Moi,
nyt Suomessa saatavana vain meidän kautta aidosti suomenkielinen koiratutka. hinta suomenkielisenä 639€. Kauttamme myös lisäpannat DC40 sekä alkuperäiset garmin lisävarusteet:autoantenni ja tehokäsipiiska-antenni.
http://www.trueaim.fi/verkkokauppa/index.php?main_page=product_info&cPath=66_170&products_id=419
Laitteella on myyntilupa Suomessa. Käyttö sen sijaan ei ole sallittua Suomessa. Laitteen ostajan vastuulla on, missä laitettaan käyttää. Suomalaiset käyvät metsällä myös naapurimaissa ja suomenkieliset valikot helpottaa laitteen käyttöä.(Linkissä on myös mainittu, missä maissa käyttö on sallittu, Suomessa se ei ole toistaiseksi sallittu).
Terveisin,
Niko
0445528667
Suomenkielinen Garmin Astro
4
2031
Vastaukset
- ajatusvirhe...
Tämä ei ole TORI - ei kaupallisia ilmoituksia.
Ja vaikka olisikin niin kiva myydä laitetta jota ei saa käyttää... ;-) - hiioip
Moi
Mulla on Garminin 60csx ja sain kaverilta koko suomen tarkat kartat jotka olivat tarkoitettu Astroon. Ongelma on, että 60csx:ssä kartan korkeuskäyrät näkyvät vahvoina punaisina viivoina, jotka sekoittuvat helposti teihin ja kartta on epäselvä. Järvet näkyvät myös väärin, eli järvi ei näy sinisenä vaan kartan "pohjavärin" värisenä ja tamäkin tekee kartasta epäselvän. Löytyiskö kikkoja, että kartat näkyisivät yhtä hyvin kuin Astrossa? - olisi pitänyt tutkia
Sonera teki temput ja "laajensi" 3G verkkoaan jahtialueellani ja nyt ei käynny enään kuulu, joten vasta ostamani TrackerHunter G400 panta on hyödytön. Uusien suuntapeilien vuoksi joutuivat kääntämään juuri sitä meitä kohden ollutta GSM-peiliä hivenen ja katveeseen jäätiin.
Jos joku on ollut tyytymätön Garmin Astroonsa (CD-40 panta), katsoppas kyseinen ilmoitus:
http://www.tori.fi/lappi/Tracker_G400_panta_vaihdetaan_Garmin_Astroon_2760127.htm?ca=1&w=1&last=1
laite toimii sikahyvin jos on yksikin pykälä kenttää! - jeppe6
Nyt näkyy olevan garmin halvalla http://www.eraplus.fi/fi/Elektroniset laitteet/GPS/3/Garmin astro 320 DC40 panta/2842
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289