tjäreborg ja viisumi

goagoa

Olen lähdössä pohjois goaan tjäreborgin matkoilla ja kyselisin,että miten tuo viisumi homma tjäreborgilla hoituu? en ole vielä tosin matkaa varannut,mutta aikomus on tässä varata. Täytetäänkö se netissä ja sitten jotenkin lähetetään tjäreborgille ja sitten lentokoneessa yms jakavat ne vai mitenkä? jos joku olisi ollut intiassa tjäreborgin matkoilla,niin voisiko kertoa.kiitos.

9

828

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --------------------

      "NTIA Viisumi vaaditaan. Tjäreborg hankkii tilauslennolla Intiaan matkustaville Suomen ja Viron kansalaisille ns. turistiviisumin, jonka hinta on 50 euroa Tjäreborgin kautta hankittaessa 10 € toimituskulut. Passin tulee olla olla ehjä ja hyväkuntoinen sekä voimassa vähintään 6 kk viisumia haettaessa. HUOM! Matkan tulee olla varattu viimeistään 36 vrk. ennen lähtöpäivää ja viisumitarpeesta ilmoitettu Tjäreborgille (osanottajatodistuksessa näkyy tällöin Intian viisumi ja hinta 60 €). HUOM: Turistiviisumin haltijan tulee odottaa vähintään kaksi kuukautta maasta poistumisen jälkeen ennen kuin voi palata Intiaan. Uutta viisumia ei myöskään voida myöntää jos edellisestä matkasta on kulunut vähemmän kuin kaksi kuukautta.

      Muiden maiden kansalaisten, liittymälentoja käyttävien, lähilähdön varaavien sekä reittilennoilla matkustavien asiakkaiden tulee hankkia viisumi itse Intian lähetystöstä. Lisätietoja www.indianembassy.fi."

      Noin lukee Tjäreborgin sivuilla.

      Se viisumi tulee siis passiin. Sinun pitää toimittaa passi ja valokuva Tjäreborgille. Soita tai käy matkatoimsitossa ja kysy, miten toimia. Passin saat takaisin lentokentällä ennen lähtöselvitystä. Lentokoneeseen ei pääse ilman voimassa olevaa viisumia passissa.

    • Indian Virgin

      "Intian viisumi
      Suomen kansalainen tarvitsee Intiaan 6 kuukautta matkan jälkeen voimassaolevan passin ja viisumin.
      HUOM! Jokaisen tulee hankkia viisumi itse Intian lähetystöstä. Intian viisumin hakemuskaavake täytetään osoitteessa http://indianvisaonline.gov.in/visa/

      Intian Suurlähetystön yhteystiedot: Satamakatu 2 A 8, 00160 Helsinki. P. (09) 228 9910. Sähköposti: [email protected]
      www.indianembassy.fi."

      http://www.tjareborg.fi/intia

      Noin sanotaan Tjären sivulla viisumista, mihinkähän nyt pitäisi uskoa...?

      • passivaatimus

        Ohjeen ensimmäisessä virkkeessä oli passia koskien virhe. Annoin Tjärelle palautetta ja teksti on nyt korjattu.


    • Voipi olla

      Tuo voi olla muuttunut nyt kun viisumin hakeminen muuttui muutenkin. Ehkä ne ei enää voi hakea viisumia muiden puolesta. Mutta sen hakeminen itsekin on ihan yksinkertaista!

      • !!!!

        näin on matkanjärjestäjät eivät saa hakea enään viisumia - yrittävät kovasti saadaa muutosta.
        muutos koskee kaikkia viisumeita.jokaisen pitää itse hakea oma viisumi intian suurlähetystöstä ja täyttää mukaan vielä englanninkielinen anomus.


      • intia mielessäin
        !!!! kirjoitti:

        näin on matkanjärjestäjät eivät saa hakea enään viisumia - yrittävät kovasti saadaa muutosta.
        muutos koskee kaikkia viisumeita.jokaisen pitää itse hakea oma viisumi intian suurlähetystöstä ja täyttää mukaan vielä englanninkielinen anomus.

        Tähänkin asti jokaisen on itse ollut täytettävä hakemuskaavake englanniksi. Matkanjärjestäjä (esim. Tjäreborg) on vaan lisämaksusta hoitanut täytettyjen hakemusten toimittamisen lähetystöön, ja passit takaisin matkustajille lentokentällä.
        Olen itse varannut matkan Goaan ensi talveksi ja osanottajatodistuksessani lukee edelleen, että Tjäreborg hankkii puolestani viisumin, jos ilmoitan sen tarpeesta heille ja maksan tuon 60 euroa. Tarkemmat tiedot ja hakemuslomakkeet tulee sähköpostiin noin kuukautta ennen matkaa.


      • Alibaug
        intia mielessäin kirjoitti:

        Tähänkin asti jokaisen on itse ollut täytettävä hakemuskaavake englanniksi. Matkanjärjestäjä (esim. Tjäreborg) on vaan lisämaksusta hoitanut täytettyjen hakemusten toimittamisen lähetystöön, ja passit takaisin matkustajille lentokentällä.
        Olen itse varannut matkan Goaan ensi talveksi ja osanottajatodistuksessani lukee edelleen, että Tjäreborg hankkii puolestani viisumin, jos ilmoitan sen tarpeesta heille ja maksan tuon 60 euroa. Tarkemmat tiedot ja hakemuslomakkeet tulee sähköpostiin noin kuukautta ennen matkaa.

        Jos matkatoimisto hoitaa tuolla 60€ viisumin puolestasi (pelkkä viisumi50€), niin varmaan kannattaa maksaa tuo 10€ vaivoista. Vaikka viisumin hakeminen itsekään ei ole kummoinen juttu, netistä saa tulostettua lomakkeet, täyttöohjeet ja postissa voi lähettää passin/t lähetystöön paluupostimerkein varustetun kirjekuoren kera, on tuo 10€ pieni korvaus siitä. Eri asia on, kun koko perhe matkustaa ja pitää hakea useampi viisumi.
        Jatkoa ajatellen kannattaa teettää Intiassa passikuvia RUNSAASTI tulevia matkoja ajatellen. Passikuvat ei maksa käytännössä mitään Intiassa ja niitä voi käyttää monessa paikassa passikuvana, varsinaiseen ulkomaanpassiin ne eivät taida kelvata, mutta viisumeihin, henkilökortteihin, kulkulupiin ym. kelpaavat täysiään.


      • fergie san
        !!!! kirjoitti:

        näin on matkanjärjestäjät eivät saa hakea enään viisumia - yrittävät kovasti saadaa muutosta.
        muutos koskee kaikkia viisumeita.jokaisen pitää itse hakea oma viisumi intian suurlähetystöstä ja täyttää mukaan vielä englanninkielinen anomus.

        Aurinkomatkat ainakin hankkii viisumin, matka varattuna tammikuulle. Eivät ainakaan ole ilmoittaneet muutoksista. Viisumihakemus täytetään ja lähetetään kuvan ja passin kanssa matkatoimistoon. Itse kyllä helppo ja hieman halvempi hankkia suurlähetystöstä Katajanokalta, varsinkin jos asuu Hesassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe