Voi vittu mikä surkea nisti !! Ja sitten vielä
ihmiset ovat kiinnostuneet tästä luuserista.
Andy McCoy
23
713
Vastaukset 23
- PublicEnemy
Fiksuin nisti ketä oon tavannu. Monilla se paska
on pistäny pään paljon, paljon pahemmin sekasin.
Andy on sentään älykäs, persoonallinen ja taitava
muusikko joita Suomesta ei kovin montaa löydy- varma
ha ha haa... andy mcCoy on surkee luuseri.
- Anonyymi
"joita Suomesta ei kovin montaa löydy"
Oliko tämä joku vuoden vitsi?
Muah muah muah muaaaaaah muaaaaaaaa - - - aaaaaah!
Jos oli huumoria, niin kiitos siitä!
Muussa tapauksessa, älä viitti hei jauhaa skeidaa, kitooos.
- Doyle
vittuakos iniset!
Onpa papalla kuitenkin järkeä päässä, samaa ei
välttämätä voi sanoa teikäläisestä.
Ja ei se Andy mikään huono kitaristi ole. - Aika.Kapseli
Ehkä on ollut nisti, mutta ainakin nyt puhuu sellaisena olemista vastaan.
- Anonyymi
So what?
- kaikkiok
parempi julkkis ja muusikko kun nämä nykyajan pellet. Andy sentäs on tehnyt jotain uransa eteen ansaitakseen elantonsa ja ihmisten huomion. Samaa en voi sanoa mm. Maisa Torpasta, Saarisen Nikosta / muista bb pelleistä, mossottaja Sara Forsbergista, Saulista ym. suomen turhimmista ja säälittävimmistä julkkiksista, josta media leipoo jotain sankareita vaikka ovat oikeasti luusereita, tosin nuoret tarvitsevat jotain idoleita elämäänsä eikä tämä nykyaika parempia tarjoa.........
- Anonyymi00023
Forsbergillä on hyvät tissit nykyisin
- Homothelvettiin
Hulkko on homo
- Antti_Pelkosenniemeltä
Antti on pesunkestävä lappalainen!
- Ainava
Ehei Antti ei ole homo ja sen lappalaisuuskin on niin ja näin...
- Anonyymi
Ansyllä on Suomen vahvin maksa ja munuaiset. Koko äijä on yksi kävelevä lääketieteellinen ihme. Nauttinut päihteitä jääkiekkojoukkueellisen edestä ja heiluu vieläkin.
- Anonyymi
Andy on työteliäs. Eläkkeestä huolimatta jatkaa taiteilemista kuin ei eläkkeellä olisikaan.
- Anonyymi
Andy on herkkä ja aito mies. Ihailen aina hänen positiivisuuttaan ja teräviä kannanottoja mm. yhteiskunnallisiin kysymyksiin.
- Anonyymi
7 päivää lehden pitäis ostaa andylle uudet hampaat, jotta pojan puheesta saa selvän.
Vai johtuuko Andyn sönkötys mömmöistä? - Anonyymi
Oletko itse kuitenkin aineissa, kun suusta tunkee sammakoita pihalle.........?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
7 päivää lehden pitäis ostaa andylle uudet hampaat, jotta pojan puheesta saa selvän.
Vai johtuuko Andyn sönkötys mömmöistä?Eikös Andy jo kerran saanut kunnon laminaatit suuhunsa, joko nekin on märäntyneet.
- Anonyymi00024
Anonyymi kirjoitti:
Vai johtuuko Andyn sönkötys mömmöistä?Eikö ne sille kerran jo laitettu? Se on sössöttäny nuoresta lähtien noin
- Anonyymi
Ihmeen kauan sitä viitsi katsella tasokas Lady Angela, joka hieman avannut millainen Antti on…
- Anonyymi
Niin ja Michael Monroe, jonka kanssa Andy oli Hanoi Rockissa, Monroe on raitis, liikkuu on notkea ja kasvissyöjä.
- Anonyymi
Hermojen menetys BB:ssä, näytti luontonsa.
- Anonyymi
Andy on oikeasti hyvin viisas ja karismaattinen mies, vaikka täällä hänestä kirjoitetaan mitä sattuu
- Anonyymi00022
Andy on kaunis, älykäs ja varakas mies. Jokainen mies, jolla on tyttäriä, toivoo saavansa Andyn kaltaisen vävyn. Unelmavävy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791702
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109903En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo97666Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207644- 133618
- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37546
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä16522