Vedonlyöntejä otetaan vastaan.
Jonain maanataiaamuna odottaa Iltapäivälehdissä iso lööppi: MATTI......
Vappuun mennessä? 1:1 veto milloin vaan.
Milloin Matti vetää Susannaa turpaan?
8
670
Vastaukset
- nytti makänen
ainakin tällä hetkellä tuo pariskunta näyttää hehkuvan yhteistä onnea,katsoin tänään Maikkarilta Korkojen Kera-ohjelman.
- Pahkapää
Ainakin Matin entiset naisystävät ovat saaneet tuta On-Off-Matin varsinkin sitä Off-puolta. Nyrkit tai leipäveitset alkaa silloin heilumaan. Johan tuo nyt olis Matinkin aika miehistyä...eikun tsemppiä vaan Matille ja Susannalle !!!
- lykkyä tykö
että mies on tullut aikuiseksi. Tiedän monia joista on tullut uusi mies, kun on oikea vaimo/tyttöystävä tullut rinnalle. Ja vielä kaupan päälle hyvännäköinen kihlattu Matilla. Kaikkea hyvää pariskunnalle:)
- ei viinalle
lykkyä tykö kirjoitti:
että mies on tullut aikuiseksi. Tiedän monia joista on tullut uusi mies, kun on oikea vaimo/tyttöystävä tullut rinnalle. Ja vielä kaupan päälle hyvännäköinen kihlattu Matilla. Kaikkea hyvää pariskunnalle:)
Otsikossa kaikki!
- myöhemmin-
ei viinalle kirjoitti:
Otsikossa kaikki!
kakka tapahtuu- ei paatunut prheväkivallan tekijä yksinkertasesti mahda sille mitään. kännissä tai kankkuses vähän kilahtaa ja se oli siinä. toivotaan vaan että s selviää mustalla silmällä ettei tuu jotain j björkvistejä... mutta onnea vaan, niin kauan kuin se kestää. ja toivottavasti kestää.
- aikasa kutakin,.,.-
myöhemmin- kirjoitti:
kakka tapahtuu- ei paatunut prheväkivallan tekijä yksinkertasesti mahda sille mitään. kännissä tai kankkuses vähän kilahtaa ja se oli siinä. toivotaan vaan että s selviää mustalla silmällä ettei tuu jotain j björkvistejä... mutta onnea vaan, niin kauan kuin se kestää. ja toivottavasti kestää.
sano pässi,kun päätä leikatiin.
- huti lus ko
aikasa kutakin,.,.- kirjoitti:
sano pässi,kun päätä leikatiin.
Ylöjärvelle ! Sano mun sanoneen.... Susanna ei tule turpaansa saamaan jos pysyvät kännäämisestä erossa. Ei Matti paha ole, jotkut kalkkunat osaavat vain ärsyttää...manipuloida taitavasti !
- Uinuva hevonen
huti lus ko kirjoitti:
Ylöjärvelle ! Sano mun sanoneen.... Susanna ei tule turpaansa saamaan jos pysyvät kännäämisestä erossa. Ei Matti paha ole, jotkut kalkkunat osaavat vain ärsyttää...manipuloida taitavasti !
Vaikka kuinka ärsyttäisi niin lyödä ei saa. Mihin se olisi muuttunut? viinaa kun vetäsee lärviinsä niin varmasti rytisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569