Cipralexin aloitus

Niinpä niin, jouduin aloittamaan uudelleen paniikkilääkityksen kaksi viikkoa sitten. Olin ilman lääkkeitä melkein puoli vuotta ja luulin, ettei niitä tarvitse enää koskaan syödä. Samaan aikaan lääkityksen aloituksen aikoihin jäivät yhdet kuukautiset pois välistä (ei en ole raskaana). Voisikohan noilla hormoonimuutoksilla ja paniikkihäiriön uudelleen puhkeamisella olla jotain yhteyttä??? Ja siitä lähtien olo on ollut etenkin aamuisin mitä kauhein! Aloitin 1 tbl x 5 mg/pv ja sitten viikko sitten 1 tbl x 10 mg/pv. Aamuisin joudun kakomaan kurkkuani ja oksentamaan limaa pois kurkusta. Syömään pystyn noin 1-2 päästä heräämisestä. Lisäksi painon tunnetta ja kuumotuksen rinnassa on ollut koko lääkityksen ajan. Ja milloin tämä alkaa helpottamaan... :(
3287
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

Ja sitten vielä lisäisin, että ruokahaluni on kadonnut ja maha pitää kauheata murinaa ja välillä röyhtäyttää sekä närästää. Mutta paino on laskenut ja se on hyvä. :)

Äänestä
  • olen syönyt nyt kyseistä lääkettä n. 6 kk ja painoni on noussut 13 kg, apua mitä teen? onko muilla vastaavaa ongelmaa?

    Äänestä

  • miksi minä kirjoitti:

    olen syönyt nyt kyseistä lääkettä n. 6 kk ja painoni on noussut 13 kg, apua mitä teen? onko muilla vastaavaa ongelmaa?

    Muuta ruokailutottumuksia. Jätä huonot hiilihydraatit pois. Googleta "karppaus".

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Panikisti kirjoitti:

Niinpä niin, jouduin aloittamaan uudelleen paniikkilääkityksen kaksi viikkoa sitten. Olin ilman lääkkeitä melkein puoli vuotta ja luulin, ettei niitä tarvitse enää koskaan syödä. Samaan aikaan lääkityksen aloituksen aikoihin jäivät yhdet kuukautiset pois välistä (ei en ole raskaana). Voisikohan noilla hormoonimuutoksilla ja paniikkihäiriön uudelleen puhkeamisella olla jotain yhteyttä??? Ja siitä lähtien olo on ollut etenkin aamuisin mitä kauhein! Aloitin 1 tbl x 5 mg/pv ja sitten viikko sitten 1 tbl x 10 mg/pv. Aamuisin joudun kakomaan kurkkuani ja oksentamaan limaa pois kurkusta. Syömään pystyn noin 1-2 päästä heräämisestä. Lisäksi painon tunnetta ja kuumotuksen rinnassa on ollut koko lääkityksen ajan. Ja milloin tämä alkaa helpottamaan... :(

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu