Olen katsellut että monessa liikkeessä työajat on 7:00-19:00 tai 9:00-18:00 ja viikonloppuisinkin 10:00-14:00 tai 10-16:00. Työskentelevätkö he silti pienellä pohjapalkalla voi tuleeko esim. viikonloppu töistä jotain lisiä. Vai onko sielläkin nykyään vuorotyö?. Vai onko tosiaan niin, että tuloksen teosta ainoastaan maksetaan palkkaa ja sitten ollaan vaikka yötä myöten siellä lasitalossa ja elellään pienellä pohjapalkalla.
Automyyjän työajat
5
2534
Vastaukset
- J. O. B. Bari
Pohjapalkka usein pieni ja tuloksesta maksetaan. Niin myynnissä pitääkin. Useat tekevät töitä viikonloppuna koska väkeä on silloin monta kertaa enemmän liikkeellä. Mielestäni autokauppa on palvelukulttuuriltaan montaa alaa jäljessä joten uskon että aktiivisuudella niin liikkeeseen tulevia kuin puhelimitse yhteyttä ottavia kohtaan saa jo tulosta aikaan kun varoo
- ennakkoasenteita: on tietävinään ulkonäöstä kuka ostaa ja kuka ei.
- passiivisuutta: tarjouspyynnön saapuessa sähköpostiin / asiakkaan liikkeeseen / puhelimen soidessa aletaan heti aktiivisesti tekemään kauppaa
- välinpitämättömyyttä: kiinnostu oikeasti siitä mistä asiakas on kiinnostunut ja tarjoa ratkaisua vain niihin. Kun myyjä kiinnostuu, huomioi ja uskaltaa ehdottaa vaihtoehtoja/kauppaa niin asiakas usein ostaa kalliimmankin auton kuin oli ajatellut
Useasti olen kollegoilla vain nähnyt nousevan k"sen päähän eikä viitsitä tehdä töitä vaikka asiakas kuin tyrkyttäisi rahojaan. Minulle on jo 10 vuotta kelvannut raha, tuli se sitten aluksi puhelimitse / sähköpostiyhteytenä / liikkeeseen.
Asenne ratkaisee tässäkin hommassa.- sfskaäölf5afksdfk'sf
Asiakkaana antaisin pikku vinkin; panosta meihin autoileviin naisiin. Monilla on rahaa ostaa, mutta äänestävät jaloillaan kun ei liikkeestä saa kunnollista palvelua (eikä aina rehellistäkään).
- myy-
Miksi pohjapalkkaa maksettaisiin. Ei liikkeelle rahaa tule jos et mitään myy.
- _Toledo
Koska myyjä on tullut paikalle esimiehen vaatimuksesta!?
- riippuu vähän
itse myyn autoja yritysasiakkaille.
Pääsääntöisesti työskentelen 9-17, kerran kuukaudessa "väijyvuoro".
Toki teen kaupat jos kuluttuja kävelee sisään mutta ei muuten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823616
- 302993
- 612985
- 92896
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562343- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351659