Kenellekköhän tulee Suomen ensimmäinen? Salonoja, Wahlroos Jr vai joku muu=
http://kaasujalka.blogspot.com/2011/01/ferrari-ff-ferrari-four.html
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/nelivetoinen-ferrari-ff
Ferrari FF, kenelle Suomen ensimmäinen?
11
1167
Vastaukset
- harri kka
jotain pokeriammattilaista veikkasin, vai häviskö se Sahamies jo viime vuoden tulonsa.
- kyläkauppa se kannat
Tuuriin menee on mun veikkaus
- verrariverraton
kyläkauppa se kannat kirjoitti:
Tuuriin menee on mun veikkaus
tuli isä osti!!!!
- bensarahat
verrariverraton kirjoitti:
tuli isä osti!!!!
toivottavasti sait bensarahaan mukaan tukun.
- aivan sama
ei ole kateellinen, eihän??
- kivapeli
jos syntyisin uudelleen venäläisenä uusrikkaana tilaisin heti tollasen
- ...voissa paistais.
kivapeli kirjoitti:
jos syntyisin uudelleen venäläisenä uusrikkaana tilaisin heti tollasen
Jos minä syntyisin uudelleen venäläisenä niin hirttäisin itseni häpeästä olisin kuinka rikas hyvänsä.
- Seppohanse
Salattujen elämien Seppo Taalasmaa on tilannut itselleen ferrari ff:n ja tämä on muuten fakta
- samapa hällä
Ruma on. Ei mitään Ferrarin sulavuutta ja tehon uhkuvuutta, ihan kuin joku kuvamanipulaatiolla venytetty Toyota Starlet. Pohjanoteeraus kertakaikkiaan. Olisivat tehneet vaikka oikean farkun tai turhakemaasturin niin kauppa olisi käynyt erikoisuuttaan ainakin rosmokansan piirissä.
- jos sais
Olispa eihkä täydellinen peli kun tuohon häntäpäähän laittais asuntovaunun. Menis virtaukset kohilleen.
Rikkaan poikamihenunelma. Ferrari ja koukussa iso eliittiluokan asuntovaunu. Kylläpä riitautuneitten tavallisten caravaanareitten eukot olisivat tyrkyllä. Pimpsilooraa piisaisi tuolla yhdistelmällä.
Möisköhän kaikki mehtämaat ja ostais rahoilla moisen. Ei nuo marjastajatkaan ihan helpolla puhumisella anna.
Pimsiloora tuntuu olevan hinnoissaan mutta järkimies ei kaikesta maksa. kansalaiset elkää huolehtiko ei semmosta tulla näkemään ikinä suomenkilvissä vaikka ratintakana olisi vaikka mikä rantaruotsalainen.. sen verran valtio pitää verotuksesta huolta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833