Olen siis rantalomalle menossa äitini kanssa viikoksi toukokuun alussa ja sain tehtäväkseni valita matkakohteen. Nyt olen selaillut kaikki mahdolliset matkamyyjät läpi enkä voi päättää joten ajattelin kuulla muiden matkalaisten ehdotuksia :)
Kriteerit ovat:
25
hyvä ranta
suht lyhyet etäisyydet esim keskustaan/rantaan
edullinen hintataso
Olen tosi kiitollinen jos joku jaksais vastata :)
Minne olisi paras matkustaa toukokuussa?
4
928
Vastaukset
- käynyt
Menkää Turkkiin. Siellä on toukokuussa jo tosi lämmin. Hintataso vähän edullisempi kuin monessa mussa turistikohteessa. Kauniit maisemat ja ystävällinen palvelu. Alanya tai Marmaris, molemmissa käynyt ja suosittelen. Hotelli kannattaa valita läheltä keskustaa ja rantaa niin välttyy turhalta kävelemiseltä.
- Minne matka?
Kiitos vinkeistä.. Marmariksesa on tullut käytyä jo 4 kertaa ja sinne suuntaan taas kesällä mutta Alanyaa olen kyllä harkinnut...
Kypros ja Tunisia kiinnostaisi myös.... Hmm, vaikeita valintoja :) - käynyt
Minne matka? kirjoitti:
Kiitos vinkeistä.. Marmariksesa on tullut käytyä jo 4 kertaa ja sinne suuntaan taas kesällä mutta Alanyaa olen kyllä harkinnut...
Kypros ja Tunisia kiinnostaisi myös.... Hmm, vaikeita valintoja :)Alanya ehdottomasti.Jos noista kahdesta pitäisi valita, niin jätä se Tunisia pois laskuista. Siellä kerta käyneenä riitti, ei kovin turistimyönteisiä.
- matkailija1
Minne matka? kirjoitti:
Kypros ja Tunisia kiinnostaisi myös.... Hmm, vaikeita valintoja :)Jos Kypros on mukana harkinnassa, ei todellakaan kannata edes ajatella Tunisiaa tai Turkkia.
Aivan uskomattoman upea saari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain597482Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232906- 1421756
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651639Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151448Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671394- 1291116
- 73817
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 51707