Mä yksin istun tässä nyt.
Tuntuu,kuin sydän oisi kärventynyt.
Sä sanoit ilkeitä asioita mulle niin
silmät siitä mulla puhkes kyyneliin.
Taas sillä lailla tunnen sen,
kuin oisin maailmassa ainut ihminen.
Tai ainakaan ei ole ketään kelle puhua,
kun tunnen että rinnassa on mulla surua.
Sä ajattelet musta pelkkää pahaa.
Mä en tuo tänne varmaan tarpeeksi rahaa.
Ja ei mussa ollut muutakaan hyvää
se teki mun sydämeen haavaa niin syvää.
Sun mielestä oon täysin turha nainen
et oo mulle mikään rakastavainen.
Sä et varmaan oo koskaan ollut muhun rakastunut.
On sun sydän mua kohtaan aina ollut pakastunut.
Sä olet pitänyt mua aina tyhmänä,
niinkuin jonakin pelkkänä lehmänä.
Tämä kaikki jäljet jättää muhun
en voi koskaan enää luottaa suhun.
Kuinka tästä voi elämää jatkaa
vai jatkanko enää tätä typerää matkaa.
Olenko yksin?
2
206
Vastaukset 2
- Viivi.
Tuntea olevansa riittämätön. Jotenkin tuntuu pahalta - viittaan omaankin elämääni - tienata liian vähän,
jos toiselle osapuolelle raha on niin tärkeää, vaikka se riittäisikin kaikkeen tarpeelliseen.
Jokainen kokee elämän omalla tavallaan. Itselläni ei raha ole tärkein, enkä voi toista toiseksi muuttaa. Ole onnellinen ettet ole sekoittanut arvojärjestystäsi materialistiseksi, pinnalliseksi. Sinun runoistasi huokuu se, että sinulla on sydän oikealla paikalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581666Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3651162- 137950
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu14784Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90558- 46542
- 45498
- 47485