Häpeän, että tein jotain mitä en ole koskaan aiemmin tehnyt. Tartuin oikeasti pulloon en ajatellut sitä. Sydänsurujeni vuoksi olin muka oikeutettu. Heikko olen siis minäkin. Ei ole mitään millä puolustelisin tekoani. Voin vain ottaa opikseni. Häpeän syvästi. Enkä halua lähteä enää koskaan sille tielle.
On suruja ollut ennenkin, mutta ei mitään tälläistä...rakastan.
Häpeän itseäni ja
2
581
Vastaukset
- .....
Heikkouksia on meillä itsekullakin.. Minulla ei tosin tuollaista kun en käytä alkoholia juurikaan. Mut heikkous esim. suklaaseen, sen olen todennut. Onnekseni en liho kovin herkästi joten ei taida haitata sekään..
Mietin vain et toivottavasti et kuitenkaan minun takia sure. Ajattelin vain et kun tuo viestisi on kirjoitettu samana päivänä kun minäkin päätin et jätän nämä palstat kokonaan. No, eihän se niin helppoa ole..
Jos olet hän niin minäkin taidan rakastaa sinua..
Ps. Ehkä olis parempi jutella sen kaipaamasi henkilön kanssa.. Luulen et se auttaa paremmin.- .....
Ei viesti viesti edes koskea minua.. Joten unohda koko juttu. Ei hän ole vastaillut yleensäkään minulle täällä mitään. Samoin kuin ei tekstviesteihinikään monestikaan. Joten antaa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831599- 111487
Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731415Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2341385Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311301Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341040- 91981
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973