missä on 50€ tytöt?

654422899

löytyykö suomesta vai pitääkö lähteä ulkomaille.

17

4723

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Maaimanmatkaaja

      Afrikkaan ja sielläkin mantereen keskiosiin.

    • zzzttop

      Pässinpäät haluavat vain nuoria ja maksavat itsensä kipeiksi minkälaisille nirppanokille tahansa. Itselläni on neljä vakipanoa tuossa hintaluokassa. Ikääntyneempiä, mutta hyvännäköisiä ja ehdottoman taitavia, myös sosiaalisesti päteviä, joiden luona jopa viihtyy hetken panoa enemmän. Yhteystietoja en tietenkään voi tässä valitettavasti antaa.

      • Sergei Turakainen

        Niin, et tietenkään voi antaa. Minulla tuossa hintaluokassa oleva ikääntyneempi vakipano vaihtoi paikkakuntaa ja nyt saan maksaa itseni kipeäksi. Toista en ole löytänyt tilalle.


      • romusta ei

        Vanhat ämmät antaa viidelläkympillä, mut antaa ne ilmaseksikin, joten miksi maksaa niille mitään?

        Nuorelle ei taas kehtaa maksaa alle satkua.


    • Tallinna ja Viipuri...Mutta muista tautivaarat:)
      Kilpailua ei voi rajoittaa-olettekos samaa mieltä viranomaisten kanssa -suom.ammattilaiset?:)

      • Tullitarkastaja

        vapaa liikkuvuus rajojen ylitse on lailla määrätty....Tuontitavara on aina halvempaa kuin kotimainen ja usein myöskin laadultaan parempaa.


    • melkeinsuhde

      Olettaisin, että tuolla hinnalla tekevät sitä aikuiset naiset mutta vain sopivan kohdalla ikäänkuin lisätienestinä "luottamuksella". Se on naiselle helpompaa antaa pienemmällä summalla valituille niin ei rupea miehet vaatimaan kovin suuria. Lisäksi tuo kohtuu hinta pitää miehen jopa viikottaisena vakioasiakkaana, saa nainenkin siinä sitten vakituisesti vakituista ilman suhdetta.

      • Aikuinen nainen

        Pätee noin suunnilleen ainakin minuun, loppu etenkin. Tosin en ole hommaa koskaan tehnyt täysammattialaisena, vaikka pian 20 vuotta. Olen siinä määrin seksiaddikti itsenkin, että omassa "hätätilassa" antaisin ehkä mukavalle ja hyvälle rakastajalle ilmaiseksikin, mutta eipä rahakaan pahaa tee :-).


      • Kaunis nainen
        Aikuinen nainen kirjoitti:

        Pätee noin suunnilleen ainakin minuun, loppu etenkin. Tosin en ole hommaa koskaan tehnyt täysammattialaisena, vaikka pian 20 vuotta. Olen siinä määrin seksiaddikti itsenkin, että omassa "hätätilassa" antaisin ehkä mukavalle ja hyvälle rakastajalle ilmaiseksikin, mutta eipä rahakaan pahaa tee :-).

        Olen sitä mieltä, että horot on kuin yleinen vessa: kuka tahansa voi käydä tyhjentämässä itsensä sinne!


      • tabby11
        Kaunis nainen kirjoitti:

        Olen sitä mieltä, että horot on kuin yleinen vessa: kuka tahansa voi käydä tyhjentämässä itsensä sinne!

        Niin, ja mitä erikoista siinä on?

        Ei tarvitse tuomiskella.


    • Luonnossa kesäisin..

      Moi M!!

      Olen aina silloin tällöin tehnyt näitä juttuja,ja mulla oli tuossa vakipano,joka maksoi 50 kerrasta..mutta suhde loppui kun muutin muualle.Nyt tarttisin jonkun jolta aina välillä sais..ja toivottavasti kovaa...olen ihan terve,36 v. nainen,muotoja on,mutta niistä saa kiinni..

    • Laatu maksaa

      Lähin HALPAHALLI on Viipurissa.

    • Janoava-75

      Ei välttämättä jos kumpikin saa mitä haluaa...ja tapaaminen ollut yleensä kerran viikossa,ja ei tartte baareista lähteä seksiseuraa etsimään..ja aina tietää mitä saa...ei tule pettymyksiä.Ehkä sulle Laatu maksaa ei kelpaa suomalainen nainen..vai onko toisinpäin,sä et kelpaa=????

    • Jallivaara

      Kyllä 50 euron hintaluokassa löytyy ihan hyviä, myös alta kolmenkympin
      ikäluokassa, mutta siihen päästäkseen "joutuu" maksamaan muutamat
      "täydet" taksat, eli riippuu siitä mistä roikkuu, ja mitä kauemmin "tapauksen"
      tuntee, sitä rasittavammaksi homma käy.

      Haluaako vakkaria vuodesta toiseen vai surffailla siellä täällä ja kuluttaa
      hieman enemmän eukkuja.....vai noita eukkoja ;))

      • Tuurijuoppo

        Ei ihan 50, mutta läheltä liippaa. Itse käyn säännöllisesti Lahden Karjalankadulla, jossa 5 Thai-paikkaa rinnakkain. 2 näistä toimii itsenäisinä "yrittäjinä" ja kilpailu on kovaa.
        Maksan 30 euroa puolen tunnin hieronnasta ja 50 kiireettömästä seksistä sen päälle..... liukkaita pirulaisia ja notkeita taipumaan mukaville mutkille siistissä ympäristössä.
        P***i näistä kauniimpi ja tietää sen itsekin. Hyvä sheivattu kroppa mutta niiiin pienet rinnat, että nännistä pitää puristella. On välillä vähän työykeä ja ajoittain epätoivoisen oloinen, mutta hymykin löytyy kun sitä vähän ronkkii...
        K***i ei mikään ruusu, mutta muodokas alan ammattilainen sanan varsinaisessaa merkityksessä.
        3 muuta hierontapaikkaa on paikallisen Thai-mogulin omistamia (Rautatienkadulla lisää) ja tytöt tekevät töitä eläen pelkillä exstroilla .. halapaa on.


      • -
        Tuurijuoppo kirjoitti:

        Ei ihan 50, mutta läheltä liippaa. Itse käyn säännöllisesti Lahden Karjalankadulla, jossa 5 Thai-paikkaa rinnakkain. 2 näistä toimii itsenäisinä "yrittäjinä" ja kilpailu on kovaa.
        Maksan 30 euroa puolen tunnin hieronnasta ja 50 kiireettömästä seksistä sen päälle..... liukkaita pirulaisia ja notkeita taipumaan mukaville mutkille siistissä ympäristössä.
        P***i näistä kauniimpi ja tietää sen itsekin. Hyvä sheivattu kroppa mutta niiiin pienet rinnat, että nännistä pitää puristella. On välillä vähän työykeä ja ajoittain epätoivoisen oloinen, mutta hymykin löytyy kun sitä vähän ronkkii...
        K***i ei mikään ruusu, mutta muodokas alan ammattilainen sanan varsinaisessaa merkityksessä.
        3 muuta hierontapaikkaa on paikallisen Thai-mogulin omistamia (Rautatienkadulla lisää) ja tytöt tekevät töitä eläen pelkillä exstroilla .. halapaa on.

        Paljonko on pelkkä tumputus?


      • Jallivaara
        - kirjoitti:

        Paljonko on pelkkä tumputus?

        Käy "paikoissa" niin saat tietää :)


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe