Onko omenviinietikka sama aine kuin tavallinen etikka?
Ainakin omenaviinietikan kerrotaan kirkastavan pyykkiä (siinä sivussa kun sillä tuntuu olevan satoja muita hyötykäyttötapoja).
Voiko se kuitenkin syövyttää kangasta/vaatteita, jos sitä kaataa kankaalle/tahralle suoraan?
Ihmeaine omenaviinietikka pyykinpesussa
5
4798
Vastaukset
- Paha haju
Etikan pistävä haju. Käytättekö oikeasti etikkaa pesemiseen? Miten olette peittäneet sen hajun?
Ainakin pesuhuoneen klinkkereille (saumausaine) etikkka on muistaakseni syövyttävää. - Anonyymi
Eli omenaviinietikkaakin voi käyttää pyykinpesussa?
- Anonyymi
Etikalla ei voi pestä pyykkiä, mutta huuhteluaineena se on erittäin hyvä. Ei tarvitse olla mitään valmista ja kallista pyykkietikkaa. Me tehdään pyykkietikka itse tavallista etikkaa laimentamalla. Laimennus ei ole tarkkaa, suunnilleen puolet vettä ja puolet etikkaa. Sitä pari rkl = loraus huuhteluainelokeroon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etikalla ei voi pestä pyykkiä, mutta huuhteluaineena se on erittäin hyvä. Ei tarvitse olla mitään valmista ja kallista pyykkietikkaa. Me tehdään pyykkietikka itse tavallista etikkaa laimentamalla. Laimennus ei ole tarkkaa, suunnilleen puolet vettä ja puolet etikkaa. Sitä pari rkl = loraus huuhteluainelokeroon.
Näin tehdään meilläkin, toimii ja on lähes ilmaista.
- Anonyymi
Naapuri käyttää etikkaa pyykinpeussa ja koko kuivaushuone haisee etikalle. Pyykit pestään pyykinpesuaineella ei etikalla. Pyykkeihin en kokeillut, mutta ostin valmista kylpyhuoneen pesuun tarkoitettua etikkaa, oli ensimmäinen ja viimeinen kerta, eipä voi kehua siivouksessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741