Kertokaa. Auttakaa.
Olen seurustellut 2 vuotta poikaystäväni kanssa. Viimisen vuoden aikana minulla on ollut ongelmia päästää hänet juhlimaan / baariin kavereittensa kanssa. Tottakai olen päästänyt, onhan hänellä pakko olla ystäviä, en tahdo eristää häntä.
Minua vain pelottaa aina kun mukana on alkoholi.. entäs jos hän pettäisi ? Entäs jos hän olisi niin kännissä, ettei tajuaisi mistään mitään..? Jossittelua, tiedän. Aikaisemmin minulla ei ole ollut mitään ongelmia. Hän meni kun tahtoi ja seuraavana päivänä kaikki on normaalia. Nyt olen vihainen vaikka en tahtoisi näyttää tätä hänelle, olen surullinen ja pelkään, että jotakin on tapahtunut.
Rakastan häntä mielettömästi, ja tiedän että hänkin minua. Luotan häneen kaikissa muissa asioissa. Voin puhua hänelle mistä tahansa ja olla oma itseni. Haluaisin päästä tästä tavasta eroon, koska se aiheuttaa meille aivan turhia riitoja ja pelkään, että eroamme vielä sen takia.
Olen itse pohtinut, ja tullut siihen tulokseen, että ainakin hänen kaverinsa ovat sellaisia, jotka saattavat aiheuttaa tuntemukseni. He ryyppäävät paljon, eivät välitä mistään mitään, menevät sänkyyn kenen kanssa tahtovat.. osalla on jopa tyttöystäviä, mutta tuntuu etteivät he välitä niistä, kun flirttailevat aika ronskistikin muille naisille. Olen tästä poikaystävälleni sanonut, mutta :"antaa niitten olla sellasia ku on. ei mun tartte sellanen olla", on vastaus.
Miten mä saisin istutettua päähäni ajatuksen, että poikaystäväni on luotettava, hän ei pettäisi minua ja jos pettäisi, en voisi sille itse mitään. Tuntuu turhauttavalta kun olen niin monesti itkenyt ja suuttunut ja tapellut kun hän on mennyt kavereittensa kanssa baariin..
ei olisi syytä olla luottamatta mutta..
1
604
Vastaukset
- Elämiseniloa
hänen alkoholin käyttönsä ja sinun pelkosi siitä ettei hän hallitse itseään? Kokemuksen syvällä rintaäänellä voin kertoa, että joku ratkaisu sinun on tehtävä itsesi kanssa. Joko hyväksyt tai hylkäät. Eihän sellaisessa suhteessa ole kiva olla, jossa pitää elää epävarmuudessa ja pelätä. Mieti poikaystäväsi käytöstä, onko hän kännissä sellainen, kai olet hänet siinä tilassa nähnyt. Mieti myös sitä, että hyväksytkö hänen alkoholinkäyttönsä ylipäätään. Itse uuvuin vastaavanlaisessa suhteessa ja oli parempi minulle, että erosin, kun toinen jatkoi vuodesta toiseen samaa rataa. Joskus vaan ei elämisentavat synkkaa. Muutos siis lähtee itsestä, toista ei voi muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi613238Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj883055SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1752985- 1292321
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2052211Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li361714Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3961626Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579- 951129