Onko tosi että Saunalyhty-lamppu-mikälie on lopettanu? En enää asu paikkakunnalla ja kuulin moisia huhuja... Onko virpi tosiaan antanu periks ja häipyny kylältä?
Saunalamppu
17
4715
Vastaukset
- on
Kyllä Lamppu on taas toiminnassa vanhan omistajan toimesta (Riitta) Virpi ei saanut porukkaa viihtymään paikassa kun teki sisustuksesta niin epämukavan ettei siellä ihmiset viihtyneet.
- \0/
joo kävin kesällä vilkasemassa ja olin ällistyny sisätiloista, aika karseet ja mikä ihme pinkki se seinä oli? mites, vieläkö virpi ite on kuitenkin mäellä?
- laulan
karaoke paikka ei muuta.
- Virpinisäremontoi
Sisustus suunnitelmat teki Lippe L.
- Anonyymi
Rosvo riittako.
- muistasmaksaaverot
kuka pitää nykyään?
- Telsu
Onko Saunalampussa karaokea viikolla/ vko n loppuna / miten auki arki/ pe- su
- Telluvainaa
Ei kait se enää😂😂
- Anonyymi
Juon koko yön
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juon koko yön
Kuka viihtyy räkäsissä pieksämäen juottoloissa. Hyi saatana.
- Anonyymi
Mut istut siellä päivät pitkät silti...
- Anonyymi
En istu. En asu mäellä.
- Anonyymi
Virpi on kotirouvona vanhempain vapaalla Espoossa
- Anonyymi
Ja Riitta rosvoo ravintoloissa..jälleen
- Anonyymi
Miten tuo voi toteuttaa tuon kaiken.Velkaa joka suuntaan petoksia ja kaikkea muuta. Joka suuntaan velkaa ja veroja jne mutta aina sama naama oli pub mikä hyvänsä.NYT LOPPUU KYLLÄ.
- Anonyymi
Mihin tämä kaikki vielä johtaa
- Anonyymi
Suut Suppuun ja nyt ottamaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️922017Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671490YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741279- 721127
Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2301112Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan871054Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.148991Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava237938Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51906Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88881