DNA mokkula nopeudet Kotkassa

kympnetti

entä Saunalahti (Elisa), olisi kiva tietää kokemuksia todellisista nopeuksista.

14

619

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13,90/kk/24kk

Aittakorpi riippakoivuntie testi nyt 2264,7 kbps Räikkösmokkula,tikku siis Nokian.

• "aittis"

PPO 1501,6

• Takuuseen

ongelma on se että Nokian mokkuloita hajoaa paljon. Saa toki uuden tilalle mutta siinä menee pari viikkoa..

• luvattuihin

nopeuksiin,vaan teoriassa se on mahdollista,mutta ei niihin nopeuksiin mitä on luvattu. kun käyt kyselemään niin silloin jo on sinun koneessa vikaa ei koskaan missään muualla.

vaikka käy liikkeessä vaihdattamassa mokkulaa,jonka he testaavat omalla koneella ,joka on tietenkin valmiiksi päällä jos pelaa niin ei vaihtoa,yritä siinä sitten selittää ettei luvattua nopeutta ole.

itse ratkaisin ongelman siirtymällä takaisin lankaliittymään,ja niin jäi mokkulan ongelmat taakse.

• Ihan siedettävä

Tähän asti olen ihan tyytyväinen. Kuukauden kokemus.

• 5y4eh
        Ihan siedettävä kirjoitti:

Tähän asti olen ihan tyytyväinen. Kuukauden kokemus.

Youtubessa mainio nopeustesti(siis kun tube itsellä päällä, ei mikään linkki)...saa samalla vähän kontrastia muuhun jakeluun.

• Hermo meni

Oma Saunalahden nettitikku toimi niin luvattoman huonosti, että operaattori suostui muitta mutkitta purkamaan sopimuksen. Sen jälkeen otinkin kiinteän laajakaistan ja hankin prepaid-mokkulan sitten, jos reissua tulee.

• paska mokkula

Itsellä 21 megan mokkula 13.90€/kk jossain lohjalla päin.. myyjä lupasi alueen kattavan koko maan. Latausnopeus 2-18 kt/s kun lankaliittymällä olisi ehkä 1400-1600kt/s. Lohjan suunnalla (korvessa tosin).

• Citymarketti*

Aittis ja DNA pelittää helvatin hyvin.
      Myymälään en kyllä mene.

• #Salibandihiuksinen#

En minäkään. Kotkansaaren toimipiste on ihan ok.

• rymppi

Sonera ei saarella toiminut sitten yhtään Kotkansaarella, saunalahdella nopeudet 0,5 - 5Mbit/s välillä, yleensä asteikon alapäässä. DNA melko samoissa. Hankalaksi käytön tekee se, että nopeus heittelee aivan uskomattoman paljon. Jos nyt toimii kohtuu nopeudella niin kohta onkin sitten hidasta. Myös viipeet ovat melkoisen huimia. Onneksi nyt kiinteä mokkula alle 30€ kuussa paikalliselta niin ei tarvitse menettää hermoja

• Testailuaja

Sierra Wirelessin tikulla 11Mbps Lankilassa, Nokia:n tikulla samalla liittymällä samassa paikassa samoihin aikoihin 4-6Mbps.

• Testailuaja

kysseessä siis DNA:n täysihoito liittymä

• Jutila-Fani

Mulla on joku helvetin CS17 Nokian mokkula. Kyllä tällä pärjää,joten kuten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60