Suomenkielinen Garmin Astro

Eräpojat

Moi,
nyt Suomessa saatavana vain meidän kautta aidosti suomenkielinen koiratutka. hinta suomenkielisenä 639€. Kauttamme myös lisäpannat DC40 sekä alkuperäiset garmin lisävarusteet:autoantenni ja tehokäsipiiska-antenni.

http://www.trueaim.fi/verkkokauppa/index.php?main_page=product_info&cPath=66_170&products_id=419

Laitteella on myyntilupa Suomessa. Käyttö sen sijaan ei ole sallittua Suomessa. Laitteen ostajan vastuulla on, missä laitettaan käyttää. Suomalaiset käyvät metsällä myös naapurimaissa ja suomenkieliset valikot helpottaa laitteen käyttöä.(Linkissä on myös mainittu, missä maissa käyttö on sallittu, Suomessa se ei ole toistaiseksi sallittu).

Terveisin,

Niko
0445528667

4

2031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatusvirhe...

Tämä ei ole TORI - ei kaupallisia ilmoituksia.

Ja vaikka olisikin niin kiva myydä laitetta jota ei saa käyttää... ;-)

• hiioip

Moi

Mulla on Garminin 60csx ja sain kaverilta koko suomen tarkat kartat jotka olivat tarkoitettu Astroon. Ongelma on, että 60csx:ssä kartan korkeuskäyrät näkyvät vahvoina punaisina viivoina, jotka sekoittuvat helposti teihin ja kartta on epäselvä. Järvet näkyvät myös väärin, eli järvi ei näy sinisenä vaan kartan "pohjavärin" värisenä ja tamäkin tekee kartasta epäselvän. Löytyiskö kikkoja, että kartat näkyisivät yhtä hyvin kuin Astrossa?

• olisi pitänyt tutkia

Sonera teki temput ja "laajensi" 3G verkkoaan jahtialueellani ja nyt ei käynny enään kuulu, joten vasta ostamani TrackerHunter G400 panta on hyödytön. Uusien suuntapeilien vuoksi joutuivat kääntämään juuri sitä meitä kohden ollutta GSM-peiliä hivenen ja katveeseen jäätiin.
      Jos joku on ollut tyytymätön Garmin Astroonsa (CD-40 panta), katsoppas kyseinen ilmoitus:

http://www.tori.fi/lappi/Tracker_G400_panta_vaihdetaan_Garmin_Astroon_2760127.htm?ca=1&w=1&last=1

laite toimii sikahyvin jos on yksikin pykälä kenttää!

• jeppe6

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4659
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      272
      2376
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2247
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1642
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe