Red Dead Redemption vs gta iv

khkjh

Eli kumpi kannattas ostaa RDR vai gta iv complete collection. En ole varma, koska tuntuu tylsältä länkkäri idea, jossa ratsastetaan hevosella tylsää preeriaa, jossa on muutama talo. Collection collectiossa taas on 3 peliä, eli tekemistä riittää, mutta iv alkaa olemaan jo niin vanha, mutta toisaalta RDR:n hinta tulee luultavasti laskemaan. Eli kumpi?

9

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .-...

Jos ei länkkärit kiinnosta, niin ei todellakaan kannata Red Deadia ostaa. GTA IV:ssä, varsinkin tuossa complete editionissa riittää tekemistä ja se on monipuolisempi.

• norppamus

Itseltäni löytyy molemmat pelit, ja minun kohdallani Redi voittaa. Tämä johtuu kuitenkin siitä, että itse rakastan länkkäripelejä ja minusta se peli tarjoaa paljon enemmän kaikkea uutta kuin GTA (ovathan ne kaikki ihan "samanlaisia").

Huomautan muuten, että Redissä on huomattavasti enemmän tekemistä kuin vain "pelkkää preediaa ja pari taloa". Esim. itse pidän myös metsästyspeleistä ja tuossa voi sitäkin harjoittaa, jos haluaa : ) Aarteita voi metsästää nje.

GTA on tietysti paljon tuhdimpaa tavaraa. Itsellä sen läpipeluu kesti ainakin huomattavasti kauemmin ja vielä olisi paljon tutkittavaa, mutta itse kyllästyin siihen, koska se on sitä "samaa vanhaa".
      Ja omasta mielestäni GTA 4 lisäosat olivat täyttä *****. Itse en saanut kummassakaan minkäänlaista otetta juoneen, sen sijaan GTA 4:n juoni on mielestäni kaikkein paras, mitä GTA -peleistä löytyy : )

Jos kuitenkaan länkkäri ei kiinnosta, niin turha sinun on sellaista peliä sitten ostaa. GTA:n ainakin saa halvalla nykyään.

• jhfjhj

Ehkä pitäisi ostaa ensin iv ja sitten red dead. Minkäslaiset nettipelit niissä on? Oon kuullu, että red deadin nettipeli on tosi hyvä, mutta minkälainen on iv:n? Kiitti kommentista norppamus ;)

• Hauskala34
        jhfjhj kirjoitti:

Ehkä pitäisi ostaa ensin iv ja sitten red dead. Minkäslaiset nettipelit niissä on? Oon kuullu, että red deadin nettipeli on tosi hyvä, mutta minkälainen on iv:n? Kiitti kommentista norppamus ;)

Moikka vaan! Minä omistan tämän Gta iv:n ja voin sanoa et se nettipeli on kyl iha hauska mutta aitous on kaukana. Kun ajat jonkun nettipelaajan päältä se lähte lentelemään maata pitkin ja sekoilee sit jos sul on huono netti se pätkii iha hirveesti ja ku katot jonku nettipelaajan autoo mitä se ajaa nii se liikkuuu niinku pätkinä. en tykkää yhtään iv:n nettipelistä! Muute iha ok peli!

• p
        Hauskala34 kirjoitti:

Moikka vaan! Minä omistan tämän Gta iv:n ja voin sanoa et se nettipeli on kyl iha hauska mutta aitous on kaukana. Kun ajat jonkun nettipelaajan päältä se lähte lentelemään maata pitkin ja sekoilee sit jos sul on huono netti se pätkii iha hirveesti ja ku katot jonku nettipelaajan autoo mitä se ajaa nii se liikkuuu niinku pätkinä. en tykkää yhtään iv:n nettipelistä! Muute iha ok peli!

sun netti on vaan niin per...... että se pätkii.

• p
        jhfjhj kirjoitti:

mun mielestä red deadissa on parempi netti.se ei pätki ja siellä on enemmän pelaajia kuin iv.mut iv nettipeli on hauskempi.äläkä pelaagay tonia netissä se on ihan #&%!? vaikka siinä on paremmat aseet ku ivs

• n

n

• p

aina sama laulu!

• RDR or GTA IV

Siis IV:tä EI IKINÄ kannata ostaa nettipelin takia!! Voin kertoa pitkästä kokemuksesta, että Runescapekin on 1000 kertaa parempi!! Mutta olen kyllä huomannut, että IV:stä rupee tekeminen loppumaan. RDR on erittäin hauska, kun siinä voi mennä pikiä preerijoita, etsiä aarteita,metsästää tai vaikka estää rikoksia! Tai toteuttaa itse ryöstön! Sitten minustta on hauskaa, kun ratsastan hevosella jossakin kaukana korvessa ja keskellä ei mitään tulee vastaan kulkureita, joilla on leiri siinä:) RDR:än alue missä voi liikkua on NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN iso, että sitä ei opi ulkoa koskaan ja se on aina hauska mennä eri paikkoihin, kun aina löytyy uusia alueita!! Mutta jos ei länkkärit kiinnosta, niin en suosittele. Itse pidän kaikista peleistä ja esim: airsoft aseista, mitkä ovat vanhanaikaisia ja kömpelöitä:) Siksi pidän kaikista tämmösistä peleistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      347
      2969
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      301
      1463
    3. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      84
      1292
    4. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      108
      1291
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1275
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1225
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      48
      1135
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1037
    9. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      24
      931
    10. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      33
      837
    Aihe