Mistä todella pieni akvaario?

vinksa

Tietääkö kukaan kauppaa, mistä saisi pieniä n. 3-10l akvaarioita? Mieluiten Turun seudulta. Eläinaktivisteille tiedoksi että olen aikeissa kasvattaa triopseja, en todellakaan kaloja. :)

10

802

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

      Tuohon käy vaikka jyrsijän terra, tai lasi malja millä jotkut rääkkäävät kalojaan, eläinkaupoista löytyy. Ja ihan vain tiedoksi, ei tarvitse olla mikään eläinaktivisti jos ei tahdo rääkätä kaloja liian pienellä akvaariolla, se että on sopivan iso akvaario kaloille on puhdasta maalaisjärkeä ja eläimistä välittämistä, eli tuon eläinaktivistin olisit voinut jättää pois..

      • hoitsukki

        Olisit lukenut aloituksen ennen kuin avauduit : "Eläinaktivisteille tiedoksi että olen aikeissa kasvattaa triopseja, en todellakaan kaloja".
        Kyllä niitä pieniä saa useastakin paikasta.


      • ???????????????????
        hoitsukki kirjoitti:

        Olisit lukenut aloituksen ennen kuin avauduit : "Eläinaktivisteille tiedoksi että olen aikeissa kasvattaa triopseja, en todellakaan kaloja".
        Kyllä niitä pieniä saa useastakin paikasta.

        Luin kyllä ja tiedän että ei ole kaloja purkkiinsa tunkemassa, ärsyttää vaan ihmiset jotka leimaavat ja kutsuvat elämistä ja niiden hyvin voinnista välittävät ihmiset "eläinaktivisteiksi" .. Ja avaudun jos siltä tuntuu, ei se sulta ole pois.


      • vinksa
        ??????????????????? kirjoitti:

        Luin kyllä ja tiedän että ei ole kaloja purkkiinsa tunkemassa, ärsyttää vaan ihmiset jotka leimaavat ja kutsuvat elämistä ja niiden hyvin voinnista välittävät ihmiset "eläinaktivisteiksi" .. Ja avaudun jos siltä tuntuu, ei se sulta ole pois.

        Kirjoitin tasan yhden kommentin nettiin ja sen peruustella leimaan ihmisiä. Kunnioitan selvänäkijän kykyjäsi. Tiedoksesi vain, olen todellakin eläinten oikeuksien kannalla, esimerkiksi siinä mielessä etten syö lihaa. Mutta aina on täällä joku joka vain yksinkertaisesti tietää kaiken rajattomalla päättelykyvyllään. :D Keep up the good work!


      • GOOD WORK!
        vinksa kirjoitti:

        Kirjoitin tasan yhden kommentin nettiin ja sen peruustella leimaan ihmisiä. Kunnioitan selvänäkijän kykyjäsi. Tiedoksesi vain, olen todellakin eläinten oikeuksien kannalla, esimerkiksi siinä mielessä etten syö lihaa. Mutta aina on täällä joku joka vain yksinkertaisesti tietää kaiken rajattomalla päättelykyvyllään. :D Keep up the good work!

        Reagoin vaan lukemaani, kannattaa kirjoittaa niin kuin tarkoittaa eikä kirjoittaa mitä sattuu. Ja syytön olen siihen jos et pointtiani ymmärtänyt.


      • viki5

        Minulla pieni akvaario platyt,ja pohjakala kasvit hienot,poikasi tulee liikaa.Pakkohan niitä on vähentää,ei täältä lähdetä satoja kilometriä ajamaan ,saksilla äkkiä kidukset poikki,en tee sitä itse vaan poika joka kalaan on tottunut.


    • aasu

      minulla on kaksi miljoona kalaa ja minä tarvisin pienen akvaarion koska en aio hankkia muutakuin neljä kalaa.

    • Yrittänyt

      Kuinkahan triopsin kasvatuksesi kävi? Itselläni kasvoi kolmannella yrityksellä yksi kappale, vähän toista viikkoa vanha nyt. Itse asiassa tarvitsin akvaarioliikkeen apua. Tuurilla niitä voi kasvattaa nettikaupan ohjeillakin, mutta oikeasti tarvitsee akvaarionpidon perustiedot. Muutaman litran muoviastia riittää vain poikasille!!!!

    • schape
    • nghfgf

      Linkki ei toimi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe