Minä ja kolme muuta olemme lähdössä reilaamaan kesällä 2011. Olemme iältämmä 18-21 vuotiaita. Haluaisin kuulla vähän lisää nuista junien lisämaksuista, että paljo suurin piirtein on mennyt rahaa niihin? Ollaan mietitty että mentäisiin ruottin kautta espanjaan asti junalla ja toisaalta olisi kiva poiketa norjan vuorilla junalla niin onko kokemuksia? Mitään tarkkaa suunnitelmaa ei olla tehty vielä eikä tulla varmaan tekemäänkään. Entä onko hyödyllistä ottaa telttaa mukaan? Kaikki mahdollinen tieto on tervetullutta:)
Kesä 2011
1
504
Vastaukset
- kerran reilannut
Lisämaksuista saa jonkinlaisen taulukon (oppaan) reilikortin ostaessa, mutta löysin tämän RAnskasta http://www.interrail.net/suomi/maat_lisamaksut.php?country=Ranska&countryid=fr . Lisämaksut on nollasta (esim. britanniassa ei tarvinut maksaa edes yöjunassa istumapaikoista) muutamiin kymppeihin (Ranska). Itse välttelin kaverini kanssa Ranskan maksuja, ja yhteensä kolmessa viikossa maksettavaa tuli alle 20e, mutta riippuu miten reissaa. Jos olette ruuhka-aikana (heinä-elo) niin kannattaa varata ainakin Ranskan junat ajoissa, jotta pääsette poiskin sieltä.
Telttaa ei ollut meillä mukana, enkä ehkä suosittele. Leirintäalueet kuulemma aika kaukana ja hintavia (ei omaa kokemusta). Toisaalta teitä on 4, joten säästöä voisi tulla..
Irc-gallerian InterRail-yhteisön kommentteja kannattaa lukea, jos et vielä ole. Sieltä löysin ainakin itse paljon hyödyllistä infoa!
Hyvää reiliä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19911814
- 585559
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462867Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k172590- 422479
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut342043Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,471949Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131921- 381775
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71747