Me ollaan nyt kahdesti varattu asunto hua hinistä longstayers.com sivuston kautta. Asunnot ovat olleet juuri sitä mitä sivuilla on esitetty, palvelu on ollut erinomaista ja luotettavaa. Vaikka kyseessä on kansainvälinen välitystoiminta niin palveluun saa vastaukset myös suomeksi, joten huonon englannin kielen taitoinenkin saa palvelua ja ymmärtää vastaukset. Kyseiset sivut ovat ainakin meidän perheen löytämistämme ehdottomasti parhaat
t.epäilevä suomalainen
Thaimaan asunnot hua hinissä
Perheellinen
1
453
Vastaukset
- suosittelen
muitakin ja yksi parhaista on suomalsiten omistama baanfinland.com ja siellä olevat uudet talot. Vuokrataan tai myydään ja aivan uusia. Lisää tulee 10 asuntoa per vuosi tahtia...ihanan rauhallista ja 1 km keskustaan 100 babt tuk tukilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848