Sikamiehen tyttökaveria tyydyttämässä

Tämä tapahtui noin viisi vuotta sitten mökillä. Olin juuri jäänyt poikamieheksi ja takana oli reilu 2 vuoden suhde. Olin viettänyt pari kosteaa viikonloppua baareissa, mutta tänä viikonloppuna oli tarkoitus lähteä kaverini Janin porukkojen mökille. Mökille oli tulossa myös Janin tyttökaveri Jonna ja hänen siskonsa Sofia 20v. Lisäksi mökille oli tulossa myöhemmin myös Sofian miesystävä, josta kukaan ei oikein välittänyt. Tiesin että Sofia oli kertonut Jonnalle että hänen miehensä on täysi alkoholisti. Nytkin se oli kuulemma ”kalassa”. Täytyi taas vain ihmetellä miten sellainen luuseri oli saannut niin hienon naisen.

Tulimme mökille ja aloimme lämmittää sitä, sillä oli aikainen kevät. Katseeni erehtyi välillä Jonnaan, mutta viihtyi vielä enemmän Sofiassa. Sofia oli hieman tukeva mutta erittäin kurvikas ja se ei varmasti jäänyt keltään huomaamatta hänellä oli nytkin päällä tiukat farkut ja toppi jonka päällä talvitakki, joka oli kuitenkin kiinni vain puoliväliin asti kiinni. Aukosta paljastuivat hänen ihanat rintansa. Hetken katsottua häntä huomasin hänen hymyilevän minulle ja näytti leikkimielisesti kieltä. Ilta kului ja kävimme saunomassa, harmikseni tytöt halusivat mennä kahdestaan saunaan. Alku illasta Sofian miesystävä soitti ja ilmoitti ettei pääse, koska hänelle oli tullut mahatauti ja sanoi menevänsä kaverin luokse yöksi, eli ryyppäämässä. Ilta jatkui normaali kaavaa ja Janille ja Jonnalle syntyi pieni riita, jota he lähtivät setvimään pihalle. Jäimme Sofian kanssa kahden sohvalle.

Olimme puhunneet pitkin iltaa entisestä suhteestani ja hänen miehestä. Katseemme kohtasivat illan pidetessä yhä useammin. Heti kun ovi painautui kiinni Janin perässä. Niin Sofia tuli viereeni ja suuteli minua. Kiedon käteni hänen ympärilleen ja vastasin suudelmaan. Kätemme koskettelivat toistemme vartaloita. Työnsin käteni hänen paidan alle ja tunnustelin hänen isoja rintojaan. Itselläni alkoi olla tukala olo, sillä olin ihan kovana ja minulla oli tiukat farkut jalassa. Tunsin kuinka Sofia alkoi avata nappeja. Sitten tunsin sen ihanan kosketuksen kun hänen käsi siveli kyrpääni. Samalla hän kuiskutti korvaani ”haluut se naida mua mä oon ihan puuttees”. En sanonut mitään vaan aloin vetämään hänen farkkuja pois. Farkkujen alla oli pienet mustat stringit. Täynsin käteni niiden alle ja tunsin kuinka hän oli jo ihan kostea. Kokeilin häntä hieman sormella ja heti koskettaessani häntä hän puristi hampaat yhteen ja ei voinnut olla liikkumatta. Sofia polvistui lattialle ja otti Munani käteen ja alkoi imeä sitä. Jouduin lopettamaan ikäväkseni sen heti alkuun sillä tunsin olevani tulossa hetkenä minä hyvänsä, enkä halunnut tuottaa hänelle pettymystä. Käänsin hänet sohvalle konttaus asentoon niin että kädet olivat sohvan yläosalla. Menin hänen taakseen. Näky oli mahtava erittäin muodokas peppu suoraan edessäni. Laskeuduin alas ja suutelin hänen peppuposkiaan ja hyväilin niitä käsilläni. Annoin kevyitä suudelmia stringeihin pinmsan kohdalle, josta maistoin jo kuinka kostea hän on. Laitoin käteni hänen lantioilleen ja vedin stringit hitaasti pos. Edessäni oli nyt ihana sheivattu pimsa. Annoin kevyitä pusuja hänen peppu poskiin ja pimpsaan. Tunsin samalla kuinka hän oli räjähtämäisillään, joten jatkoin kiusottelua. Sofia työnsi jo kätensä taakse ja otti minua hiuksista ja sanoi ”ota mut.. pane mua pane”. Työnsin hänen kätensä takaisin. Nyt aloin nuolemaan aluksi kevyesti hänen pimpsaansa ja tunsin kuinka hän oli juuri tulemassa, jolloin nuolin häntä hieman rajummasti. Samalla kiedoin käteni hänen lantiolle ja pidin vahvasti kiinni. Tuntui mahtavalta nuolla häntä ja samalla pitää lujassa otteessa kun hän tuli. Istahdin sohvalle. Sofia tuli syliini. Hän otti kivikovan munani käteensä ja ohjasi sen pimsaansa. Tuntui ihanalta upota hänen kosteaan vittuunsa. Vedin samalla hänen toppinsa rintaliivien alle ja otin tissit esille liiveistä ja aloin nuolla nännejä. Hänen isot rintansa hytkyivät todella ihanasti ratsastuksen tahdissa Tunsin kuinka hän alkoi tulemaan taas. Käänsi hänet mahalleen ja tulin takaa häneen sisäänsä uudestaan. Samalla otin tukasta kiinni ja näykein kaulaa ja kysyin kuka on tuhma tyttö. Sofia sai kiihotukseltaan voikerreltua ”mä mä oon tuhma” Nyt olin saavuttanut huippuni ja tunsin kuinka kullini sykki Sofian vitussa on laukesin hänen sisälleen.

Käännyimme kyljittäin ja juuri kun aloimme jutella, niin ovi kävi. Ovesta astuivat Jani ja Jonna, jotka olimme unohtaneet täysin. Piilouduimme viltin alle, kun Jonna ojensi sanallisesti todella kovin siskoaan, kuinka hän alentui pettämään…. No ilta jatkui kosteissa merkeissä, mutta emme enää sinä ilta tehneet mitään. Jatkossa olemme kylläkin tavanneet useasti. Ja onneksi Sofia ymmärsi jättää alkoholisti miehensä, joka ei ymmärtänyt mikä pakkaus hänellä oli.

1

17011

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sonjuska-79

      Mä oon ihan heikkona, että mun takapuolta hyväillään, pussaillaan ja lipsutellaan, Miehen paikka nuollessa on takana. Tiedoksi vaan miehille!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1224
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      581
      1008
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      1007
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      910
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      764
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      690
    Aihe