Mä oon VAPAA

kex

HEEIIIJAAA HEIEIIIIIIIII

Mä oon vapaa! Menneen kahleista! ja se jos mikä on suuri ilon aihe. Anteeksi rakkaat kanssaeläjät täällä Suomessa, sillä kateellisia ja panettelijoita riittää mutta en anna sen häiritä iloani. Olen onnellinen.

Mennyt on irroittanut otteensa ja se jos mikä on juhlimisen aihe. MInulla kesti kolme vuotta päästä yli suuresta rakkaudestani ja ajattelin etten koskaan pääse yli. Vaan tässä sitä ollaan, enkä vaihtaisi omaa hyvää oloani enää ikinä. Ja muut menneen asiat ovat myös menneitä. Nyt olen valmis uuteen, rauhallisesti ja ajan kanssa. Olo on niin hyvä, että voisin juosta maailman ääriin. En uskonut että tämä päivä koskaan koittaa. Mutta se koitti! elämä kantaa, siihen uskon. Uskokaa tekin, jotka olette elämän toivottomalla puolella. Antakaa toisten auttaa, tulla lähelle. Kertokaa surulle, niin saatte kanssaeläjiä. Tulkaa näkyväksi, niin teille löytyy myös ymmärrystä.

t. eräs joka on syvästi kiitollinen elämälle. Sanaton.

7

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toinen sanaton

      Aluksi tätä lukiessani, mietin kuka tämän on kirjoittanut. Ei siksi, että sillä olisi merkitystä. Vaan siksi, että olisin voinut tämän kirjoittaa itse sanasta sanaan!!!

      • särkynyt,rikki,poikk

        onneksi olkoon kummallekin! toivotaan että iloa ja hyvää oloa tulisi tännekin joskus! nauttikaa
        valoisemmasta arjesta !


    • elämä ihana -vapaana

      Tiedän tuon tunteen.
      Olen äärimmäisen onnellinen puolestasi!
      Vapaus - ja elämä todella on ihanaa!
      Kumpa vapauden osaisi säilyttää
      - vaikka joskus tulevaisuudessa yhdessä jonkun kanssa
      - mutta vapaana, molemmat.

    • jk

      vai niin

    • jk

      vai niin

    • Pikkukissa

      Hei, Onnea Todella Paljon Sulle! Noin sitä pitää!

    • gggggggggggggggggggg

      olisin onnellinen jos olisin oikeassa paikassa oikeiden ihmisten ympäröimänä.
      olisin myös onnellinen jos en olisi ahne ja tyytyisin siihen mitä minulla on, koska lopulta minulla on moni asia todella hyvin.
      särkynyt sydän vaivannut ehkä lähes koko elämän.
      pienikin ystävällinen ele tekisi hyvää.. niitä ihmisiä ketkä tarjoaisivat pienenkin ystävällisen elee, niitä ei ole lähistöllä..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2681
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      256
      1155
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      91
      1129
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1084
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      940
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      906
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      842
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      809
    Aihe