Osaisko joku selittää mulle?

énergieee

Mulla ei oo aavistustakaan, että minne tää mun kysymys kuuluis kirjoittaa mutta tännee tän nyt laitan.
Mä näen energiaa ihan joka puolella, eli esineissä ja sitten ihan ilmassakin, mutta kaikista voimakkaimpana energian näen ku katon taivaalle. (Oon aina nähnyt, eikä mun tarvitse edes ns. keskittyä katsomaan, vaan oon aina nähny kaiken tällä tavoin) Nyt oon huomannu jonkin aikaa, että jos ihan keskityn katsomaan taivaalle, niin näen, että ilmassa "sinkoilee" edestakaisin sellaisia tosi kirkkaita (ihan ku tähtiä, niin kirkkaita) ja tositosi pieniä jotain juttuja. Ja mä nyt haluaisin tietää että mitä hittoja ne on?
Koitin etsiä vastausta tuolta englannin kielisiltä sivuiltakin mutta mistään ei oikein voinut kysyä...

18

734

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jooniin

      Tavallista kohinaa, jota näkee jokaikinen ihminen. Loppujen lopuksi kuva syntyy aivoissa silmän havaintojen pohjalta. Näkö ei siis ole pelkästään HD-"kameratekniikkaa". Toiset saattavat kokea/nähdä kohinan herkemmin.

      • énergieee

        "tosi kirkkaita (ihan ku tähtiä, niin kirkkaita) ja tositosi pieniä jotain juttuja. Ja mä nyt haluaisin tietää että mitä hittoja ne on?"

        Ei se kohina mua ihmetytä vaan ne kirkkaat jutut...


    • valopilkku....

      minullakin oli sellaisia nuorempana. Energiaa oli a joskus tahtia lenteli silmistan poispain.
      Aivankui
      aaaaivankuin olisinn lentanyt avaruudessa takaperin..

    • jeps.

      Veikkaisin lumisadetta, aika kovasti se sataa. Sais loppua jo!

    • Tuttua...

      Oikein harjoitettu jooga tai qigong pistää tuon näkemisen kontrolliin niin ei häiritse.

    • OmShantiShivaShakti

      Pienenpikkuruisia kirkkaita pisteitä näkyy hyvin mitä kirkkaampaa valoa vasten katselee. Kuin tähdenlentoja mutta kiemurtelevia. Todennäköisemmin ne ovat verisoluja tai vastaavia jotka sinkoilevat näköhermossa. Sisällä voi katsoa loisteputkea vasten parin sentin etäisyydeltä, niin eiköhän tule näkyviin useimmilla. Kirkkaalla talvisäällä auttaa kun tuijottaa muutaman sekunnin hankea tai taivaan sineä.

      Nuohan ovat eri asia kuin tummat varjohöttöset jotka kelluvat silmän pinnalla tai lasiaisnesteessä ja jotka karkaavat kun niitä yrittää katsoa.

      • OmShantiShivaShakti

        Noilla sanoilla löytyy lisäselitystä aiheeseen.


      • énergieee
        OmShantiShivaShakti kirjoitti:

        Noilla sanoilla löytyy lisäselitystä aiheeseen.

        Jep kiitti!


      • MualimanMies
        OmShantiShivaShakti kirjoitti:

        Noilla sanoilla löytyy lisäselitystä aiheeseen.

        Lukasinpa hieman tuota ja jäin miettimään että mitenkäs kun olen hieman tehnyt kokeita näissä normaaleissa tähtien näkemis kokemuksissa niin olen voinut ajatuksella vaikuttamaan niitten liike ratoihin ? Jotenkin en oikein niele tuota selitystä, ainakaa purematta :)


      • MualimanMies
        MualimanMies kirjoitti:

        Lukasinpa hieman tuota ja jäin miettimään että mitenkäs kun olen hieman tehnyt kokeita näissä normaaleissa tähtien näkemis kokemuksissa niin olen voinut ajatuksella vaikuttamaan niitten liike ratoihin ? Jotenkin en oikein niele tuota selitystä, ainakaa purematta :)

        kirjoitteli että pulssia seuraamaalla olisi jonkinlaisen yhteyden nähnyt mutta täytyypä itsekin kokeilla.


    • varjopuoliso

      en tiedä mitä luulet näkeväsi. mutta varpusia ne eivät oletettavasti ole?

    • ghostgirlie

      Näen joskus sellaisia kirkkaita lumessa ja taivaalla yms. Näen myös sitten sellaisen pallon, isomman kun ne kirkkaat ja jos yritän kattoo sitä kauan se rupee liikkumaan nopeesti ja pyörimään mun ympärillä. En yhtään tiiä mitä ne on, eikä varmaan monella muulla oo sellasta "palloa"... :( Oonko mä sekasin?

      • OmShantiShivaShakti

        Todennäköisesti kyseessä on sähköpurkauksia näköhermossa ja joista jää jälkikuva (kirkas pallosalama) leijumaan näkyville. Näyttäisi tulevan suht' sattumanvaraisesti, ainakin mulle.

        Ja niin, voit tietty olla sekaisinkin, en siihen ota kantaa ;)


    • MualimanMies

      Itsekkin näen nuo energia hiukkaset! Varmastikkin samoja hiukkasia mitä ihmiset näkee kun sanotaan "näen tähtiä". mutta tässä normaali kokemuksessa ne havaitaan hyvin lähellä näkökenttää. Taivaalle katsellessa se on melkoinen valoshow kun vähän kehtaa pysähtyä ja keskittyä.
      Olen myös näissä "normaali" tähti näkemyksissä tehnyt pieniä kokeita niin että olen opetellut pitkittämään niitten näkemistä siten että et keskitä katsetta mihinkään. Ne reagoivat ajatuksiin kokeileppas joskus.
      Jonkun verran olen ihmisiltä' kysellyt tuosta ja hyvin saman kaltaiset ovat olleet vastaukset että jotain energia hiukkasia ne todellakin ovat kuten oma intuiitio heti sen oivaltikin.

    • lifeofenergy-

      heips, näen itsekin näitä ja se on energiaa, praanaa, siitä mistä kaikki tämä rakentuu. Kyky nähdä enrgia ympärillämme on vain kadonnut nykyihmisiltä, mutta näyttäisi sen olevan palautumassa takaisin.

    • No Energy..

      Ihan normaali silmän näköhäiriö. Kaikki ihmiset näkevät näitä kirkkaita tähtiä, jotka sinkoilevat keskeltä ulospäin näkökentässä. Minä kysäsin niistä käydessäni silmälääkärillä...

      • Ilmassa kieppuvat valopallot ovat meikälle koettua kauraa. Niistä tiedän satavarmasti, että nyt on paha tulehduskipu päällä.
        En päässyt lääkäriin paikasta 50km sydänmaalta korpeen päin. Vahvoilla kuumetta alentavilla lääkkeillä tauti pysyi muutaman tunnin pois.

        Tässä tapauksessa kysymys oli keuhkoputken tulehduksesta johtuneesta tilasta. Myöhemmin antibioottikuuri passitti tuhehduksen mäkeen.


    • HuuhaahanSeonnut <3

      Hei!

      Luulin vuosia, että olen jotenkin erityinen, koska näin niitä ihania valopilkkuja katsoessa valoon tai taivaalle yleensä.

      Hain kouluun ja siellä katsottiin mikroskoopilla erilaisia soluja yms. Kävi sitten hassu juttu. Oli eräs vesiliuos, puhdas sellainen ja halusin nähdä, onko puhtaassa vedessä jotain. Yllätykseksi huomasin, että näin siinä puhtaassa vedessä mikroskoopilla niitä samaisia tanssivia valopilkkuja. Tajusin, että kyse on joistakin pieneliöistä, soluista tai vastaavaa. En kokenut enää itseäni niin ihmeelliseksi sen kokemuksen jälkeen. ;) Toki se ihmetyttää miten näen paljaalla silmällä niitä. Tajusin myös, että näen niitä enemmän, kun olen väsynyt tai kipee. Kaikelle löytyy looginen selitys. Looginen - se on taas jokaisen oma määritelmä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2045
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1533
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe