Opel Astra Caravan 2003 on kyseessä ja joku mukava nuorukainen löi ohjaajan puoleisen sivupeilin lasin paskaksi. Eli peili on muuten kunnossa ja sähkösäädöt toimivat, mutta peililasi pitäisi vaihtaa.
Onko iso homma?
Miten peilin saa irti muovikotelosta?
Millä uusi kiinni?
Kiitos paljon.
Astra Caravanin -03 sivupeilin lasin vaihto?
5
4033
Vastaukset
- frangröbbä
golfissa lähti peiliosa ihan vain vetämällä irti ja uusi vain painetaan takaisin,opelin systeemistä en tiedä
- 1.9 cdti
Opeliin saa pelkän lasin, en ole itse vaihtanut joten siitä ei ole kokemusta mutta tuskin on hankala homma.
- ap
1.9 cdti kirjoitti:
Opeliin saa pelkän lasin, en ole itse vaihtanut joten siitä ei ole kokemusta mutta tuskin on hankala homma.
Kiitos tsempityksestä.
Ostin 6 euron korjaussetin, jossa on a4-kokoinen levy muotoon leikattavaa "peiliä". Eli ei lasia vaan jotain muovista ainetta, mutta peilaa kyllä hyvin. Eikun askartelemaan, sitä osaankin, kun pikkulasten äiti olen :) - astraali....
ap kirjoitti:
Kiitos tsempityksestä.
Ostin 6 euron korjaussetin, jossa on a4-kokoinen levy muotoon leikattavaa "peiliä". Eli ei lasia vaan jotain muovista ainetta, mutta peilaa kyllä hyvin. Eikun askartelemaan, sitä osaankin, kun pikkulasten äiti olen :)että peili kiinni siten, että peilin takana muovinen kehys, joka liimattu itse peiliin. Kehyksessä sitten jokin pikakiinnitys itse peilin runkoon, osaan joka kääntää peiliä ( sähkösäätö-osa. ). Hanki ihmeessä kunnollinen varaosa. Ettei tuo uusi "peili", aiheuta yllätyksiä / jää kerran se takanatuleva rekka huomioimatta. Yksi kerta voi riittää...
- sjhfdkjahew
Uusi lasi vaikkapa Motonetistä 30 e.
Paina peilin sisäreunan yläkulma varovasti täysin sisään ja kampea lasi ulommasta alakulmasta varovasti irti. Lasin taustassa on kiinnikkeinä muistaakseni kolme pientä pallukkaa, jotka pitää saada pullahtamaan pois koloistaan. Ei ehkä onnistune kovin kylmässä. Lämmittimen sähköjohdon liittimet irti ja uuden peilin kanssa varovasti kasaan päinvastaiessa järjestyksessä. Kiinnikkeet kannattaa rasvata ohuelti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387765Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381975Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071016- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4909Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812