Ferrari FF, kenelle Suomen ensimmäinen?

veronmaksajamaksaa

11

1073

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harri kka

      jotain pokeriammattilaista veikkasin, vai häviskö se Sahamies jo viime vuoden tulonsa.

      • kyläkauppa se kannat

        Tuuriin menee on mun veikkaus


      • verrariverraton
        kyläkauppa se kannat kirjoitti:

        Tuuriin menee on mun veikkaus

        tuli isä osti!!!!


      • bensarahat
        verrariverraton kirjoitti:

        tuli isä osti!!!!

        toivottavasti sait bensarahaan mukaan tukun.


    • aivan sama

      ei ole kateellinen, eihän??

      • kivapeli

        jos syntyisin uudelleen venäläisenä uusrikkaana tilaisin heti tollasen


      • ...voissa paistais.
        kivapeli kirjoitti:

        jos syntyisin uudelleen venäläisenä uusrikkaana tilaisin heti tollasen

        Jos minä syntyisin uudelleen venäläisenä niin hirttäisin itseni häpeästä olisin kuinka rikas hyvänsä.


    • Seppohanse

      Salattujen elämien Seppo Taalasmaa on tilannut itselleen ferrari ff:n ja tämä on muuten fakta

    • samapa hällä

      Ruma on. Ei mitään Ferrarin sulavuutta ja tehon uhkuvuutta, ihan kuin joku kuvamanipulaatiolla venytetty Toyota Starlet. Pohjanoteeraus kertakaikkiaan. Olisivat tehneet vaikka oikean farkun tai turhakemaasturin niin kauppa olisi käynyt erikoisuuttaan ainakin rosmokansan piirissä.

    • jos sais

      Olispa eihkä täydellinen peli kun tuohon häntäpäähän laittais asuntovaunun. Menis virtaukset kohilleen.
      Rikkaan poikamihenunelma. Ferrari ja koukussa iso eliittiluokan asuntovaunu. Kylläpä riitautuneitten tavallisten caravaanareitten eukot olisivat tyrkyllä. Pimpsilooraa piisaisi tuolla yhdistelmällä.
      Möisköhän kaikki mehtämaat ja ostais rahoilla moisen. Ei nuo marjastajatkaan ihan helpolla puhumisella anna.
      Pimsiloora tuntuu olevan hinnoissaan mutta järkimies ei kaikesta maksa.

    • kansalaiset elkää huolehtiko ei semmosta tulla näkemään ikinä suomenkilvissä vaikka ratintakana olisi vaikka mikä rantaruotsalainen.. sen verran valtio pitää verotuksesta huolta..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe