Kiistelemme onko panon jälkeen normaalia katsoa spermaa valuvaa pillua, minusta se on ilman spermaakin ihanan näköinen, saati sitten kun siellä on täytteet....sekä miesten ja naisten vastauksia toivotaan, lupasin jättää kyseisen tavan pois jos enemmistö pitää asiaa pervona, toisessa tapauksessa saan todennäköisesti vielä nuollakin :) kiitos vastauksista jo etukäteen
kerro mielipiteesi, kina emännän kaa
9
1743
Vastaukset
- normaalia
Mies on visuaalinen olento. Yleensä.
Siispä on ihan tavallista ja luonnollista katsella naistaan eri kulmista, eri mielialoissa ja erilaisten tapahtumien aikana. Itse miehenä katselen aina kun vain on valoa tarpeeksi. Nykyinen kumppanini ei ollut tottunut sellaiseen, mutta nyt jo jää ihan mielellään ihailtavaksi saatuaan kunnolla...- Woman'
Mielestäni kun on kysymyksessä naisen sukuelimet (eli MIES pelkästään fiilistelee), niin naisen hyväksyntä on tärkeää, jos rakastat / arvostat kumppaniasi. Jos se tuntuu hänestä epämiellyttävältä, että sen rakastelun jälkeen hänen pitää (vielä )keskittyä siihen että seuraat hitaasti jälki tapahtumaa ja etkä tavallaan anna hänen vielä rentoutua..hmm., niin kyllä sanoisin että ehkä sun miehenä pitäis antaa periksi tässä asiassa. Keksikää jotain muuta ennen aktia, jossa voit tarkastella tätä... Ehkä jotain eliksiiriä jota voit kielellä lipaista ja silloin ehkä naisesi saa siitä irti ja nauttia enemmän kuin tuosta, jota ehdotit.
- valuva.
Kyllä panon jälkeen spermaa valuva pillu on yksi kauneimmista näyistä, mitä miehen silmien eteen tulee.
- Räkäposki
Roikkuva räkä lerppahuulissa kaunein näky mitä miehen silmin eteen tulee *NAURAA* Kyllä kai jos on tynnyrissä kasvanut *TÄÄ OLI HYVÄ*
- eeheh
Räkäposki kirjoitti:
Roikkuva räkä lerppahuulissa kaunein näky mitä miehen silmin eteen tulee *NAURAA* Kyllä kai jos on tynnyrissä kasvanut *TÄÄ OLI HYVÄ*
:) Joo, no ei se nyt mitenkään erityisen ylevä näky ole, mut ei se kuvotakaan....
- valuva.
Räkäposki kirjoitti:
Kyllä, olen edelleen sitä mieltä, että panon jälkeen spermaa valuva pillu on yksii kauneimmista näyistä, mitä miehen silmien eteen tulee. Ja itse voit painua vittuun.
- cirdenella
katsoa saanut. En ole koskaan pitänyt sitä mitenkään outona,kun mies seksin jälkeen jää hetkeksi katselemaan minua ja joskus sivelee sormillaan vakoani. Ihan hyvälle se tuntuu.
Vakipano sanoi tykkäävänsä kovasti katsella panon jälkeen naista ja nuoleepa vielä mielellään jälkikäteen puhtaaksi... Ei paha,naisen näkökulmasta. Kannattaa kokeilla!
- koskaan
tee seksissä sellaista mitä nainen ei halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191722
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991548Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy401045Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29909Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38871Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50836Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43778Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37770Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37740