Tietääkö kukaan kauppaa, mistä saisi pieniä n. 3-10l akvaarioita? Mieluiten Turun seudulta. Eläinaktivisteille tiedoksi että olen aikeissa kasvattaa triopseja, en todellakaan kaloja. :)
Mistä todella pieni akvaario?
10
828
Vastaukset
- ....................
Tuohon käy vaikka jyrsijän terra, tai lasi malja millä jotkut rääkkäävät kalojaan, eläinkaupoista löytyy. Ja ihan vain tiedoksi, ei tarvitse olla mikään eläinaktivisti jos ei tahdo rääkätä kaloja liian pienellä akvaariolla, se että on sopivan iso akvaario kaloille on puhdasta maalaisjärkeä ja eläimistä välittämistä, eli tuon eläinaktivistin olisit voinut jättää pois..
- hoitsukki
Olisit lukenut aloituksen ennen kuin avauduit : "Eläinaktivisteille tiedoksi että olen aikeissa kasvattaa triopseja, en todellakaan kaloja".
Kyllä niitä pieniä saa useastakin paikasta. - ???????????????????
hoitsukki kirjoitti:
Olisit lukenut aloituksen ennen kuin avauduit : "Eläinaktivisteille tiedoksi että olen aikeissa kasvattaa triopseja, en todellakaan kaloja".
Kyllä niitä pieniä saa useastakin paikasta.Luin kyllä ja tiedän että ei ole kaloja purkkiinsa tunkemassa, ärsyttää vaan ihmiset jotka leimaavat ja kutsuvat elämistä ja niiden hyvin voinnista välittävät ihmiset "eläinaktivisteiksi" .. Ja avaudun jos siltä tuntuu, ei se sulta ole pois.
- vinksa
??????????????????? kirjoitti:
Luin kyllä ja tiedän että ei ole kaloja purkkiinsa tunkemassa, ärsyttää vaan ihmiset jotka leimaavat ja kutsuvat elämistä ja niiden hyvin voinnista välittävät ihmiset "eläinaktivisteiksi" .. Ja avaudun jos siltä tuntuu, ei se sulta ole pois.
Kirjoitin tasan yhden kommentin nettiin ja sen peruustella leimaan ihmisiä. Kunnioitan selvänäkijän kykyjäsi. Tiedoksesi vain, olen todellakin eläinten oikeuksien kannalla, esimerkiksi siinä mielessä etten syö lihaa. Mutta aina on täällä joku joka vain yksinkertaisesti tietää kaiken rajattomalla päättelykyvyllään. :D Keep up the good work!
- GOOD WORK!
vinksa kirjoitti:
Kirjoitin tasan yhden kommentin nettiin ja sen peruustella leimaan ihmisiä. Kunnioitan selvänäkijän kykyjäsi. Tiedoksesi vain, olen todellakin eläinten oikeuksien kannalla, esimerkiksi siinä mielessä etten syö lihaa. Mutta aina on täällä joku joka vain yksinkertaisesti tietää kaiken rajattomalla päättelykyvyllään. :D Keep up the good work!
Reagoin vaan lukemaani, kannattaa kirjoittaa niin kuin tarkoittaa eikä kirjoittaa mitä sattuu. Ja syytön olen siihen jos et pointtiani ymmärtänyt.
- viki5
Minulla pieni akvaario platyt,ja pohjakala kasvit hienot,poikasi tulee liikaa.Pakkohan niitä on vähentää,ei täältä lähdetä satoja kilometriä ajamaan ,saksilla äkkiä kidukset poikki,en tee sitä itse vaan poika joka kalaan on tottunut.
- aasu
minulla on kaksi miljoona kalaa ja minä tarvisin pienen akvaarion koska en aio hankkia muutakuin neljä kalaa.
- Yrittänyt
Kuinkahan triopsin kasvatuksesi kävi? Itselläni kasvoi kolmannella yrityksellä yksi kappale, vähän toista viikkoa vanha nyt. Itse asiassa tarvitsin akvaarioliikkeen apua. Tuurilla niitä voi kasvattaa nettikaupan ohjeillakin, mutta oikeasti tarvitsee akvaarionpidon perustiedot. Muutaman litran muoviastia riittää vain poikasille!!!!
- schape
[url=http://www.zooplus.fi/shop/akvaario/akvaariot/nanoakvaariot/206420]Tässä[/url]
- nghfgf
Linkki ei toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146