Mistä todella pieni akvaario?

vinksa

Tietääkö kukaan kauppaa, mistä saisi pieniä n. 3-10l akvaarioita? Mieluiten Turun seudulta. Eläinaktivisteille tiedoksi että olen aikeissa kasvattaa triopseja, en todellakaan kaloja. :)

10

846

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....................

Tuohon käy vaikka jyrsijän terra, tai lasi malja millä jotkut rääkkäävät kalojaan, eläinkaupoista löytyy. Ja ihan vain tiedoksi, ei tarvitse olla mikään eläinaktivisti jos ei tahdo rääkätä kaloja liian pienellä akvaariolla, se että on sopivan iso akvaario kaloille on puhdasta maalaisjärkeä ja eläimistä välittämistä, eli tuon eläinaktivistin olisit voinut jättää pois..

• hoitsukki

Olisit lukenut aloituksen ennen kuin avauduit : "Eläinaktivisteille tiedoksi että olen aikeissa kasvattaa triopseja, en todellakaan kaloja".
        Kyllä niitä pieniä saa useastakin paikasta.

• ???????????????????
        hoitsukki kirjoitti:

Olisit lukenut aloituksen ennen kuin avauduit : "Eläinaktivisteille tiedoksi että olen aikeissa kasvattaa triopseja, en todellakaan kaloja".
        Kyllä niitä pieniä saa useastakin paikasta.

Luin kyllä ja tiedän että ei ole kaloja purkkiinsa tunkemassa, ärsyttää vaan ihmiset jotka leimaavat ja kutsuvat elämistä ja niiden hyvin voinnista välittävät ihmiset "eläinaktivisteiksi" .. Ja avaudun jos siltä tuntuu, ei se sulta ole pois.

• vinksa
        ??????????????????? kirjoitti:

Luin kyllä ja tiedän että ei ole kaloja purkkiinsa tunkemassa, ärsyttää vaan ihmiset jotka leimaavat ja kutsuvat elämistä ja niiden hyvin voinnista välittävät ihmiset "eläinaktivisteiksi" .. Ja avaudun jos siltä tuntuu, ei se sulta ole pois.

Kirjoitin tasan yhden kommentin nettiin ja sen peruustella leimaan ihmisiä. Kunnioitan selvänäkijän kykyjäsi. Tiedoksesi vain, olen todellakin eläinten oikeuksien kannalla, esimerkiksi siinä mielessä etten syö lihaa. Mutta aina on täällä joku joka vain yksinkertaisesti tietää kaiken rajattomalla päättelykyvyllään. :D Keep up the good work!

• GOOD WORK!
        vinksa kirjoitti:

Kirjoitin tasan yhden kommentin nettiin ja sen peruustella leimaan ihmisiä. Kunnioitan selvänäkijän kykyjäsi. Tiedoksesi vain, olen todellakin eläinten oikeuksien kannalla, esimerkiksi siinä mielessä etten syö lihaa. Mutta aina on täällä joku joka vain yksinkertaisesti tietää kaiken rajattomalla päättelykyvyllään. :D Keep up the good work!

Reagoin vaan lukemaani, kannattaa kirjoittaa niin kuin tarkoittaa eikä kirjoittaa mitä sattuu. Ja syytön olen siihen jos et pointtiani ymmärtänyt.

• viki5

Minulla pieni akvaario platyt,ja pohjakala kasvit hienot,poikasi tulee liikaa.Pakkohan niitä on vähentää,ei täältä lähdetä satoja kilometriä ajamaan ,saksilla äkkiä kidukset poikki,en tee sitä itse vaan poika joka kalaan on tottunut.

• aasu

minulla on kaksi miljoona kalaa ja minä tarvisin pienen akvaarion koska en aio hankkia muutakuin neljä kalaa.

• Yrittänyt

Kuinkahan triopsin kasvatuksesi kävi? Itselläni kasvoi kolmannella yrityksellä yksi kappale, vähän toista viikkoa vanha nyt. Itse asiassa tarvitsin akvaarioliikkeen apua. Tuurilla niitä voi kasvattaa nettikaupan ohjeillakin, mutta oikeasti tarvitsee akvaarionpidon perustiedot. Muutaman litran muoviastia riittää vain poikasille!!!!

• schape
    • nghfgf

Linkki ei toimi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      162
      6483
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      52
      1882
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      44
      1610
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      54
      1132
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      327
      1059
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      49
      1009
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      970
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      918
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      79
      908
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      897
    Aihe