Minulla on Saunalahden nettitikku E160E HSDPA Huawei (kannettavassa) , ja kysynkin , jospa joku tietäisi, minkähänlaista laajakaista nopeutta tuo tikku pystyy ottamaan vastaa. Kun muutin tuon nopeuden rajattomaksi, niin se ei anna kuin 2,5M maksimissaan, ja varmaan verkosta tulee paljon enemmän, koska vaihtelu on 1-15M. Olen tuota testannut useamman viikon, mutta normaali nopeus on n. 1,5M. Tämän tikun sain kun tein laajakaista sopimuksen n. 1,5v sitten. En löytänyt tuota nopeus tietoa netistä tähän tikkuun, vaiko en saanut sitä asiaa sieltä oikein ulos ?. Tietysti se nopeus on monesta asiasta kiinni, koneesta, verkosta, paikasta, mutta kuitenkin olis hyvä tietää tuon tikun kapasiteetti, ennekuin rupeaa miettimään muita vaihtoehtoja. Avitaisikohan ainoastaan parempi nettitikku !!.
Nopen surffailun toivossa elelevä.
Nettitikku E160E:n nopeus
mri2
2
883
Vastaukset
- sddo09
Tikku ottaa max/ 3,6 megaa sekunnissa, testasin lähes maston vieressä. Mutta normi nopeus 3km mastosta on 1-2 megaa. Tikun paketissa lukee max3,6 Megaa/sek.
Kiitos nopsasta ja todellisesta faktatiedosta, nyt tiedän , että tuo nopeus on kiinni tuosta nettitikusta.
Matkaa minulla on n. 2km mastosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk883678Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921949Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871773- 1441632
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478- 1621473
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981453Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671402Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001324- 861287