Minulta löytyy tällaiset kamerat ja netin kautta en oikein saanut arvoa selville. Paljonkohan näillä kameroilla saattaisi olla suunnilleen arvoa? Kaikki kamerat ovat melkein täydellisessä kunnossa ja kotelot löytyvät muille kameroille paitsi Zenit-E:lle, jonka kotelon toinen puoli lensi 20 vuotta sitten koskeen.
Meopta Flexaret Automat VII, Made in Czechoslovakia
Ilford Sportsmaster, alapuolella lukee Prontor-Lux Made in Western Germany
Zenit-E, Made in USSR, jossa kiinni Helios-44.
Toivottavasti joku osaa auttaa.
Arvo pitäisi saada selville
2
651
Vastaukset
- Herra Kameramies
Unohtui vielä kertoa että minulta löytyy myös täydellisessä kunnossa oleva laite, jolla kuvat voi tehdä itse, joka on vanhempi kuin mikään muu näistä kameroista. Nimeä en nyt muista, mutta jos apua täältä saan niin etsin laitteen, katson nimen ja laitan tähän aiheeseen. Kuvat tehdään siis tuolla laitteella pimeässä ja muistaakseni ne valotetaan. En tarkalleen muista mitä kaikkea sen kuvan tekemisessä piti ottaa huomioon, mutta kuitenkin erittäin vanha laite on kyseessä.
- Marmelaid
Hinta-arvion saat Kamera-apu Oy:sta tai Kamerahuolto Mustonen & Laineelta, arvio maksaa jonkin verran. Todennäköisesti arvo ei ole kovin suuri, pimiötarvikkeita on lahjoitettu ilmaiseksi kamerakerhoihin tms.
Kokeile vaikka huuto nettiä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921393Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841360Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761155- 891096
- 82941
- 79929
- 36889
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66855Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61825Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5821