Eli haluaisin värjätä hiukset pari astetta vaaleammaksi ja löysin Casting Crème Gloss 9304 hiusvärin. Onko tuo toiminut hyvin? Mielestäni tuo sävy on ihanaaaa... :D ja kertokaa kannattaako se ostaa...! Omat hiukseni ovat keskivaaleat ja hieman kultaan taittuvat ^_^
Hiusväri ongelma! Auttakaaa :D
Hiusfriikki
3
375
Vastaukset
- LOL......
Taitaapi olla ongelma mihin ei voi kukaan auttaa kysyjää! Ei liene hius värissä vaan sen tyven alla........
- :D:D:D:D
Luulen että tämä aihe ei kuulu lasketteluun. Katsokaa minne keskustelun aloitatte.
- Hiusfriikki
:D:D:D:D kirjoitti:
Luulen että tämä aihe ei kuulu lasketteluun. Katsokaa minne keskustelun aloitatte.
juu eipä tarvitse vastata tähä.... en taida värjätäkkää tukkaa joten kaikki onkin hyvin ;) heh heh... ja en tienny minne nää keskustelut alotetaa!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244