entä Saunalahti (Elisa), olisi kiva tietää kokemuksia todellisista nopeuksista.
DNA mokkula nopeudet Kotkassa
14
619
Vastaukset
- 13,90/kk/24kk
Aittakorpi riippakoivuntie testi nyt 2264,7 kbps Räikkösmokkula,tikku siis Nokian.
- "aittis"
PPO 1501,6
- Takuuseen
ongelma on se että Nokian mokkuloita hajoaa paljon. Saa toki uuden tilalle mutta siinä menee pari viikkoa..
- luvattuihin
nopeuksiin,vaan teoriassa se on mahdollista,mutta ei niihin nopeuksiin mitä on luvattu. kun käyt kyselemään niin silloin jo on sinun koneessa vikaa ei koskaan missään muualla.
vaikka käy liikkeessä vaihdattamassa mokkulaa,jonka he testaavat omalla koneella ,joka on tietenkin valmiiksi päällä jos pelaa niin ei vaihtoa,yritä siinä sitten selittää ettei luvattua nopeutta ole.
itse ratkaisin ongelman siirtymällä takaisin lankaliittymään,ja niin jäi mokkulan ongelmat taakse. - Ihan siedettävä
Tähän asti olen ihan tyytyväinen. Kuukauden kokemus.
- 5y4eh
Ihan siedettävä kirjoitti:
Tähän asti olen ihan tyytyväinen. Kuukauden kokemus.
Youtubessa mainio nopeustesti(siis kun tube itsellä päällä, ei mikään linkki)...saa samalla vähän kontrastia muuhun jakeluun.
- Hermo meni
Oma Saunalahden nettitikku toimi niin luvattoman huonosti, että operaattori suostui muitta mutkitta purkamaan sopimuksen. Sen jälkeen otinkin kiinteän laajakaistan ja hankin prepaid-mokkulan sitten, jos reissua tulee.
- paska mokkula
Itsellä 21 megan mokkula 13.90€/kk jossain lohjalla päin.. myyjä lupasi alueen kattavan koko maan. Latausnopeus 2-18 kt/s kun lankaliittymällä olisi ehkä 1400-1600kt/s. Lohjan suunnalla (korvessa tosin).
- Citymarketti*
Aittis ja DNA pelittää helvatin hyvin.
Myymälään en kyllä mene. - #Salibandihiuksinen#
En minäkään. Kotkansaaren toimipiste on ihan ok.
- rymppi
Sonera ei saarella toiminut sitten yhtään Kotkansaarella, saunalahdella nopeudet 0,5 - 5Mbit/s välillä, yleensä asteikon alapäässä. DNA melko samoissa. Hankalaksi käytön tekee se, että nopeus heittelee aivan uskomattoman paljon. Jos nyt toimii kohtuu nopeudella niin kohta onkin sitten hidasta. Myös viipeet ovat melkoisen huimia. Onneksi nyt kiinteä mokkula alle 30€ kuussa paikalliselta niin ei tarvitse menettää hermoja
- Testailuaja
Sierra Wirelessin tikulla 11Mbps Lankilassa, Nokia:n tikulla samalla liittymällä samassa paikassa samoihin aikoihin 4-6Mbps.
- Testailuaja
kysseessä siis DNA:n täysihoito liittymä
- Jutila-Fani
Mulla on joku helvetin CS17 Nokian mokkula. Kyllä tällä pärjää,joten kuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657