Milloin Matti vetää Susannaa turpaan?

Skeeptikko

Vedonlyöntejä otetaan vastaan.

Jonain maanataiaamuna odottaa Iltapäivälehdissä iso lööppi: MATTI......

Vappuun mennessä? 1:1 veto milloin vaan.

8

633

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nytti makänen

ainakin tällä hetkellä tuo pariskunta näyttää hehkuvan yhteistä onnea,katsoin tänään Maikkarilta Korkojen Kera-ohjelman.

• Pahkapää

Ainakin Matin entiset naisystävät ovat saaneet tuta On-Off-Matin varsinkin sitä Off-puolta. Nyrkit tai leipäveitset alkaa silloin heilumaan. Johan tuo nyt olis Matinkin aika miehistyä...eikun tsemppiä vaan Matille ja Susannalle !!!

• lykkyä tykö

että mies on tullut aikuiseksi. Tiedän monia joista on tullut uusi mies, kun on oikea vaimo/tyttöystävä tullut rinnalle. Ja vielä kaupan päälle hyvännäköinen kihlattu Matilla. Kaikkea hyvää pariskunnalle:)

• ei viinalle
        lykkyä tykö kirjoitti:

että mies on tullut aikuiseksi. Tiedän monia joista on tullut uusi mies, kun on oikea vaimo/tyttöystävä tullut rinnalle. Ja vielä kaupan päälle hyvännäköinen kihlattu Matilla. Kaikkea hyvää pariskunnalle:)

Otsikossa kaikki!

• myöhemmin-
        ei viinalle kirjoitti:

Otsikossa kaikki!

kakka tapahtuu- ei paatunut prheväkivallan tekijä yksinkertasesti mahda sille mitään. kännissä tai kankkuses vähän kilahtaa ja se oli siinä. toivotaan vaan että s selviää mustalla silmällä ettei tuu jotain j björkvistejä... mutta onnea vaan, niin kauan kuin se kestää. ja toivottavasti kestää.

• aikasa kutakin,.,.-
        myöhemmin- kirjoitti:

kakka tapahtuu- ei paatunut prheväkivallan tekijä yksinkertasesti mahda sille mitään. kännissä tai kankkuses vähän kilahtaa ja se oli siinä. toivotaan vaan että s selviää mustalla silmällä ettei tuu jotain j björkvistejä... mutta onnea vaan, niin kauan kuin se kestää. ja toivottavasti kestää.

sano pässi,kun päätä leikatiin.

• huti lus ko
        aikasa kutakin,.,.- kirjoitti:

sano pässi,kun päätä leikatiin.

Ylöjärvelle ! Sano mun sanoneen.... Susanna ei tule turpaansa saamaan jos pysyvät kännäämisestä erossa. Ei Matti paha ole, jotkut kalkkunat osaavat vain ärsyttää...manipuloida taitavasti !

• Uinuva hevonen
        huti lus ko kirjoitti:

Ylöjärvelle ! Sano mun sanoneen.... Susanna ei tule turpaansa saamaan jos pysyvät kännäämisestä erossa. Ei Matti paha ole, jotkut kalkkunat osaavat vain ärsyttää...manipuloida taitavasti !

Vaikka kuinka ärsyttäisi niin lyödä ei saa. Mihin se olisi muuttunut? viinaa kun vetäsee lärviinsä niin varmasti rytisee

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko Pajari gerontofiili?

Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro
      Maailman menoa
      21
      4214
    2. Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa

Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on
      Maailman menoa
      313
      2727
    3. Ei sydäntään voi pettää loputtomiin

Vielä me toisemme löydetään.
      Ikävä
      126
      1610
    4. Sofia & Stefan

Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1605
    5. Kiitos että olet

Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu
      Ikävä
      65
      1552
    6. Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN

Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t
      Maailman menoa
      266
      1117
    7. Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.

Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i
      Sinkut
      108
      797
    8. Voi kun uskaltasin

Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata
      Ikävä
      79
      737
    9. Mitähän tässä kävikään

Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?
      Ikävä
      94
      724
    10. Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta

Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis
      Ikävä
      70
      667
    Aihe