Rohkeata??????

Milloin kukakin on lehtien sivuilla muka rohkeissa kuvissa, kuumissa kuvissa.
Joskus menen katsomaan ja yllätyn, ne saattavat olla mielestäni kauniita kuvia, kauniista ihmisistä.
Taas petyin kun menin tirkistelemään iltalehden netti tv:tä. Kuumaa esitystä, missähän tässäkin se kuumuus näkyy??
Tälläistä pohdiskelin tänä iltana.
Onko kuumaa teistä?

http://www.iltalehti.fi/nettitv/?30289855

16

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aloituksen kiihottamisesta.
      Mutta olen ylpeä siitä että joku niitä lukee ja saa Ahaa! elämyksiä.
      Eikä minua haittaa vaikka joku häpeääkin.
      H.

      • Kuule se kello saa kulkea mun puolesta vaikka paljon lujempaa kun nyt kulkee, siis nopeampaa.
        Ja sinä saat tehdä ihan rauhassa vaikka miljoona alotusta, ei se mua haittaa.


      • Hoo on ......

        Hoo sit teki taas aloituksen ja luulee ettei häntä kukaan tunnista. Sit viel itse aloitukseen vastaa.


      • Hoo on ...... kirjoitti:

        Hoo sit teki taas aloituksen ja luulee ettei häntä kukaan tunnista. Sit viel itse aloitukseen vastaa.

        Jos tätä aloitusta tarkoitat niin ei ole H:n alotus.
        H:lla kyllä on alotus äsken tehty.


      • tulisilla kirjoitti:

        Jos tätä aloitusta tarkoitat niin ei ole H:n alotus.
        H:lla kyllä on alotus äsken tehty.

        poikkeavan fiksulta, älä innostu, vasta poikkeavan.
        :)
        H.


      • :DDDDDDDDDDD
        hunksz kirjoitti:

        poikkeavan fiksulta, älä innostu, vasta poikkeavan.
        :)
        H.

        Mister Hoo....pieniähän ne on ilonpisarat sinullakin, happamia sanoi kettukin pihlajanmarjoista!


      • :DDDDDDDDDDD kirjoitti:

        Mister Hoo....pieniähän ne on ilonpisarat sinullakin, happamia sanoi kettukin pihlajanmarjoista!

        Happamasti täällä tuhahtelen.
        H.


    • Pirre*

      enempi surkuhupaista :)

      • Samaa mieltä.
        Usein ajattelen pidetäänkö ihmisiä aivottomina.
        Olen päättänytkin etten enää kurki mitään mikä lupaa jotain suurta, kuumaa tai rohkeaa :))


    • lejanna

      Hytkyviä, korsisuisia räsynukkeja.

      Kuumaa? Hikiseltä näytti, mikä lie pömilä oli esiintymispaikka.

      • Tuli myös itselle mieleen että tytöillä on varmaan todella kuuma, jos se sitten tarkoittikin sitä.
        Luulin ihan muuta :))


      • siihen tarkoitukseen on älykkyys.
        H.


      • lejanna
        hunksz kirjoitti:

        siihen tarkoitukseen on älykkyys.
        H.

        aivot ovat ihmisen sexikkäin elin.
        Älykkyys virtaa kuin vuolas puro, ei tule luo puristamalla, mistään.

        Älykäs avaaja tietää kyllä, millä avaimilla päästään sisään.


      • lejanna kirjoitti:

        aivot ovat ihmisen sexikkäin elin.
        Älykkyys virtaa kuin vuolas puro, ei tule luo puristamalla, mistään.

        Älykäs avaaja tietää kyllä, millä avaimilla päästään sisään.

        Mutta joidenkin aloittajien, oletettu päänsisältö, saa nauramaan.
        Jopa se, mikä tulee näppäimistöstä ulos.

        H.


      • ???*
        hunksz kirjoitti:

        Mutta joidenkin aloittajien, oletettu päänsisältö, saa nauramaan.
        Jopa se, mikä tulee näppäimistöstä ulos.

        H.

        Mitenkäs sinä suhtaudut siihen kun sinun aloituksesi saavat vain ihmettelemään mitä sinulle on tapahtunut?
        Mitä yrität esittää kun mikään normius ei sinulle riitä? Oletko niin yläpuolella muiden tälläpalstalla itseäsi pitävänä ettei mikään toinen aloitus saa olla rauhassa ilkeältä nälvinnältä?
        Eikö niitä ole nörttien ja viisaiden kirjoituskerhojakin olemassa, kun tuntuu ettei tämä 60 plus anna sinulle iloa?
        Et kertakaikkiaan voi puuttua jokaiseen aloituksiin happamana, vallankin useat heistä eivät sinun aloituksiisi halua osallistua!


      • ???* kirjoitti:

        Mitenkäs sinä suhtaudut siihen kun sinun aloituksesi saavat vain ihmettelemään mitä sinulle on tapahtunut?
        Mitä yrität esittää kun mikään normius ei sinulle riitä? Oletko niin yläpuolella muiden tälläpalstalla itseäsi pitävänä ettei mikään toinen aloitus saa olla rauhassa ilkeältä nälvinnältä?
        Eikö niitä ole nörttien ja viisaiden kirjoituskerhojakin olemassa, kun tuntuu ettei tämä 60 plus anna sinulle iloa?
        Et kertakaikkiaan voi puuttua jokaiseen aloituksiin happamana, vallankin useat heistä eivät sinun aloituksiisi halua osallistua!

        Noh, OK.

        Pitäisin epäonnistumisena sitä että kirjoitukseni eivät panisi miettimään.
        Minä en ole ainoa hyvä kirjoittaja täälläkään. Mutta paljon on kirjoituksia jotka saavat minut kiehahtamaan, ei vihasta vaan..noh..vaikka ihmetyksestä.

        Ihmisenä kukaan ei voi olla toista ylempänä, mutta silleen voi ajatella, aikasti monet niin tekevätkin.
        Tunnustan kyllä että taidan olla heistä paras.

        Toistan, taas kerran että mielenkiintoinen keskustelu/väittely ei synny hymistelemällä ja myötäilemällä siihen tarvitaan toimivia munia tai sarjoja.

        Meitä kuuskymppisiä, ajattelevia nörttejä, on aikasti vähän. Useimmat ovat joutuneet ammatissaan ajattelemaan niin paljon että nykyään onkivat vain, laiturilla.

        Kyllä minä saan sotkeutua kaikenlaisiin keskusteluihin, tämä on aikuistenmakuun, 60 porukkaan liittyvä keskustelupalsta.
        Minä olen jo 61. Minun vikani ei ole se että olen erilainen nuori, eikä muiden vika ole se että he ovat toisenlaisia.
        H.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      277
      3507
    2. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      73
      2240
    3. No nainen...

      Mitkä on fiilikset nykyään?
      Ikävä
      114
      1570
    4. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      77
      1438
    5. Skuuttikakarat itse syypäitä onnettomuuteen - Yle syytti autolijaa

      Tulokulma uutisissa oli se että – vaikkakin peitellysti – autoilija olisi ollut jotenkin yksin syypää tapahtuneeseen onn
      Maailman menoa
      309
      1355
    6. ABC Kuinka monta samaa kirjainta yhteensä

      ..yhteensä teillä on etu ja sukunimissänne? Uskallatko laittaa ne kirjaimet? Hyvä aika tunnistaa ja tavata se oma kaiva
      Ikävä
      99
      1279
    7. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      361
      1260
    8. Mitä asiaa tai ominaisuutta kaipaat eniten

      Ikäväsi kohteessa?
      Ikävä
      62
      1223
    9. Mitä et sietäisi kumppaniltasi

      Onko jokin asia tai asioita joista et haluaisi joustaa tai riita tulee eli haluat tehdä sen itse tai omia
      Sinkut
      77
      1184
    10. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      84
      1080
    Aihe