Kenellekköhän tulee Suomen ensimmäinen? Salonoja, Wahlroos Jr vai joku muu=
http://kaasujalka.blogspot.com/2011/01/ferrari-ff-ferrari-four.html
http://tekniikanmaailma.fi/uutiset/nelivetoinen-ferrari-ff
Ferrari FF, kenelle Suomen ensimmäinen?
11
1274
Vastaukset
- harri kka
jotain pokeriammattilaista veikkasin, vai häviskö se Sahamies jo viime vuoden tulonsa.
- kyläkauppa se kannat
Tuuriin menee on mun veikkaus
- verrariverraton
kyläkauppa se kannat kirjoitti:
Tuuriin menee on mun veikkaus
tuli isä osti!!!!
- bensarahat
verrariverraton kirjoitti:
tuli isä osti!!!!
toivottavasti sait bensarahaan mukaan tukun.
- aivan sama
ei ole kateellinen, eihän??
- kivapeli
jos syntyisin uudelleen venäläisenä uusrikkaana tilaisin heti tollasen
- ...voissa paistais.
kivapeli kirjoitti:
jos syntyisin uudelleen venäläisenä uusrikkaana tilaisin heti tollasen
Jos minä syntyisin uudelleen venäläisenä niin hirttäisin itseni häpeästä olisin kuinka rikas hyvänsä.
- Seppohanse
Salattujen elämien Seppo Taalasmaa on tilannut itselleen ferrari ff:n ja tämä on muuten fakta
- samapa hällä
Ruma on. Ei mitään Ferrarin sulavuutta ja tehon uhkuvuutta, ihan kuin joku kuvamanipulaatiolla venytetty Toyota Starlet. Pohjanoteeraus kertakaikkiaan. Olisivat tehneet vaikka oikean farkun tai turhakemaasturin niin kauppa olisi käynyt erikoisuuttaan ainakin rosmokansan piirissä.
- jos sais
Olispa eihkä täydellinen peli kun tuohon häntäpäähän laittais asuntovaunun. Menis virtaukset kohilleen.
Rikkaan poikamihenunelma. Ferrari ja koukussa iso eliittiluokan asuntovaunu. Kylläpä riitautuneitten tavallisten caravaanareitten eukot olisivat tyrkyllä. Pimpsilooraa piisaisi tuolla yhdistelmällä.
Möisköhän kaikki mehtämaat ja ostais rahoilla moisen. Ei nuo marjastajatkaan ihan helpolla puhumisella anna.
Pimsiloora tuntuu olevan hinnoissaan mutta järkimies ei kaikesta maksa. kansalaiset elkää huolehtiko ei semmosta tulla näkemään ikinä suomenkilvissä vaikka ratintakana olisi vaikka mikä rantaruotsalainen.. sen verran valtio pitää verotuksesta huolta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986138KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495607Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522649Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042066Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1241717
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191613Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731187
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään33998