Mä yksin istun tässä nyt.
Tuntuu,kuin sydän oisi kärventynyt.
Sä sanoit ilkeitä asioita mulle niin
silmät siitä mulla puhkes kyyneliin.
Taas sillä lailla tunnen sen,
kuin oisin maailmassa ainut ihminen.
Tai ainakaan ei ole ketään kelle puhua,
kun tunnen että rinnassa on mulla surua.
Sä ajattelet musta pelkkää pahaa.
Mä en tuo tänne varmaan tarpeeksi rahaa.
Ja ei mussa ollut muutakaan hyvää
se teki mun sydämeen haavaa niin syvää.
Sun mielestä oon täysin turha nainen
et oo mulle mikään rakastavainen.
Sä et varmaan oo koskaan ollut muhun rakastunut.
On sun sydän mua kohtaan aina ollut pakastunut.
Sä olet pitänyt mua aina tyhmänä,
niinkuin jonakin pelkkänä lehmänä.
Tämä kaikki jäljet jättää muhun
en voi koskaan enää luottaa suhun.
Kuinka tästä voi elämää jatkaa
vai jatkanko enää tätä typerää matkaa.
Olenko yksin?
2
188
Vastaukset
- Viivi.
Tuntea olevansa riittämätön. Jotenkin tuntuu pahalta - viittaan omaankin elämääni - tienata liian vähän,
jos toiselle osapuolelle raha on niin tärkeää, vaikka se riittäisikin kaikkeen tarpeelliseen.
Jokainen kokee elämän omalla tavallaan. Itselläni ei raha ole tärkein, enkä voi toista toiseksi muuttaa. Ole onnellinen ettet ole sekoittanut arvojärjestystäsi materialistiseksi, pinnalliseksi. Sinun runoistasi huokuu se, että sinulla on sydän oikealla paikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3354690Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1294163Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2102512Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1012239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.411741Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv21418Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71369- 311356
Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii511294entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä1471016