Kertokaa. Auttakaa.
Olen seurustellut 2 vuotta poikaystäväni kanssa. Viimisen vuoden aikana minulla on ollut ongelmia päästää hänet juhlimaan / baariin kavereittensa kanssa. Tottakai olen päästänyt, onhan hänellä pakko olla ystäviä, en tahdo eristää häntä.
Minua vain pelottaa aina kun mukana on alkoholi.. entäs jos hän pettäisi ? Entäs jos hän olisi niin kännissä, ettei tajuaisi mistään mitään..? Jossittelua, tiedän. Aikaisemmin minulla ei ole ollut mitään ongelmia. Hän meni kun tahtoi ja seuraavana päivänä kaikki on normaalia. Nyt olen vihainen vaikka en tahtoisi näyttää tätä hänelle, olen surullinen ja pelkään, että jotakin on tapahtunut.
Rakastan häntä mielettömästi, ja tiedän että hänkin minua. Luotan häneen kaikissa muissa asioissa. Voin puhua hänelle mistä tahansa ja olla oma itseni. Haluaisin päästä tästä tavasta eroon, koska se aiheuttaa meille aivan turhia riitoja ja pelkään, että eroamme vielä sen takia.
Olen itse pohtinut, ja tullut siihen tulokseen, että ainakin hänen kaverinsa ovat sellaisia, jotka saattavat aiheuttaa tuntemukseni. He ryyppäävät paljon, eivät välitä mistään mitään, menevät sänkyyn kenen kanssa tahtovat.. osalla on jopa tyttöystäviä, mutta tuntuu etteivät he välitä niistä, kun flirttailevat aika ronskistikin muille naisille. Olen tästä poikaystävälleni sanonut, mutta :"antaa niitten olla sellasia ku on. ei mun tartte sellanen olla", on vastaus.
Miten mä saisin istutettua päähäni ajatuksen, että poikaystäväni on luotettava, hän ei pettäisi minua ja jos pettäisi, en voisi sille itse mitään. Tuntuu turhauttavalta kun olen niin monesti itkenyt ja suuttunut ja tapellut kun hän on mennyt kavereittensa kanssa baariin..
ei olisi syytä olla luottamatta mutta..
1
558
Vastaukset
- Elämiseniloa
hänen alkoholin käyttönsä ja sinun pelkosi siitä ettei hän hallitse itseään? Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, että joku ratkaisu sinun on tehtävä itsesi kanssa. Joko hyväksyt tai hylkäät. Eihän sellaisessa suhteessa ole kiva olla, jossa pitää elää epävarmuudessa ja pelätä. Mieti poikaystäväsi käytöstä, onko hän kännissä sellainen, kai olet hänet siinä tilassa nähnyt. Mieti myös sitä, että hyväksytkö hänen alkoholinkäyttönsä ylipäätään. Itse uuvuin vastaavanlaisessa suhteessa ja oli parempi minulle, että erosin, kun toinen jatkoi vuodesta toiseen samaa rataa. Joskus vaan ei elämisentavat synkkaa. Muutos siis lähtee itsestä, toista ei voi muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113515MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411576Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59826- 170823
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768