kerro mielipiteesi, kina emännän kaa

SaakoKatsoa

Kiistelemme onko panon jälkeen normaalia katsoa spermaa valuvaa pillua, minusta se on ilman spermaakin ihanan näköinen, saati sitten kun siellä on täytteet....sekä miesten ja naisten vastauksia toivotaan, lupasin jättää kyseisen tavan pois jos enemmistö pitää asiaa pervona, toisessa tapauksessa saan todennäköisesti vielä nuollakin :) kiitos vastauksista jo etukäteen

9

1766

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • normaalia

      Mies on visuaalinen olento. Yleensä.

      Siispä on ihan tavallista ja luonnollista katsella naistaan eri kulmista, eri mielialoissa ja erilaisten tapahtumien aikana. Itse miehenä katselen aina kun vain on valoa tarpeeksi. Nykyinen kumppanini ei ollut tottunut sellaiseen, mutta nyt jo jää ihan mielellään ihailtavaksi saatuaan kunnolla...

      • Woman'

        Mielestäni kun on kysymyksessä naisen sukuelimet (eli MIES pelkästään fiilistelee), niin naisen hyväksyntä on tärkeää, jos rakastat / arvostat kumppaniasi. Jos se tuntuu hänestä epämiellyttävältä, että sen rakastelun jälkeen hänen pitää (vielä )keskittyä siihen että seuraat hitaasti jälki tapahtumaa ja etkä tavallaan anna hänen vielä rentoutua..hmm., niin kyllä sanoisin että ehkä sun miehenä pitäis antaa periksi tässä asiassa. Keksikää jotain muuta ennen aktia, jossa voit tarkastella tätä... Ehkä jotain eliksiiriä jota voit kielellä lipaista ja silloin ehkä naisesi saa siitä irti ja nauttia enemmän kuin tuosta, jota ehdotit.


    • valuva.

      Kyllä panon jälkeen spermaa valuva pillu on yksi kauneimmista näyistä, mitä miehen silmien eteen tulee.

      • Räkäposki

        Roikkuva räkä lerppahuulissa kaunein näky mitä miehen silmin eteen tulee *NAURAA* Kyllä kai jos on tynnyrissä kasvanut *TÄÄ OLI HYVÄ*


      • eeheh
        Räkäposki kirjoitti:

        Roikkuva räkä lerppahuulissa kaunein näky mitä miehen silmin eteen tulee *NAURAA* Kyllä kai jos on tynnyrissä kasvanut *TÄÄ OLI HYVÄ*

        :) Joo, no ei se nyt mitenkään erityisen ylevä näky ole, mut ei se kuvotakaan....


      • valuva.
        Räkäposki kirjoitti:

        Roikkuva räkä lerppahuulissa kaunein näky mitä miehen silmin eteen tulee *NAURAA* Kyllä kai jos on tynnyrissä kasvanut *TÄÄ OLI HYVÄ*

        Kyllä, olen edelleen sitä mieltä, että panon jälkeen spermaa valuva pillu on yksii kauneimmista näyistä, mitä miehen silmien eteen tulee. Ja itse voit painua vittuun.


    • cirdenella

      katsoa saanut. En ole koskaan pitänyt sitä mitenkään outona,kun mies seksin jälkeen jää hetkeksi katselemaan minua ja joskus sivelee sormillaan vakoani. Ihan hyvälle se tuntuu.

    • Vakipano sanoi tykkäävänsä kovasti katsella panon jälkeen naista ja nuoleepa vielä mielellään jälkikäteen puhtaaksi... Ei paha,naisen näkökulmasta. Kannattaa kokeilla!

    • koskaan

      tee seksissä sellaista mitä nainen ei halua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      94
      542
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      486
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe