Miksi Pohjois-Koreassa, kommunistivaltiossa, annetaan osan lapsista kuolla nälkään? Eihän se ole mitään kommunismia! Jos kaikille jaetaan kohtuudella tai tasan, niin miksei synnytystä laiteta kortille ja ja jaeta ruokaa tasan? Miksi pitää olla noin sairas järjestelmä? Totta kai kyse on myös siitä, että tyhmät hankkii lapsia, vaikka ei olisi ruokaa. Miksi? Jos tehdään selväksi, että ruokaa ei ole ja taudit leviää?
Väestöpolitiikka
dffsafdf
1
591
Vastaukset
- Kim Il Jong
Ei kommunismissakaan jaeta kohtuudella ja tasan.Ei edes Pohjois-Koreassa.
Sairas järjestelmä heillä on siksi etteivät kykene sitä kaatamaan.
Se miksi tyhmät hankkivat lapsia vaikkei ole ruokaa,johtuu kai siitä että he ovat tyhmiä.
Tuota synnytyksen kortillepanoa sinun pitää kysyä Pohjois-Korean johtajilta,niinkuin sitäkin miksi he antavat ihmisten kuolla nälkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1152971EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031217
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621017Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110642