustelevat vielä.

    • peoplearestrange

      No, voin sanoa että iha täyttä pskaa tuokin teksti on. Olen itse 184 cm pitkä nainen, ja elämässäni seurustellut niin monen miehen kanssa etten edes jaksa laskea. Tällä hetkellä yhdessä maailman ihanimman ihmisen kanssa, ja eipä häntä kauheasti näytä pituuden haittaavan kun kanssani on. Hän on itse 178 senttinen :) Että terveisiä vaan sinne missä ei asiasta tiedetä mitään muuta kuin ehkä oma näkökulma juuri ja juuri

    • huhuh.

      "elämässäni seurustellut niin monen miehen kanssa etten edes jaksa laskea"
      No ketä kiinnostaa, vaikka olisi kuinka ihana,mutta jossain vaiheessa se suhun kyllästyy ja etsii nuorempaa naista. Usko pois. Taas tuollaisia itserakkaita idiootteja.

      • peoplearestrange

        no mä kyllä vähän sitä tarkoitin, että pitkät näiset ei jää loppu elämäkseen yksin niinkuin tuo aloittaja väittää :) Ja erot tapahtu ihan muista syistä että ois kyllästytty jne. Ei taaskaan ois kannattanu ees avata suuta ku ei tiiä mistä puhuu :)


    • sjgtffcxgnhxdgnhdgnh

      Ootte kaikki rumia ja tyhmiä! Pituudella ei oo mitään väliä! Ja toi pluslaskun laskeminen on tyhmä >:(((((

    • liiapitka

      Tämän tekstin jälkeen tunnen että elämässäni ei ole mitään merkitystä. Masennuin kovasti tekstistäsi.... toivottavasti joku poka joskus katsoisi minun suuntaan.

    • oikeestiihmiset

      Obv-Troll-is-Obv

    • vai niin

      Tän sun juttus kannalta vois sit ajatella et lyhyet pojat on tyhmiä, rumia ja naismaisia? Jos pitkät tytöt on epänormaaleja niin mites lyhyet pojat? Kirjoittaja taitaa olla lyhyt naismainen jätkä joka ei saa naisia... XD

    • Joku

      Ite oon 173cm pitkä ja 13 wee poika eikä se kokoero minua haittais sillä onhan mun luokalla niitä 135-140cm pitkii tyyppei (poikii)

    • Lyhyllä pojilla sama ongelma...

    • Taaisteelujaska

      Totta toi alotusviesti niinhän se on ei pitkät tytöt oo yleensä ikinä hyvännäkösiä

    • fghjgf

      Kyllä lyhyet ja pitkät tytöt ovat yhtä seksikkäitä. Itse en ole hirveän pitkä poika (183cm), mutta jos ihastuisin tyttöön joka olisi vaikka 185cm niin hurmaisin hänet itselleni, VAIKKA VÄKISIN!!!!!!!!! x) t.m18.

    • ärssytttäää

      sitä mä en vittu ymmärrä mitä pahaa on pitkissä tytöissä jos ne ei oo läskejä oon ite (172cm ,tyttö ) et niiku kysyn vaa paitsi jos poika on sellanen 140cm nii sit ymmärrän mut valaskaa mua ees vähän vittu .

      • ootte noloja

        no onkos niissä pitkissä tytöissä jotain vikaa jos ne ON läskejä? tää koko keskustelu on superouto ja luulin jo hetken et alottaja ois joku trolli, mut en sit tiiä. hirveetä pinnallisuutta ja vielä hirveempää yleistämistä!


    • pitkäjaYLPEÄ

      Olen aina ollut pitkä, ala-asteelta ylä-asteelle ja siitä eteenpäin. Olen nyt jossain 175cm paikkeilla, olen itse ihan tyytyväinen ulkonäkööni, pari (lyhempää) miestäkin kehunut kauniiksi ! Entä miesmäinen ääni tai pienet rinnat? Jaa, ei ole tullut yhtään pitkää naista vastaan jolla olisi miesmäinen ääni. Rintojen koko ei riipu pituudesta. Lyhyellä voi olla isot rinnat ja pitkällä pienet ja tosinpäin.

      Sekä pitkät että lyhyet naiset voivat olla kauniita, mitä väliä pituudella loppupeleissä edes on? Ja tuo "Aivan varmasti jokainen poika valitsisi tuon 160 cm pitkän tytön" Millä perusteella? Et voi puhua kaikkien miesten puolesta.


      Ps. Olen ollut onnellisesti naimisissa viisi vuotta, kolme mukulaakin meillä on, ihan hyviä sellaisia !

      • llaurraa

        Olen ylpeä tuollaisista naisista:) Olen lyhyt 150cm, haluaisin olla pitkä mutta mitä kukaan pituudelleen voi? Ja ei pituuteni itseasiassa mitään edes haittaa:) Pitkän että lyhyet ovat söpöjä ja kauniita !


    • tyytssyy

      Olen n.173cm punapää ja minulla menee suhteissa ihan hyvin. pituus ei merkitse mitään seurustelussa jos oikeasti on ihastunut/rakastunut. ainoa oma huoleni pitkänä olemisessa on että lempi korkkarini jäävät käyttämättä koska en halua olla yli 180cm :) mutta ovatha 180 cm naiset kauniita myös!

    • abcdaa

      no lol oon 163 oonko nyt forever alone ku oon nii pitkä vittu mitä paskaa xdxddx

    • jaumauuu

      nii, mikä se suomalaisen naisen keskiverto pituus olikaan??:D

    • t.175 +10-12cm korot

      hahahahahah tää on paras keskustelu ikinä :D minä ainaki sanon sen että káteellisten puheita nää jotka sanoo et ''pitkät on rumia'' :D voi vittu.

    • onnellinehujoppi

      Hehkuttakaa lyhyyttä ihan rauhassa, sehän ilmeisesti onkin teidän suhteenne perustana. Mä ainakin valitsen kumppanin ihan toisenlaisten kriteerien perusteella.

    • öööööööhhhhh

      DAFUQ i just read? o.0

    • niivittu!

      vitun sovinistipaska mee koloos piiloo.

    • mii173

      mäkin oon 173 pitkä (näytän kieltä) Muuten ei haittaa paitti vanhoihin on hieman vaikea löytää paria. Olen tiedoksi ylpeä pituudestani:D Aloittajan käsitys naisihanteista oli varmaan hänen omansa ja saakoon itse nirsoilla rauhassa:)

    • lyhyttyttö

      Itse olen 161cm pitkä tyttö ja mulle on ihan sama kuinka pitkä jätkä on, kunhan se ei ole minua lyhyempi. Mikä on todella epätodennäköistä. Itse olen tottunut siihen, että nainen on miestä lyhyempi. Tiedän kyllä monta hyvännäköistä paria, joissa nainen on pidempi... Ei voi yleistää.

    • oookkojokueinstein?

      MITA MITA MITA MITA SINA SANOA? ONKO PITKISSA TUTOISSA JOTAIN MUKA VIKANA? ÄLÄ ALKA MINU PITUUTTANI HAUKKUA!

      hei sinä hermanni, tämän keskustelun aloittaja! jos et tiennyt, ERITTÄIN KUULUISAT ja myös hyvin kauniit mallit maailmalla ovat juuri pisimmästä päästä. katsomiesi pornoleffojen naiset eivät ole mitään erityisen lyhyitä, ja luulenpa että pidät heitä seksikkäinä. jos äitisi on pitkä...ja hänellä on/oli miesystävä jonka kanssa hän sinut tekaisi luulen että isäsi mielestä äitisi ei ole vastenmielinen ja ruma koska on pitkä, tuskin hän väkisin äitiäsi lykki. minun äitini on pitkä ja hyvin herättää miesten huomion. samoin kun minäkin olen aika pitkä ja tässä seurustelen pojan kanssa joka pitää todella lyhyitä tyttöjä ala-asteikäisen näköisinä. saanen kysyä, oletko -99 syntynyt ES jonne? ajattelin vain kun jauhat tuollaista paskaa. pitkillä tytöillä lihavuus näkyy vähemmän kuin lyhyillä. IHAN TÄLLEE BTW. katos lyhyilla hk:n blöö tyylisillä tytöillä ei ole vartalossa tarpeeksi senttejä jonne tunkisi liikarasvat. pitkät tytöt ovat hoikkia jo senkin takia. kaverini on lyhyt. muuten todella nätti jne...häntä ei koskaan kukaan ole edes pyytänyt ulos, ei edes pojat juttele eikä hän ole lihava. BTW. kopioin ton sun tekstin meijjän koulun terkkarille. SUN OIS PITÄNY NÄHÄ SEN ILME!se sai totaaliset päivän naurut.

    • 9251689

      Eikä jää, itse voin sanoo että en kuitenkaan seurustelis itseäni pidemmän tytön kanssa (olen 188cm) pitkä mutta aina löytyy joku joka seurustelee ;)

    • fffrrrrrf

      Se voi olla myös niinkin että naiset haluavat pidemmän miehen, jolloin pitkille "ei löydy" paria, niinkuin yleensä onkin.

    • joonimimerkki

      tää on samanlaista paskan jauhamista niinku toi blondit on superhyper seksikkäitä ja brunet rumia läskejä -keskustelu. ei pysty sanoin kuvaamaan minkälaisia pässejä tällatteitten keskusteluitten aloittajat oikein on.

    • Twuggelis

      Ite oon 176cm/112kg ja kyllähän nuo miehet ympärillä pörräävät ;) ei se pituus vaikuta mihinkään

    • TOTTA!

    • joopoijjat

      ite oon 160 pitkä ja 16 vuotta :P hyvin ylettyy kevaril ajaa (Y)

      • 14v tyttö

        mäkin olen 14v ja 153cm viimemittauksen mukaan. mun mielestä pitkissä ei oo mitään vikaa, mut tykkään olla lyhyt. sillon kelpaa vähän lyhyempiki mies ja saa aina käyttää korkkareita. tykkään kyllä pitkistä jätkistä. tälläki hetkellä oon ihastunu 183cm pitkään jätkään ja meillä on juttua :-)


    • vittu mikä tyyppi

      anteeksi vaan mutta tuo sinun tekstisi on kyllä jostain satukirjasta repästy juttu voi pitkätkin olla kauniita itse olen 12v ja 162 ja kuule kyllä kasvan vielä itselläni ainaki on hyvin kauniit kasvot ja jos olisin poika en kyllä itse ainakaan haluaisi mitään 2cm pimua joten voit painuu vittuun jos ei muuta asiaa ollu

    • Siis..

      ..Millä perusteella sanot nämä väitteet? Olen nähnyt 170cm-180cm tyttöjä, jotka ovat oikeasti kauniita. Jostakin 160cm luikusta ei aina voi sanoa samaa.

    • ASDRFTGYUIOPÅ

      olen samaa mieltä kanssasi nimimerkki siis

    • :D:D:D:D:D:D:D

      Ei pituudella ole mitään väliä. :)

    • Emmu

      Itse olen 16 vuotias lukiolaistyttö ja pituutta löytyy 182 cm. Olen pitkä ja ylpeä siitä!

      Tässä keskustelussa hieman ihmetytti muutaman tytön kommentti siitä että on hieman alle 170 senttiä (esim. 167) niin heti on liian pitkä vaikka mielestäni noin 170 senttiset ovat aika keskiverto pituisia.

      Aloittajalle: Mitäpä jos kipittäisit koulunpenkille ja nopeasti. Mielestäni kaikissa (tai ainakin lähes kaikissa) kouluissa opetetaan jo eskarissa ja ensimmäisillä luokilla, että ketään ei saa kiusata tai syrjiä. Edes ulkonäön vuoksi ja pituushan liittyy vahvasti ulkonäköön.

      Tässäpä esimerkki omasta elämästäni. Olen aina ollut aika ujo ja en mikään kaikista laihin mutta en mielestäni mikään kovin lihavakaan. Lisäksi olin yläasteelle asti luokkanipisin.
      Olen ollut ihastunut vain muutamaan poikaan ja heihinkin vasta yläasteella, kun pojat alkoivat olla minua pidempiä. Ajattelen ehkä hieman vanhoillisesti, että miehen (tai tässä tapauksessa vielä pojan) pitäisi olla ainakin mittaiseni ja mieluummin vähän pidempi. Tämän vuoksi en ole seurustellut vielä kenenkään kanssa, koska pojat ovat todella lyhyitä ja suuri osa pojista kasvaakin vasta armeijassa.

      Sitten asiasta, josta en juurikaan tiedä mutta tiedän tämän olevan yksi mahdollisuus: Useat pojat haluavat olla tyttöjen vahvoja tukipilareita ja näyttää tyttöjen silmissä pelottomilta ja vahvoilta. Tiedän kuulostaa typerältä mutta kun sitä alkaa miettiä niin näinhän se usein on.
      Ihminen on tässä suhteessa verrattavissa eläimeen. Eläimistäkin uros on se joka puolustaa perhettä. Nykyaikana tällaisista ajatuksista on luovuttu ja naisetkin voivat olla puolustjia, mutta voitaisiin sanoa että ihmisellä on vielä sellainen eläimellinen vietti, joka määrää joistain asioista ihmisen käytöksessä.
      Tästä johtuen, moni poika haluaa korostaa vahvuuttaan ja johtajuuttaan sillä, että on pidempi kuin tyttö. Siksi pojat eivät välttämättä halua itseään pitempää tyttö tyttöystäväkseen, koska se voisi kuvainnollisesti latistaa heidän voimakkuuttaan.
      Tästä syystä myös tytöt haluavat olla poikien suojeltavissa ja siksi haluavat usein itseään pidemmän poikaystävän.

      Älkää nyt heti alkoko syyttelemään minua sovinistisuudestani, sillä tarkoitukseni ei ollut antaa sellaista kuvaa. Kannatan tasa-arvoa, mutta ajattelin näiden esimerkkien avulla tuoda omaa kantaani julki.

      Ja pitkille tytöille: Olkaa rohkeasti omia itsejänne! Itseluottamus ja itsensä hyväksyminen on iso askel eteenpäin ja varmasti pojatkin kiinnostuvat itsevarmoista pitkistä tytöistä.

    • pitkäjätkä

      15v , 190cm POIKA, en läski, 74kg. en ruma. tytöt ei tykkää, johtuu varmasti myös pituudesta, myös ehkä vähän väsyneestä olemuksesta. itselle ei tytön pituus välitä, kunhan on lyhyempi kuin jotain 185 ja ei liian pieni, olisi kiusallista. viereisillä luokilla 3 pitkää tyttöä jotkai ei varmasti kelpaisi pojille pituuntensa ansiosta ja mulle kelpais 2 niistä, 1 on angstisen näkönen jä vähän miehekäs olemus muttei ruma tai läski.
      Itse nään heidät 178 (?)cm viehättävimpänä kuin lyhyemmät tytöt, ja helpommat mahikset. Pitkät tytöt pysykää kauniina. ( pointti on se ettei tytöt ole sylissäni pituuden takia ) heikon itsevarmuuden takia rupeen kahtelee enemmän lukiossa.

      74 KILOA JA SATAYSITKYTSENTTIÄ? VITU LUURANKO en sanos, perus laihuus&lihavuus&lihassuhde näihin ''perus'' jätkiin. ei syy

    • AP oot hullu!!

      Mä oon ite 11v tyttö ja 160cm pitkä.Eikös sulle oo pikkusena opetettu että kaikki on saman arvoisia vaikka ulkonäkö onkin erilainen kuin mistä tykkäät tai erikoinen.Mitäs ne mallit yleensä on?Ne on kans pitkiä.Pitkille hoikille naisille ja tytöille sopii paremmin vaatteet päälle kuin lyhyille.Ei mitkään mallit pärjäis jos ne ois lyhyitä.

    • kummitus

      Voi kiitos mikä aihe!!!! Täällä sitä ollaan sellaset 178 cm oltu jo muutaman vuoden ja tällä tytöllä ikää riittää vasta 14. Okei ite oon jo oppinu olemaan sinut itteni kaa, enkä usko puoliakaan noista aloittajan jutuista, koska mulla on vähä turhanki korkea ääni, rinnat joku 75C, mulla on aika lyhyet hiukset mutta mulla on mun mielestä silti ihan semi kauniit kasvot. Mulla on aika hyvä itsetunto vaikken todellakaan mallin mitoissa ookkaan.

      myönnän sen että harva poika haluaa itteensä pitempää naista mutta se ei taida olla totta ettäkö pitkät tytöt olis jotenki miesmäisempiä

      • lyhytihminem

        En ymmärrä. Mun mielestä pitkät tytöt on kauniimpia, ainakin näin lyhyen pojan mielestä.


    • HUH, MIKÄ TROLLI! XD

    • 160cm tyttö:(

      Oli kiva lukee Tää teksti ku kuuli et joittenki mielest lyhyetkin tytöt on kauniita yms..:) Mut silti ku lukee näitä kommentteja ni tulee sellane fiilis et oonks Forever Alone ku oon näi lyhyt ja jos jätkät oikeesti ei tykkää:( Oon -00 tyttö ja 160cm ja en kasva luultavasti enää paljoo..:/ Mut ite Tykkään et poika ois sellane 180cm vaik ite oonki 160 :3 Mun mielest Se on söpöö olla jonkun verran lyhyempi vaikka lyhyenä olemisessa on ne huonotkin puolet! Mut kiitos vielä noista mielipiteistä mitkä oikeesti sai mulle sellasen fiiliksen et lyhyistäki tykätään:) Mut en silti sanois että pitkät tytöt ois rumia/rumempia!!:o Kaikki on yhtä kauniita ja tärkeitä, pituudesta viis jos oikeasti rakastaa:) En silti ymmärrä miks pitää olla niin pitkä jos haluaisi malliksi kun pituudelle ei mitään voi ja kauneus on eri asia kun pituus... Ja kaikki me ollaan kauniita sisäisesti kuin ulkoisesti :) #Nohate

    • UrbaaniTurbaaniXD

      No jee mä oon noin 158cm tyttö!!!

    • SuomessaA5uva

      Ite oon n. 181 cm pitkä poika ja olen monien tyttöjen mielestä liian pitkä. Että ainakaan mulla ei ole mitään pitkiä tyttöjä vastaan.

    • pitkätyttö

      Mielestäni pitkillä tytöillä ei ole pakosta rumia kasvoja, miesmäistä ääntä tai liikaa painoa. (ei siis ainakaa mulla. ite n.173 )
      Pitkillä tytöillä on vaikeaa saada poikaystävää koska kuka ihme poika ny haluais itteää pitemmän tytön?? Useimmiten sanovat että se näyttää tyhmältä.

    • jaaha...

      onko sitten 169.5 cm liian pitkä? Poikaystäväni (kihlattuni) on minua joku n.5 senttimetriä pidempi. Hänen mielestään on mukavaa esim. suudellessa hänen ei tarvitse kumartua, eikä myöskään kädestä pitäessä. Ääneni ei ole liian matala, mutta olen kuullut, kuinka useat miehet valittavat liaan kiemästä äänestä naisella, joten luulisin sen siis olevan hyvä. Lauluääneksi kelvannut monta vuotta, kuten myös puheääneksi. itse olen siis 16-vuotta, kihlattuni 19- vuotta. Painoa itseltä löytyy sellanen n.55-58 kiloa.Ja en usko tuota, että pidemmä naiset ovat usein rumempia.Yläasteella luokallani oli yksi 178 ja toinen 180 senttimetriä pitkät tytöt ja he näyttivät kauniilta ja näyttävät vieläkin. Itse kasvan, jos kasvan vielä sentin. Painon kun saisi laskemaan. Mutta en ymmärrä aloittajaa... Taitaa näitä ihania miehiä todellakin löytyä harvasta. Onneksi minä löysin itselleni sellaisen. Kunnollisen, ihanan, suloisen ja hauskan.

    • Haippari

      Pienet rinnat on kivoja.

    • jäerkbw

      kaikkien elämän tarkotus ei ookkaan saada poikaystävää, älä luule ittestäs liikaa

    • Aluksi sen verran, että ite oon 202cm,18v ja poika. Vähän on ollu paineita ton pituuden suhteen ku kaikki tytöt ikävä kyllä on tosi lyhyitä muhun verrattuna ja oon aina pelänny et tyttöi haittaa suuri pituusero.
      Tää keskustelun alottaja on kyl sekasin vaik tää oiskin vaan, joku trolli... Mun mielest pituus on vaan plussaa ja iso plussa onkin :) Sillä ei se pituus vaikuta mihinkään vaan se luonne :)
      Nii ja vaikka oon tätä alottajaa vastaan, sillä oon melkeen aina ihastunu pitkiin luonnostaankin, mutta oon täl hetkellä yhessä 162cm tytön kaa :) Meillä tosiaan on pituuseroo 40cm :D mut ei se todellakaan haittaa yhtään mitään, vaik siitä kuulee aik paljon läppää...

    • Helvetti...

      Hei kuules muuten sinä mulkku siellä. Monet naiset ovat nykyään ylepitä ollessaan pitkiä. Minulla itselläkin monta kaveria, jotka ovat sanoneet kuinka ihanaa olisi olla se n. 170 eikä 155 cm. Että turpa kiinni. Sitäpaitsi, parisuhdetta miettien.. luonne merkitsee, ihminen kokonaisuudessa merkitsee. Jokainen yksilö on arvokas ja kaunis, eikä sun pidä laukoa sun mielipitetäis ääneen, jos se yleistää liikaa ja loukkaa. Sitten hups vaan maailmassa naiset viiltelee, sairastuu anoreksiaan ja itkee iltakaudet. Jotkut jopa päätyy siihen viimeiseen pisteeseen. Itsemurha. Eikä siihen tarvita ku sunlaisten ajattelemattomien mulkkujen pari sanaa. Että on sulla otsaa tulla laukomaan ihan mitä sattuu suustas. Ajatteleppa sitä että KAIKILLA ihmisillä on tunteet, jopa naisilla, jopa pitkillä naisilla.

    • HapanNaama1

      Täyttä typeryyttä. Jokainen mies tietää, että nainen on ihan yhtä houkutteleva ja vetovoimainen silloinkin jos pituutta on yli 180 cm. Ihmejuttuja tänne heitellään...äänen korkeus ei korreloi pituuden kanssa, rintojen suhteellisesta koosta puhumattakaan. Sitten vielä tuo naissukupuolihormoonin puute...huh huh mitä soopaa.
      Pitkät naiset juuri ovat ihan mielettömän seksikkäitä: heillä on mitä esitellä ja sitäpaitsi pituus tuo aina näyttävyyttä lisää. Niin, ja ne kasvot on ihan yhtä kauniit lyhyillä ja pitkillä naisilla, kuten kaikki miehet aivan taatusti jo tietävät ;).

      • Lopeta.


      • Älä hintti jaksa.


    • dasdasdadsa

      nyt kun lanka on jo herätetty kuolleista niin ei väliä vaikka siihen vastaa. Lyhyet naiset on paljon kauniimpia kuin pitkät. Siinä mun syvällinen asiantuntemus mut se vaan on totta

      • Niin, se on vain fakta.


    • kappa1234

      Mun standardit on mielellään et tyttö ois 2.50 m

    • Anonyymi

      Tämä on tämä sinun näkökulmasi asiasta, olet sitten itse varmaanki 150 senttinen poitsu, mutta itsestäkin tulee varmasti jotain 180 senttiä (olen 15 vuotias) ja olenkin seurustellut jo parin pitkän pojan kanssa. Nyt seurustelen minua vähän pidemmän kanssa eikä häntä ole yhtään haitannut minun pituuteni🤓

    • Anonyymi

      Tyttäreni on 172,5cm ja on häntä 3,5vuotta vanhempaa isosiskoaan 10cm pidempi. Itse olen 171 ja mieheni 192... Hirveän laiha ja kapea pituuteensa verrattuna 47... Hänellä on kengät kokoa 44-45 ja pituusennuste 185-190cm D:
      Jok’ikisessä koulukuvassa ja muissakin on takarivin keskellä oleva päätä pidempi. Terveystarkastuksessa usein huomautetaan painosta tms...

    • Anonyymi

      Pituudella ei ole mitään väliä jos yhteiset intressit ym täsmää. Oli pituus ,kummin päi tahansa. Näin se vaan . Ja voihan se olla niinkin, et toiset tykkäävät itseään isoimmista pidemmistä naisista, vaimoista. Hyvä näin.

    • Anonyymi

      Jos tykkää hevos p. niin sitä vaan :D

    • Anonyymi

      Olet väärässä ,koska
      miehiäkin on monen
      mittaisia.Maku kysymyksiä,koska pitkällä usein on
      aivan upeat sääret.
      Molemmilla on miehensä ,joten
      aivan turha aloitus.

    • Anonyymi

      "Ei kukaan poika nyt ota itsellensä jotain 175cm-180 cm pitkää tai jopa yli olevaa hujoppia"

      Ettet vaan olisi itse joku 175cm pätkä manlet kääpiö siellä kirjoittelemassa? 175cm on lähellä täydellistä pituutta naiselle, mutta kaltaisellesi "miehelle" se on lähinnä säälittävää. Oon ite noin 190cm ja meidän pituusluokassa ei pahemmin niitä 160cm taskuraketteja katella, kyllä se on ne pitkäjalkaiset ja seksikkäät kaunottaret mitä me jahdataan. Tosin ei ole kokemusta elämästä jonain helvetin 175cm minimiehenä niin emt ehkä teillä on eri mielipiteet :DDD

    • Anonyymi

      Mun äiti on semmoset 175cm ja iskä 192cm.
      Ei ihme, että musta tuli 181cm. Olen suhteessa 192cm pituisen kanssa! :) ja en omasta mielestäni ole erityisen rumakaan, vaikka en meikkiä käytä.

    • Anonyymi

      kiitos, meenki tästä satuttamaan mun rumaa ja miesmäistä kehoa. :)

      • Anonyymi

        menisit töihin rotta


    • koko aloitus on höpöhöpö-juttuja

    • Anonyymi

      pitkä tyttö on kaunis

    • Anonyymi

      Kiva että ees joku arvostaa lyhyitä tyttöjä. Oon 152cm ja 12v et oon aik lyhyt. Mut toi on kyl paskapuhetta et pitkät tytöt ois rumii. Pituudella ei ole mitään tekemistä kauneuden kanssa. Tuntuu et mä jäisin ikuisesti ilman poikaystävää ku kukaan muu ei arvosta lyhyitä tyttöjä. On mulla kyl yks mahdollisuus saada poikaystävä. Se on ihastunu muhun mut mä en siihen ja se on muaki lyhempi. Et kyl pojan pitäis olla muijaa pidempi.

    • Anonyymi

      Me chilling with my 175,3cm :)

    • Anonyymi

      Mahtaa olla miehellä heikko itsetunto jos tytön/naisen pituus on noin paha ongelma.
      Aikamoista pskaa joku tänne kirjoitellut. Toivon mukaan ropisi tällaiset jutut kasvaessa pois eikä ollut aikuisena vielä näin hukassa oikeasta elämästä.

    • Anonyymi

      Ei pidä ainakaan minun mielestä paikkaansa mutta minun mielestä mun tyttõ ystävän pitää olla minua lyhyempi ite oon 173cm

    • Anonyymi

      Tosi kivasti sanottu

    • Anonyymi

      Aika törkeää on kyllä ei sille pituudelle voi mitään ja mietippä nyt paljonko tämä satuttaa pitkiä tyttöjä henkisesti niikun ihan oikeesti itse pitkänä tyttönä voin sanoa että ei ollut kauhean mukavaa lukea tätä tekstiä

    • Se 180cm kiitos

    • Anonyymi

      Hauskaa. xD
      Olen 179cm. Olen seurustellut itseäni lyhyemmän ja pidemmän kanssa. Voin vakuuttaa, että pituudella ei ollut vaikutusta suhteen loppumiseen.
      Nyt olen naimisissa ja odotan lasta miehelle, joka on minua muutaman sentin lyhyempi.

    • Anonyymi

      Ei me olla mitään miesten leluja

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3086
    2. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3085
    3. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3084
    4. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    5. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3075
    6. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3074
    7. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      3059
    8. Ann Singer

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 🍒 ­­­N­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl02915748#AnnSinger 🔞❤️💋❤️💋❤️�
      Syöpä
      0
      3051
    9. Christie Taylor

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 🍑 ­N­­y­­­m­­­f­­­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02455705#ChristieTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Kanalinnustus
      0
      3051
    10. Cassi Hale

      🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒 🍒 ­­N­­­y­­­m­f­­­o­­m­­a­­­a­­n­­i -> https://x18.fun/girl04857824#CassiHale 🔞❤️💋❤️💋❤️�
      Haiti
      0
      3041
    Aihe