elikkäs olisin halunnut mennä inttiin ja haluaisin vieläkin mutta minulle sanottiin etten polveni muiden vammojen takia sielä pärjäämään. kutsunnoissa sain terveen paperit sillä sanoin ettei polvi haittaa elämistäni ja eihän se pitkään olisi haitannutkaan sillä tarkoitukseni oli mennä leikkauttamaan se! mutta nyt kuitenkin se on jäänyt sillä meillä on liian tärkeitä pelejä enkä kerkeä leikkauttamaan sitä.
KYSYMYS KUULU: Voiko inttiin lähdön perua? en halua mennä sinne rikkomaan paikkojani sillä olen alkanut itsekin meittiä että se on minunlaiselle "vammapotilaalle"ehkä kuitenkin liian rasittava!
VASTAUKSIA
2
301
Vastaukset
- 4u6thdgjz,lyidå97´+d
KAIKKI KAPIAISET ON VÄHÄN OUTOJA!
Ne kiipeää torniin, ne laskeutuu maan alle, ne huutaa, ne käskee, ne komentaa. Niillä on laitettu sianulostetta kainaloihin. Haisunäädän penis nenään. Kissa on kussut korvaan. Ja hauki on niiden perseessä. Ovat aivan ihania, eivätkä haise hielle.
Oikea kapiainen on osittain, sika, rotta, haisunäätä ja kala
Haistakaa kissananaalia herra herra herra herra herra herra herra herra siankakka! - Sivarimajuri
Menet uudestaan lääkäriin ja pyydät häneltä laput siitä, että et ole kykenevä suorittamaan asepalvelusta. Tämän jälkeen lähetät kyseiset laput puolustusvoimille. Tämän jälkeen pitäisi tulla päätös, että sinut on vapautettu rauhanajaksi asevelvollisuudesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501999
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3081191Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83999- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701