Hei! Tarkoitus lähteä Hawaiille Honoluluun helmikuussa. Onko kenelläkään kokemuksia paikasta? Ilmasto kiinnostaa tuohon ajankohtaan ja hintataso?? Ensin mennään Hollywoodiin, Los Angelesiin ja mietin ostelenko sieltä vaatteita vai säästänkö Honoluluun rahat.. Kiitos avusta!
Hawaii kysymyksiä
3
440
Vastaukset
- 4+3
Kun kerran sinne asti menet, niin mene ihmeessä käymään myös jossain muualla kuin suurimmassa turistirysässä Honolulussa. Suosittelen lämpimästi esim. Mauin tai Molokain saaria. Hawaijilla hinnat hieman korkeammat kuin manner-USA:ssa.
- tm
Ilmasto on sellainen 25 astetta lämmintä päivällä ja illalla vajaa 20. Joskus pitää vetää illalla pitkähihaista päälle, mutta yleensä on kuitenkin melko lämmintä.
Hintataso on amerikkalaisittain melko kallis, mutta Suomalaisiin hintoihin tottuneelle kuitenkin aika edullinen.
Ja ehdottomasti kannattaa kiertää Oahun saari laajemmin, Honoluluun ei kannata jumiutua. Maui ja Kauai ovat myös hienoja saaria, mutta ansaitsevat mielestäni vähintään viikon aikaa kukin, joten kovin lyhyellä reissulla ei kannata niillä käydä.- Kristalyn
Hei! Kiitos avustanne! Toivon, että on lämmintä eikä sada vettä!! On siellä varmaan tosiaan halvempaa kuin Suomessa, onneksi :) Onkohan vesisateet yleisiä helmikuussa? 14.2 mennään Honoluluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman451409Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761295Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86953- 83867
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186838- 11835
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20801- 82791
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17710- 50705