verikoe naimisiinmenoa varten

mievaan6453

Suomalaisnainen menossa naimisiin tunisialaismiehen kanssa. PAperiasiat selvitetty, mutta vielä mietityttää tuo verikoe ja lääkärin lausunto. Mitkä kaikki taudit testataan ja jos jommalla kummalla on jokin tauti, niin estääkö se naimisiinmenon. Onko jollain kokemusta asiasta tai tietoa?

12

960

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmuudenvuoksi

      verikoe on lähinnä aidsia varten ja se kyllä estää naimisiin menon tunisiassa! mutta nuo asiat saa hoidettua rahalla ja suhteilla, eli meidän mennessä naimisiin ei minun tarvinnut verikokeissa/lääkärissä käydä...

      • jaahas07896

        Hei, olen itse miettinyt samaa asiaa kuin aloittaja ja hiukan harmittaa kun mistään ei oikein tahdo saada tarkkaa tietoa. Testataanko siinä siis vain vaaralliseksi luokitellut sukupuolitaudit, eikä jotain herpeksiä yms lainkaan?


      • varmuudenvuoksi
        jaahas07896 kirjoitti:

        Hei, olen itse miettinyt samaa asiaa kuin aloittaja ja hiukan harmittaa kun mistään ei oikein tahdo saada tarkkaa tietoa. Testataanko siinä siis vain vaaralliseksi luokitellut sukupuolitaudit, eikä jotain herpeksiä yms lainkaan?

        joka siis tunisialainen, niin verikokeesta testataan aids ja joitakin perinnöllisiä sairauksia(jotka siis näkysisvät verikokeissa) mutta en tosiaan tiedä ketään ketä oikeasti olisi käynyt testissä vaan se on hoidettu rahalla!


      • jaahas078961
        varmuudenvuoksi kirjoitti:

        joka siis tunisialainen, niin verikokeesta testataan aids ja joitakin perinnöllisiä sairauksia(jotka siis näkysisvät verikokeissa) mutta en tosiaan tiedä ketään ketä oikeasti olisi käynyt testissä vaan se on hoidettu rahalla!

        Kiitos vastauksesta. Itselläni on muutama tuttu, jotka ovat kyllä käyneet kyseisessä testissä, mutta eivät muistaneet lainkaan mitä testattiin. Onko mitään vinkkiä miten/missä sen voi hoitaa pelkästään rahalla? Itselläni on aika paha neulakammo ja olen yleensä onnistunut pyörtymään verikoetta otettaessa, joten haluaisin sen takia välttää kaikenlaisen turhan pistelyn.


      • varmuudenvuoksi
        jaahas078961 kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Itselläni on muutama tuttu, jotka ovat kyllä käyneet kyseisessä testissä, mutta eivät muistaneet lainkaan mitä testattiin. Onko mitään vinkkiä miten/missä sen voi hoitaa pelkästään rahalla? Itselläni on aika paha neulakammo ja olen yleensä onnistunut pyörtymään verikoetta otettaessa, joten haluaisin sen takia välttää kaikenlaisen turhan pistelyn.

        ilmeisesti tunisiassa pystyy ostamaan pienimuotoisia lääkärintodistuksia, siis esim. tälläisten testien tulokset tai sairauslomatodistukset.... olet varmastikkin menossa tunisialaisen kanssa naimisiin, niin kyllä miehesi pitäisi tietää kuinka kotimaassaan toimitaan ;) eli anna miehesi hoitaa asia! minä sain vasta jälkeenpäin tietää että tälläisiä testejä olisi edes pitänyt tehdä :D


      • Onnellinen vaimo
        jaahas078961 kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta. Itselläni on muutama tuttu, jotka ovat kyllä käyneet kyseisessä testissä, mutta eivät muistaneet lainkaan mitä testattiin. Onko mitään vinkkiä miten/missä sen voi hoitaa pelkästään rahalla? Itselläni on aika paha neulakammo ja olen yleensä onnistunut pyörtymään verikoetta otettaessa, joten haluaisin sen takia välttää kaikenlaisen turhan pistelyn.

        Kävin suomessa perus lääkärin tarkastuksessa,johon tuli yksi ainoa englannin kielinen sana, eli että terve olen... mutta eihän ne siitä paperista sitten mitään ymmärtäneet eivätkä kyseistä paperia tarvinneet. Mieheni hoisi asian,tuli lääkäristä minulle kirjoitetun paperin kanssa, että terve on... :)


    • tunisialainen

      andiamo.amigo at hotmail.com

    • wolverine

      Haloo, kuka menee naimisiin aids-potilaan kanssa? Niin joo, tunisialaiskerjäläinen ja epätoivoinen suominainen... nainen nainen mulle riittää et oot nainen, oot siit läski, ruma, aidspotilas tai suomenruotsalainen. Muslimi/arabi/tunisialainen ei tietenkään koskaan valehtele koska uskonto ja koraani kieltää.... rahaa ja pökköä pesään ja aids leviää. Ei suinkaan nämä tietenkään ole mitään feikki ja lumeliittoja.... :-)

      http://www.youtube.com/watch?v=S6HombeWr_o

    • hivinarri

      Tästä asiasta on tehtävä tutkintapyyntö poliisille monesta syystä. Miksi suomalainen nainen suostuu lumeliittoon tunisialaisen lusmun kanssa jolla vielä hiv/aids. Hivin tahallinen levittäminen on rikollista ja taponyritys ja kenenkään ei tarvitse lääkärintodistuksia väärennellä ja ostella jos on puhtaat jauhot pussissa. Myös huoraaminen on rikollista....

      HI-viruksen tahallisesta levittämisestä on ollut myös Suomessa oikeusjuttuja. Vuonna 1997 tuomittiin mustaihoinen yhdysvaltalainen Steven”Doggy Steve” Thomas 14 vuoden vankeuteen seitsemästätoista tapon yrityksestä hänen tartutettuaan tietoisesti HI-viruksen useisiin suomalaisnaisiin. Vuonna 2003 ghanalainen George Kings tuomittiin 12 vuoden vankeuteen viruksen levittämisestä. Hänen nuorin uhrinsa oli ollut tekohetkellä vain 14-vuotias, ja tämän lisäksi hän oli myös huumannut toisen uhrinsa ja käyttänyt tätä seksuaalisesti hyväkseen. Vuonna 2009 tuomittiin Thaimaan lomamatkalta viruksen saanut suomalainen Aki Hakkarainen 12 vuoden vankeuteen viruksen levittämisestä. Vuonna 2010 kenialainen “eksoottisena tanssijana” toiminut Judith “Rachel” Omondi-Mäkelä tuomittiin neljäksi ja puoleksi vuodeksi vankeuteen HIV:n levittämisestä. Ruotsin tunnetuin tapaus lienee amerikkalaisena esiintynyt, mediassa “HIV-mannen “-nimelläkin tunnettu iranilainen Mehdi Tayeb, joka oli suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä satojen ihmisten kanssa olessaan tietoinen HIV-tartunnastaan. Ainakin 130 naista ja kaksi miestä ilmottautui poliisille olleensa yhdynnässä Tayebin kanssa. Tayeb oli huumannut ja raiskannut useat uhreistaan.

    • hivinarri

      Tällaiselle rikolliselle toiminnalle on tultava loppu, tästä voi lähteä kunnon aids-epidemia käyntiin Suomeenkin. Se tunisialainen väärennetty ostettu todistus ei enää auta mitään kun sen tiedetään olevan väärennös. Kannattaa siis varoa kaikkia tunisialaisia ja heidän vaimojaan ja lapsiaan jos vaikka samassa päiväkodissa sattuu olemaan tunisialainen tai tunisialaista syntyperää oleva lapsi. Tuo on täysin edesvastuutonta ja alhaista toimintaa. Mitä tässä on taustalla? Jihadistit keksineet uuden keinon tuhota länsimaalaisia ja Vihreät edesauttavat tätä asiaa mm. vaatimalla muslimimiehen moniavioisuuden sallimisen. Vai vaan joidenkin onnettomien epätoivoisten suomiakkojen idioottimaisuus ja tyhmyys....

    • commonsense

      Tämä viestiketju oli linkitetty myös Vauvan aihe vapaa forumiin, mutta se poistettiin sieltä. Se mitä vastauksia sinne oli tullut oli jotain kerrassaan kuvottavaa ja joukossa selvästikin joku joka hivtartuntaa puolusteli ja tiesi Tunisian kulttuurista sillä yritti vedota siihen, että muka turhien testien takia suomalainen ei halua tunisialaiselle terveysasemalle ja kaikesta muusta päätellen hän oli tunisiaparasiitteja. Hän yritti keplotella, että tarkoituksena on tunisian testeillä estää hivin leviäminen, mutta sitä varten ei tarvita rahaa tai feikkitodistuksia, vaan suomalainen lääkärintodistus. Miksi se avioliitto ylipäätään piti solmia Tunisiassa... no siksi, että välttää suomalaisen rehellisen lääkärintodistuksen. Keskustelussa yritettiin vedota mm. siihen, että avioliiton solmimisen kannalta ei olisi tapahtunut mitään rikollista. Mutta asia menee niin, että kylläkin on sillä kyseessä on taponyritys sekä ilmiselvä lumeliitto joka on solmittu maahantulomääräysten kiertämiseksi jos kerran aidspotilaan kanssa naimisiin on mentävä.

      Keskustelussa puhuttiin siitä, että hiv/aids potilaat ovat päiväkodeissa johon hivtarttuja yritti vedota että ei haluta kertoa asiasta koska se aiheuttaa vaan hysteriaa. Aivan varmasti aiheuttaa hysteriaa jos tiedossa on aids-epimedia Suomeen joka leviää muuallekin. Tästä voi myös päätellä, että jos hivpotilaiden keskenään solmimissa aviolitoissa ei ole kyse vain siitä, että otetaan nyt sitten edes mies jolla valmiina hiv, niin kyseessä on Jihadistien tarkoitus tuhota länsimaalaisia keinolla millä hyvänsä.

      Kuten totuttua, vauvat ja lapset eivät merkkaa mitään tässä jihadistien "pyhässä" tai siis epäpyhässä sodassa, sillä oikeassakin sodankäynnissä vauvoja käytetään suojakilpenä.

      http://imaksim.com/political-satire-humor/hamas-intifada-baby-armor/

      Tosin mitään tällaisia ei edes pitäisi linkitellä tunisialaisille, koska ajatuksena sen jälkeen on, että no kyllä minäkin sitten. Mitä tahansa sanoo tai tekee niin sen jälkeen käyttäydytään typerästi ja idioottimaisesti ja löydetään itsensä afrikan aavikolta kun ei ole enää muutakaan paikkaa missä olla.

    • huttis

      uppista keikka

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe