Maxwelle- Anatolia 2 ja metropol

bvmbgkl

Voisitteko rakkaat ihmiset kertoa, että mitkä hotellit sijaitsevat edellämainittujen hotellien läheisyydessä? (alle kilometrin tuntumassa.)
KIITOS JO ETUKÄTEEN !

36

1571

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaakkoolavi

Hotelleja yleensä vai suomalaisten tai muiden matkanjärjestäjien hotelleja. Siitä on jo tovi kun viimeksi Marmariksessa lomailin, mutta tuolla seudulla, alle kilometrin mainituista, on muistaakseni useitakin hotelleja. Tietysti esim. googlettamalla ml. kartat saat itsekin ainakin osan hotelleista haravoitua esiin.

• bvmbgkl

Kun ystävät ovat menossa Maxwelliin hotelliin niin pitäisi siitä lähettyviltä, kävelymatkan päästä löytää joku hotelli minne majoittua jos Maxwellissa ei ole tilaa enää kun varaan matkan.

• Kaikki lähellä
        bvmbgkl kirjoitti:

Kun ystävät ovat menossa Maxwelliin hotelliin niin pitäisi siitä lähettyviltä, kävelymatkan päästä löytää joku hotelli minne majoittua jos Maxwellissa ei ole tilaa enää kun varaan matkan.

Maxwell-Anatolia on Aurinkomatkojen hotelli. Aurinkomatkojen hotelleista lähin on ihan
        vieressä oleva Metropol, joka on pieni suomalaisten asuttama paikka. Seuraava on Yunus, joka on
        vajaan kilometrin päässä. Muut Aurinkomatkojen hotellit ovat 1,5-2km Maxwellista.
        Deturin Liman on lähellä Maxwellia. Deturin Turan, Nur, Ceylan, Club Armar, Club Viva ovat noin
        kilometrin päässä. Loput Deturin hotellit ovat 1-3 km päässä.
        Kuitenkin Marmaris on niin pieni kaupunki ja Maxwell niin keskellä, että mistään hotellista sinne ei ole
        kovin pitkä matka.
        Icmeler on eri kaupunki,joka on maxwellista n.5km.

• ehkäpä sit sinne

ainakin halici on tosi lähellä,oli ennen am.lla.nyt saat netin kautta tai soittamalla hotelliin.minulle ainakin luvattiin tosi hyvä hinta tosin matkustusajankohdasta riippuen.iso allasalue puutarhassa ja lyhyt matka kaikkialle.

• Rosyyz

Siinä ihan vieressä on esim Rosy Apartments, joka on enimmäkseen englantilaisten matkanjärjestäjien käyttämä. Sitä myy Suomessa eticket.fi.
      -Ihan asiallinen, siisti. Yksiö on kahdelle ahdas.

• Agua

No Deturin Liman Apart esim

• bvmbgkl

Entä jos ottaa valmismatkan kyseisiltä firmoilta? Mikä heidän hotelleista on lähimpänä.

• Agua
        bvmbgkl kirjoitti:

Entä jos ottaa valmismatkan kyseisiltä firmoilta? Mikä heidän hotelleista on lähimpänä.

Finnmatkojen Royal Marmaris on lähellä Maxwelia..Tai ottaa pelkät lennot ja varaa Nessulta huoneen Anatoliasta.Maxwelin naapurista.

• erica222

näköjään

• 28.5.

Hei,

Me oltais menossa Maxwell Anatoliaan ja kaverit Metropoliin. Tietääkö kukaan kumpi Maxwellin rakennuksista on lähempänä Metropolia: rakennus 1 jossa on 1 mh huoneistoja vai rakennus 2 jossa on 2mh huoneistoja?

• Melkein vieressä

Rakennus 1 mutta sillä ei ole merkitystä kun uloskäynti on molemmille sama . Molemmista rakennuksista näkyy Metropoliin, riippuen tietysti siitä missä huoneistosi sijaitsee.

• :-)

Ok, kiitos. Mä ymmärsin et se toinen rakennus on kauempana.

• No mites
        :-) kirjoitti:

Ok, kiitos. Mä ymmärsin et se toinen rakennus on kauempana.

sen paskansyönnin kanssa?

• huhtikuussa matkaan

Mä olen lähdössä huhtikuussa matkaan. Kumpi parempi M-A vai Metropol? Yksin matkaan ja mukava olis saada seuraakin, eli kumpaan hotlaan suomalaisia on huhtikuun ekalla / tokalla lähdöllä tulossa? Ja tuleeko ns omatoimimatkailijoita?

• itsenäisesti Turkkii

Hotla?

Mitä järkeä on lähteä suomalaisten seuraan, kun Marmariksessa saa ulkolaistakin seuraa helposti?

Tuskin kukaan omatoimimatkailija valitsee yo. hotelleja, koska on tarjolla parempiakin hotelleja!!!

• jepulisjeejee jee

Heh, eikä edes tiedä mikä on hotla. Hotla on hotelli, tajuuks ny.

• jepulisjeejee jee

Ihme palsta, saa kai seuraa hakea mistä kukin tykkää, on sitten suomalaisia tai ruotsalaisia tai ihan mitä vain. Mikä ihmeen tarve on jollain tulla huuteleen että mikset sitä tai mikset tätä?
      Joku voi hakea luonnollisesti suomalaistakin seuraa vaikka yksin matkaan lähtee ja keneltä on pois jos niin tekee?

• yksin reissuun

joo ei multa ainakaan pois, mutta itse kyllä yksin matkustellessa välttelen suomalaisia ja harjoitan mieluummin kielitaitoa ja opin eri kulttuureista tutustumalla paikallisiin ja muihin kuin suomalaisjuntti-turisteihin, joiden kanssa vertailla aamukahvin vahvuutta, oluen hintaa ja vatsan toimintaa aamulla.

• orbita

no kuule,vertaile rauhassa muiden kanssa ja pysy toki suomalaisjunteista erossa ja tunne itsesi niin fiksuksi ja filmaattiseksi:D
      :D

• Incubus in

your ass.

Turkinmatkaajia ja minua yhdistää vain yksi asia: mieletön vyöruusu.

• voi rähhhhmä

ymmärrätkö lukemaasi? Sanoin, että juuri ne suomijuntit vertailee oluen hinnasta lähtien kaikkea typerää lomallaan. Minä keskityn oppimaan uusia asioita ja saamaan uusia kokemuksia.

• Kannattaa hankkia
        voi rähhhhmä kirjoitti:

ymmärrätkö lukemaasi? Sanoin, että juuri ne suomijuntit vertailee oluen hinnasta lähtien kaikkea typerää lomallaan. Minä keskityn oppimaan uusia asioita ja saamaan uusia kokemuksia.

Vyöruusu!

Se peittoaa Kotkan ruusunkin!

• Jössen näitä ihmisiä
        voi rähhhhmä kirjoitti:

Jep jep, sinä haluat mitä haluat ja joku muu haluaa jotain muuta. Mikä siis sun ongelma? Jokainen voi lomallaan tehdä ihan mitä lystää ja tehdä ja nähdä mitä itse haluaa, ei sun halujen mukaan!

• kottarainen 29
        Jössen näitä ihmisiä kirjoitti:

Jep jep, sinä haluat mitä haluat ja joku muu haluaa jotain muuta. Mikä siis sun ongelma? Jokainen voi lomallaan tehdä ihan mitä lystää ja tehdä ja nähdä mitä itse haluaa, ei sun halujen mukaan!

No mut onhan se nyt junttimaista ja älytöntä matkustaa toiselle puolen eurooppaa seurustelemaan suomeksi ja suomalaisten kanssa. Miksei sitä voisi tehdä vaikka Hietsussa ja tuhannen euroa halvemmalla?

• Koskenkorvaa ja
        kottarainen 29 kirjoitti:

No mut onhan se nyt junttimaista ja älytöntä matkustaa toiselle puolen eurooppaa seurustelemaan suomeksi ja suomalaisten kanssa. Miksei sitä voisi tehdä vaikka Hietsussa ja tuhannen euroa halvemmalla?

vyöruusua vaan hakemaan.

Hameet kaakkoon sisaret!

• Sönkkäävä suomalaine

P....le jos ei osaa muuta ku suomee ni pitääks lähtee johki Hietsuun? Onko siellä hyviä hotelleja halvalla.

• vaiks lontoota
        Sönkkäävä suomalaine kirjoitti:

P....le jos ei osaa muuta ku suomee ni pitääks lähtee johki Hietsuun? Onko siellä hyviä hotelleja halvalla.

Mitäs jos vaikka opettelisit muuta kuin suomea?

• Amerikan kielellä

Maailman rikkaimmat amerikkalaiset matkustavat ympäri maailmaa amerikkalaisten kanssa ja seurustelevat amerikan kielellä. He myös maksavat matkoistaan moninkerroin enemmän kuin Turkkiin matkaavat suomalaiset.

• No minäpä kerron

Niitä on neljä: The best little cat house in Alanya, Dorm teen girls hotel, Ataturk mansion ja Bok hotel.

Läheltä löytyy myös Hotel Fahise.

• ,.,

Hotel Fahisessa vaikuttaa mm. Pimppa-Ali.

• Ja Bok Hotellissa
        ,., kirjoitti:

Hotel Fahisessa vaikuttaa mm. Pimppa-Ali.

Survas Külli.

• monta maata nähnyt

Voi helvetin paukapääkirjoittelijat.
      Edelläolevista viesteistä näkee miten TYHMIÄ suomalaiset ovat!!!
      Hävetkää!!!
      Tiedän ja tunnen monia suomalaisia ja varsinkin englantilaisia perheitä, jotka matkustavat vähintäänkin kerran vuodessa Marmarikseen.
      Syyt: lyhyt lentomatka, halvat hinnat, lämmintä, suhtkoht hyvää ja edullista ruokaa.
      Laskekekaapas joskus millainen on neljän hengen matkabudjetti - kaikki eivät töidensä/koulun vuoksi voi matkustaa äkkilähdöillä.
      Kuuluvatko he kaikki teidän parjaamiin ihmisiin???

• Oma vikasi

että olet köyhä.

Älä syytä minua köyhyydestäsi.

Kenenkään ei ole pakko olla niin köyhä, että joutuu matkustamaan naisten seksiturismin paratiiseihin.

• Eikö vituta

olla maailmankuulu suomalainen AISANKANNATTAJAMIES?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      74
      2472
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1792
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      259
      1446
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      85
      1272
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      390
      1245
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      358
      1197
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    Aihe