Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

"Tikkumaista" psoria päässä

Tikkupsori

En osaa kyllä ollenkaan selittää tätä, mutta yritän kuitenkin. Siitä on nyt 4-5 vuotta kun minulla todettiin psoriasis päässä. Ilmeisesti kuitenkin se on ollut minulla kokoajan..No nyt se on sitten keksiny uuden jutun, se rupeaa kiipeämään hiusta pitkin kun päässä ei ole enään tilaa. Eikä se "hilse" lähde sitten milllään pois. Hiukset eivät saa ollenkaan hengittää kun se tikkumainen "hilse" ,niin kun äiti sanoo, on niin tiukasti tarraunut hiukseen. Sitä on kuulemma osin jo melkein sentin mennyt hiuksia ylöspäin. Onko kellään muulla ollut vastaavaa ja jos on niin miten ihmeessä pääsitte eroon siitä? Tuntuu että hiukset on tosi huonossa kunnossa kokoaika. Ne haarottuu ja katkeilee.

9

605

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tikkupsori

      Eikö tosiaan kellään muulla oo vastaavaa?:o

    • juuu.juu

      tarkista lääkityksesi

      • Tikkupsori

        lääkitys? mikä lääkitys._. ei mulla oo mitään lääkkeitä.


    • Kerro psoriasiksesta

      Kärsitkö psoriasiksesta? Kerro tarinasi.

      Etsimme psoriasiksesta kärsiviä henkilöitä haastateltaviksi erilaisiin artikkeleihin. Kerro, miten psoriasis on haitannut Sinun elämääsi ja oletko saanut siihen apua?

      Tarinat julkaistaan nimellä. Korvaamme haastattelusta 50 euron lahjakortin.

      Jätä yhteystietosi ja kerro hieman itsestäsi:
      Projektipäällikkö Marika Hiltunen, Kaufmann Agency Helsinki Oy,
      [email protected] tai puh. 050 34 97 405.

    • Kakkupää

      Puupäillä on tikkuja päässä:)) Vitsi vitsi..Mulla on päänahassa sellaista plakkipsoria joka on kuivaa ja irtoaa sellaisia kuivia hilsepalasia. Tarkoitatkohan sellaista? Päänahassa on opiein möykkyjä kun tunnustelee päänahkaa. Ne möykyt ovat juuri näitä hilsemöykkyjä. Tulee aina raavittua ja revittyä niitä hilsepalasia ja seuraavana päivänä entistä paksumpia "kakkuja" kun se uusi hilse muodostuu niin nopeasti..

    • Tikkupsori

      No juu on mulla semmosiakin, mutta kun se hilse vai mitä kuivaa ihoa se nyt sitten onkin niin se on ruvennu nousemaan hiuksen juurta ylös päin._. Ja huomasin kun harjasin hiuksia että kun mun hiukset on kasvanu niin se joku hilse köntti on pysyny siinä hiuksessa ja se on tosi noloo jos ne kasvaa sitten niin että ne näkyy.(ymmärsikö tosta ees mitään?)

    • Ptf

      Olet kraapinu päätäsi ja se sonta on jääny kiinni hiuksiisi.

    • läiskäpsori

      Tikkupsori etkö sä käytä mitään lääkkeitä (liuoksia, rasvoja ym.) psoriin? O.o

      • Tikkupsori

        No sillon kun kävin ekan kerran(ja se on ollut ainoa kerta) ihotauti lääkärillä kun tää todettiin niin se anto jotain liuosta ja ilmeisesti ollaan kuitenkin hoidettu tätä väärin ja nyt mulla on menossa lähete ihotauti lääkärille niin saan tähänkin asiaan selkoa. Ei mulla oikein sitten oo muuta ollu..Toi hilseen kiipeäminen hiusta pitkin vaan pahenee..Ja ne on ruvennu jo olee oikeesti isoja könttejä. Ja sitten kun siihen hiukseen tulee se "hilse" niin se menee kuulemma päänahkaan kiinni ja sitten sen alle muodostuu kauhee köntti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2485
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2173
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      83
      1829
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1621
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1565
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 60
      1396
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      89
      1319
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe